Misschien is het beter hem niks meer te vragen. Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat hij toch nooit een antwoord geeftquote:Op donderdag 16 november 2023 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
En geef nou eens antwoord als je wat wordt gevraagd!
Als je 'm presst geeft ie wel antwoord; hij loopt hier volgens mij al veel langer mee dan de meesten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien is het beter hem niks meer te vragen. Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat hij toch nooit een antwoord geeft
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:24 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Hamas is minstens net zo kut als Israël, vooral voor Palestijnen natuurlijk.
En dan nog, al zou het een heel logische en redelijke brief zijn. Als de basis (see what I did there) ervan haaks staat op alle westerse waarden en dus uiteindelijk nooit kan leiden tot een toenadering tenzij we essentiële dingen opgeven, dan is er maar één oplossing, dan vernietig je de vijand. Dat hebben we met alqaida gedaan, met is, en Israël doet het nu met Hamas.quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Brief gelezen, ramblings of a madman. Om het daarmee eens te zijn, elk woord, ben je knettergek en een gevaar voor de samenleving.
Ik zat ook regelmatig op een Amerikaans forum waar een van de deelnemers liberals/woke figuren echt zag als een bedreiging voor de samenleving. Ik vond hem altijd een nutjob. Maar ik begin te zien hoe je liever de chaos van Trump hebt dan de dictatuur van foute linkse ideologie.quote:
Ja?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hele goed, niks van geloven. Allemaal Pallywood.
Ook over die gebouwen, er zijn er een paar stuk maar er blijft genoeg moois over. Het is daar niet zo erg, msm verdraait de boel
Hier check
Begin deze maand:
[ afbeelding ]
Gister eind middag. Veel blije mensen
[ afbeelding ]
Ik zie geen kapotte gebouwen. Jij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE TOCH?!quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:20 schreef Aether het volgende:
Immigratiedienst versnelt procedures voor gezinshereniging uit Gaza
https://nos.nl/l/2498108
De IND hopelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:24 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
NEE TOCH?!
Wij WILLEN die mensen hier niet! Wij hebben niet nóg meer haat en indoctrinatie nodig. Laat die lui daar blijven!
Wie zegt dat dit geen Hamasleden zijn?
Opvang in de regio. NIET HIER.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De IND hopelijk.
Even serieus, als er mensen echt onder het vluchtelingenverdrag vallen, dan zijn zij het, toch?
Alsof de ind ook maar de capaciteiten heeft om vantevoren te checken hoe het met deze mensen zit. Dat lukt ze niet eens wanneer die mensen fysiek in Nederland zijn en dan is het praktisch alweer onmogelijk om ze weer kwijt te raken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De IND hopelijk.
Even serieus, als er mensen echt onder het vluchtelingenverdrag vallen, dan zijn zij het, toch?
Dus jij wil tegen de wet in gezinsleden in die regio laten zitten terwijl hier gezinsleden al wonen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Opvang in de regio. NIET HIER.
Echt, ik kan hier boos om worden. Hebben we niet genoeg geleerd van wat we nu al in huis hebben?
Het gaat om kinderen en partners van mensen die al in Nederland wonen. Wat loop je nou hysterisch te blaten?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Opvang in de regio. NIET HIER.
Echt, ik kan hier boos om worden. Hebben we niet genoeg geleerd van wat we nu al in huis hebben?
Dus omdat we het hier niet op orde hebben, mogen die gezinsleden daar blijven rotten?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alsof de ind ook maar de capaciteiten heeft om vantevoren te checken hoe het met deze mensen zit. Dat lukt ze niet eens wanneer die mensen fysiek in Nederland zijn en dan is het praktisch alweer onmogelijk om ze weer kwijt te raken.
Opnieuw, eens, in het grotere geheel, maar niet op deze termijn.quote:Geeft voor mij ook weer de onhoudbaarheid en eigenlijk onwenselijkheid van het vluchtelingenverdrag aan. Dat we als Nederland gebonden zijn om Palestijnen hier überhaupt een kans op asiel te bieden.
oprechte vraag: waarom moeten die mensen hier al wonen perse hier wonen? die kunnen prima en beter in de regio gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:18 schreef Hortensia_ het volgende:
[..]
Het gaat om kinderen en partners van mensen die al in Nederland wonen. Wat loop je nou hysterisch te blaten?
Je wilt tegen mensen die volgens de procedures een status, verblijfsvergunning of de Nederlandse nationaliteit hebben verkregen "oh nee, toch niet" zeggen? Op welke gronden denk je dat dat mogelijk is?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oprechte vraag: waarom moeten die mensen hier al wonen perse hier wonen? die kunnen prima en beter in de regio gaan wonen.
Linkjes dumpen is toch veel makkelijker. Lekker simpel.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
En geef nou eens antwoord als je wat wordt gevraagd!
Als eerste, we hebben nu alleen nog maar het woord van de aanvragers dat het überhaupt gezinsleden zijn. Daar is blijkens het artikel geen sluitende documentatie (van de uiterst betrouwbare autoriteiten in Gaza, Hamas, je weet wel) of dna test van.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dus omdat we het hier niet op orde hebben, mogen die gezinsleden daar blijven rotten?
[..]
Opnieuw, eens, in het grotere geheel, maar niet op deze termijn.
Oh nee, hoor, ik ben vóór gezinshereniging. In de eigen regio.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dus jij wil tegen de wet in gezinsleden in die regio laten zitten terwijl hier gezinsleden al wonen?
Ik wil dat dus graag voorkomen. Zeker in het geval van Gazanen.quote:In het grotere geheel ben ik het met je eens hoor, dat er meer ingezet moet worden op fatsoenlijke (!) opvang in de regio maar op deze termijn in deze situatie vind ik dat deze gezinsleden alle recht hebben om hier te komen.
Ik heb liever deze echte vluchtelingen dan die rellende veiligelanders die ondanks de wettelijke handvatten zogenaamd niet uit te zetten zijn.
Die test wordt volgens mij standaard afgenomen al decennia lang.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als eerste, we hebben nu alleen nog maar het woord van de aanvragers dat het überhaupt gezinsleden zijn. Daar is blijkens het artikel geen sluitende documentatie (van de uiterst betrouwbare autoriteiten in Gaza, Hamas, je weet wel) of dna test van.
Er zijn echt weet ik veel hoeveel scenario's te verzinnen waarbij je bijvoorbeeld moet kiezen om 2 kinderen in veiligheid te brengen of te zoeken naar een 3e kind en het hele gezin te riskeren. Ik heb zulke gevallen begeleid en je wilt niet weten wat voor gruwelijke taferelen ervoor kunnen zorgen dat jij hier en een kind/vrouw/broertje/zusje daar zit.quote:Ten tweede, gezinshereniging vind ik sowieso al een gedrocht. Hoe je van het recht op een gezinsleven bij een plicht komt voor de Nederlandse overheid om gezinsleden die een vluchteling heeft achtergelaten te accomoderen?!?
Neem je gezin mee of vlucht niet.
Dus ja, laat die mensen maar daar.
Lekker nog meer haat importeren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:20 schreef Aether het volgende:
Immigratiedienst versnelt procedures voor gezinshereniging uit Gaza
https://nos.nl/l/2498108
Het probleem zit hem in de te lage capaciteit van de IND, de gebrekkige expertise ervan en vooral de wens om alles zo streng mogelijk te doen waardoor je standaard eerst nee te horen krijgt, waarna je in beroep moet, waarbij alle termijnen overschreden worden. Al die dingen zijn buiten de schuld van de aanvragers om.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Oh nee, hoor, ik ben vóór gezinshereniging. In de eigen regio.
Kijk, niets is zwart-wit en je kunt geen individuele eigenschappen toekennen aan een heel volk. Maar daarin schuilt ook het probleem dat als de getalen te groot worden, je de individuen niet meer kan beoordelen als IND zijnde.
En dan laat je sneller Hamasstrijders binnen.
Mijn probleem is niet met de mensen, want ik geloof dat er oprechte Palestijnen zijn zonder haat, die zich niet hebben laten vangen door de indoctrinatie. Ik hoop dat dat de mensen zijn die deze kant op komen - maar jij en ik weten allebei hoe dat in de praktijk gaat. Zeker als er "versnelde procedures" komen!
[..]
Ik wil dat dus graag voorkomen. Zeker in het geval van Gazanen.
Het COA doet alleen de opvang he, en heeft niks te maken met dit soort beslissingen om mensen hiernaartoe te halen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker nog meer haat importeren.
Je zou bijna wilders gaan stemmen met die domme idioten bij de ind/coa en weet ik veel wat.
Rot op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |