Dat begrijp ik. Wat ik bedoel te zeggen dus is dat we bereid moeten zijn de mensen te doden.quote:Op zondag 26 november 2023 01:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Boeiend.
Vol is vol.
Je kan niet iedereen redden.
Laat ze lekker thuis opbouwen wat wij hier de afgelopen 70 jaar hebben gedaan in plaats van bij ons te komen parasiteren.
8 miljard mensen, meer dan genoeg.
Tot 2050 neuken die Afrikanen zich nog met 1.5 miljard omhoog. Die ga je hier niet kunnen opvangen. Tenzij je het leuk vindt om zelf niks over te houden omdat Afrika ook van jouw bord moet eten
Man man man, het stikt hier van de hyperbolen. Of we schieten ze dood of we laten al deze 'piraten' het land in.quote:Op zondag 26 november 2023 09:18 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat ik bedoel te zeggen dus is dat we bereid moeten zijn de mensen te doden.
Het kan met een geweer. Of proberen we ze op een menselijke manier te doden?
Wie heeft het over doden?quote:Op zondag 26 november 2023 09:18 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat ik bedoel te zeggen dus is dat we bereid moeten zijn de mensen te doden.
Het kan met een geweer. Of proberen we ze op een menselijke manier te doden?
Terug sturen naar dat paradijs waar ze vandaan kwamen, waar racisme niet bestaat en iedereen hand in hand loopt met ieder huidskleurtje.quote:
Ja, maar dat lukt dus niet. En dan?quote:Op zondag 26 november 2023 11:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Terug sturen naar dat paradijs waar ze vandaan kwamen, waar racisme niet bestaat en iedereen hand in hand loopt met ieder huidskleurtje.
En dan?quote:Op zondag 26 november 2023 12:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt dus niet. En dan?
Ter Apel en Budel zuchten al onder de overlast. En dat wordt alleen maar erger.quote:Op zondag 26 november 2023 12:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En dan?
Blijven ze lekker hier om te roven en overlast te geven.
Helaas maar waar.
Precies, en dat is ergernis nummer 1 voor een groot deel van het volk.quote:Op zondag 26 november 2023 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ter Apel en Budel zuchten al onder de overlast. En dat wordt alleen maar erger.
Nee want iedereen is bang om dan voor racist uitgemaakt te worden. Belachelijk.quote:Op zondag 26 november 2023 12:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies, en dat is ergernis nummer 1 voor een groot deel van het volk.
De gelukszoekers die hier komen voor gratis geld, overlast en aanranding.
Dáár moet keihard op gehandhaafd gaan worden maar komt totaal niet van de grond.
Daarom wordt dit onderwerp nergens aangehaald. Veel belangrijker is dat zwarte Piet verdwijnt.quote:Op zondag 26 november 2023 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want iedereen is bang om dan voor racist uitgemaakt te worden. Belachelijk.
Gelukkig ben jij niet bang om racistisch te zijnquote:Op zondag 26 november 2023 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want iedereen is bang om dan voor racist uitgemaakt te worden. Belachelijk.
Waarom? Zwarte Piet verdwijnt gewoon. Dat houden een paar provincialen niet tegen.quote:Op zondag 26 november 2023 12:44 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daarom wordt dit onderwerp nergens aangehaald. Veel belangrijker is dat zwarte Piet verdwijnt.
En Geert gaat dat regelen?quote:Op zondag 26 november 2023 12:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies, en dat is ergernis nummer 1 voor een groot deel van het volk.
De gelukszoekers die hier komen voor gratis geld, overlast en aanranding.
Dáár moet keihard op gehandhaafd gaan worden maar komt totaal niet van de grond.
Dus je hebt geen oplossing?quote:Op zondag 26 november 2023 12:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En dan?
Blijven ze lekker hier om te roven en overlast te geven.
Helaas maar waar.
Opkomen voor waar ik achter sta is racistisch dus. Bedankt dat je dus mijn punt bewijst.quote:Op zondag 26 november 2023 13:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet bang om racistisch te zijn
Ja, je komt op voor blank Nederland. Eigen volk eerst, etc. Dank je welquote:Op zondag 26 november 2023 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opkomen voor waar ik achter sta is racistisch dus. Bedankt dat je dus mijn punt bewijst.
quote:Op zondag 26 november 2023 13:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, je komt op voor blank Nederland. Eigen volk eerst, etc. Dank je wel
Heb ik wel, maar die is barbaars en zou nooit goedgekeurd worden.quote:
Daar vroeg ik dus om. Is het neerschieten of vergassen of zo de endlosung?quote:Op zondag 26 november 2023 13:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar die is barbaars en zou nooit goedgekeurd worden.
Gelukkig zijn er andere partijen die over oplossingen gaan maar jammergenoeg komt het niet van de grond.
Dus als ik op kom voor mijn idealen ben ik racistisch.quote:Op zondag 26 november 2023 14:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Is toch zo? Hoe wil je het anders noemen op een niet-racistische manier?
Zou je graag willen weten hé?quote:Op zondag 26 november 2023 14:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Daar vroeg ik dus om. Is het neerschieten of vergassen of zo de endlosung?
Wel lekker typisch dat je een van de vreselijkste tijden uit de geschiedenis aanhaalt. Doe normaal man.quote:Op zondag 26 november 2023 14:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Daar vroeg ik dus om. Is het neerschieten of vergassen of zo de endlosung?
Ze kunnen toch gewoon in de regio een veilige plek zoeken? Wij kunnen ze daarbij nog financieel of anderzins bij steunen als die regio geld tekort komt om die vluchtelingen veilig op te vangen ook.quote:Op zondag 26 november 2023 12:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt dus niet. En dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |