Neh, zou ik mij niet thuis voelenquote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou het leuk vinden om met iemand business class de wereld rond te reizen naar exclusieve hotels.
Lekker in je Emirates cabinequote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou het leuk vinden om met iemand business class de wereld rond te reizen naar exclusieve hotels.
als een sardine opgesloten zitten in een easyyet is niet leuk kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Dat went snel denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Neh, zou ik mij niet thuis voelen
Gewoon altijd met KLM gaanquote:Op donderdag 16 november 2023 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als een sardine opgesloten zitten in een easyyet is niet leuk kan ik je vertellen.
die klote city hoppersquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon altijd met KLM gaan
Welk ras? Kogel of Ossenhaas?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
mijn favoriete dier is een biefstuk, op mijn bord.
Nou zegquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
die blacka heeft het niet getroffen met die walrus
Zij vond die enthousiasme aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
De bio man doet net als die wiskunde man laatst
Brallen over wat de ander niet boeit
Zou zeekoe ook naar rund smaken?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
mijn favoriete dier is een biefstuk, op mijn bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |