abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211318474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:40 schreef Alov het volgende:

[..]
De Palestijnse autoriteiten geven geld aan families van dode zelfmoordterroristen (is een publieke regeling), verzin ik niet, staat gewoon op wikipedia, betaald door algemene lasten. Wie is een grote donor van de algemene lasten van de PA? Juist, de EU. Jouw en mijn belastingcentjes financieren zelfmoordterrorisme.
Alleen doet NL daar al even niet meer aan mee, precies om die reden.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211318525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:44 schreef pokkerdepok het volgende:
israel is zo slecht in dat PR spelletje... was altijd al zo.
Wellicht. Maar als je het narratief domineert maakt het niks uit dat het narratief slecht is. Neem de centrale Zionistische leugen, dat tot op de dag van vandaag wordt herhaald door ook mensen in dit topic terwijl het feitelijk onwaar is.

"Een land zonder volk voor een volk zonder land".

Hoe oud president Truman hiernaar refereert.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211318622
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:45 schreef HiZ het volgende:
Dit topic maakt trouwens wel duidelijk waarom Trump kans maakt op een nieuwe termijn.
Hoe dat zo?
Intolerant voor intolerantie
pi_211318636
Het noorden is gezuiverd van "Hamas" nu is het tijd om het zuiden te zuiveren van "Hamas" :Y)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211318639
Wist niet dat er in Jenin (Westbank) ook al gedoe was rond een ziekenhuis.

twitter
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211318652
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:16 schreef Slayage het volgende:
Het noorden is gezuiverd van "Hamas" nu is het tijd om het zuiden te zuiveren van "Hamas" :Y)

[ twitter ]
Waarom zet je Hamas tussen vraagtekens? Twijfel je nu ook al of die überhaupt bestaan?
pi_211318714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:54 schreef Vallon het volgende:

[..]
Volgens NOS dus :s) :')
Volgens wel wat meer mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211318730
The people of light be like

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211318745
quote:
12s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:56 schreef Vallon het volgende:

[..]
Gazanen worden verzocht zich niet om, in en onder gebouwen te verschansen.
Gelukkig is het daar nog niet echt koud en is er genoeg ruimte voor het zoveelste tentenkamp.
9k burgerdoden... "Gelukkig"? Je bent echt niet veilig daar nu als burger, waar je ook bent. Khan Younis was ook al gebombardeerd. Bovendien lijkt het plan te zijn om nu het zuiden de tyfus te bombarderen.
pi_211318746
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:27 schreef Slayage het volgende:
The people of light be like

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:18 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Waarom zet je Hamas tussen vraagtekens? Twijfel je nu ook al of die überhaupt bestaan?
En geef nou eens antwoord als je wat wordt gevraagd!
pi_211318752
Het zijn net Russen.
pi_211318825
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Misschien dat deze uitspraak van vlak na 7 oktober je wakker maakt, toen men nog niet doorhad dat het niet zo handig is om het openlijk te zeggen:
[..]

Deze framing stond inderdaad meteen op de voorpagina van meerdere Westerse media. Maar het ging hier toch echt om militaire infrastructuur van Hamas waar men over sprak. Alleen als je dat bewust achterwege laat en gaat cherry-picken met quotes (wat The Guardian doet) dan krijg je dit soort onjuiste narratieven die doelbewust de wereld in worden geslingerd.

Bovendien onderbouwd dit jouw eerdere claims niet eens, want je stelde daar dat het Israëlische leger doelbewust humanitaire corridors had gebombardeerd en medici had beschoten, wat gewoon walgelijke bloedsprookjes zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211318841
De zoon van de co-founder van Hamas en een echte insider die het geleefd heeft is het in ieder geval niet eens met de linkse mensen.

Zeer lang interview, maar als je het conflict echt wel begrijpen van de kant van het kwaad, is het het zeker waard. Maar als je liever je oogklepjes ophoud, dan snap ik dat ook wel.
pi_211318900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb teveel actiefilms gezien want ik dacht een commandocentrum met honderden monitoren en knopjes en computers en grote schermen en 1 opperbaas aan het roer.
En een Mini Me?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 16 november 2023 @ 22:51:21 #65
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211318913
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En een Mini Me?
En een witte kat, natuurlijk.
pi_211318924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:40 schreef TheJanitor het volgende:
De zoon van de co-founder van Hamas en een echte insider die het geleefd heeft is het in ieder geval niet eens met de linkse mensen.

Zeer lang interview, maar als je het conflict echt wel begrijpen van de kant van het kwaad, is het het zeker waard. Maar als je liever je oogklepjes ophoud, dan snap ik dat ook wel.
Dit is inderdaad een interessant individu, heb al eerder wat dingen van hem gezien. Maar helaas zal hij in progressieve kringen in het Westen stuiten op dovemansoren, daar zitten mensen tussen die inmiddels al ver zo ver af zijn gegleden, dat men zich nu zelfs schijnbaar wel kan vinden in het gedachtegoed van Bin Laden, dat momenteel viraal gaat op sociale media.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211318935
quote:
Als over 5 dagen de fog of war wat minder is en CNN journalisten door een uitgebreid Hamas complex lopen, zou je dan je mening over Israel aanpassen?
pi_211319116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
Israël is in de val van Hamas getrapt en heeft met hun overreactie een enorme hoeveelheid "terrorististen" geworven voor de Palestijnse zaak.
Hamas is minstens net zo kut als Israël, vooral voor Palestijnen natuurlijk.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_211319168
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hele goed, niks van geloven. Allemaal Pallywood.

Ook over die gebouwen, er zijn er een paar stuk maar er blijft genoeg moois over. Het is daar niet zo erg, msm verdraait de boel

Hier check

Begin deze maand:
[ afbeelding ]

Gister eind middag. Veel blije mensen
[ afbeelding ]

Ik zie geen kapotte gebouwen. Jij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt heel erg mee dan.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_211319395
Interessant
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211319424
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211319445
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 21:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hoe zouden ze dit beter kunnen doen dan?
niet gelijk laten zien dat je bijna niets vind onder die ziekenhuizen. gewoon je oorlog voeren.
nu probeert israel heel hard te laten zien dat ze toch wel aardig zijn en gelijk hadden. maar het komt allemaal heel nep over op iedereen. of laat in het beste geval zien dat ze geen gelijk hadden, tot nu toe. in het slechtse geval laat het zien dat ze liegen over verborgen commando centra.

terwijl het doel gewoon gerechtvaardigd is en blijft; hamas vernietigen.
  vrijdag 17 november 2023 @ 00:55:24 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211319459
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Gaat lekker op "de socials" :').
Lees nu juist dat Tiktok massaal die video's aan het verwijderen is.

Wat ik eigenlijk even slecht vind. En The Guardian heeft die brief ook verwijderd. Jammer. Zet er dan een stukje context bij?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211319518
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Lees nu juist dat Tiktok massaal die video's aan het verwijderen is.

Wat ik eigenlijk even slecht vind. En The Guardian heeft die brief ook verwijderd. Jammer. Zet er dan een stukje context bij?
Brief gelezen, ramblings of a madman. Om het daarmee eens te zijn, elk woord, ben je knettergek en een gevaar voor de samenleving.
  vrijdag 17 november 2023 @ 04:51:29 #75
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211319691
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 01:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Brief gelezen, ramblings of a madman. Om het daarmee eens te zijn, elk woord, ben je knettergek en een gevaar voor de samenleving.
Tuurlijk, maar dat het weer verwijderd wordt is natuurlijk niet slim.

Full Streisand effect in actie. En ook weer brandstof voor conspiracy wappies.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')