Nog nooit van die man gehoord.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, het was dus echt Jan-Willem? Ik dacht dat hij er alleen op leek.
Het is ook een SBN'er, een semi-bekende Nederlander.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit van die man gehoord.
Raar om over kinderen te gaan praten als je niet eens denkt van hmm, dit lijkt me wel wat. (sowieso over kinderen praten op een eerste datequote:Op donderdag 16 november 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen romantiek. Wel vriendschappelijk.
Zou ik niet erg vinden. Als ze dan zegt heel graag kinderen te willen verspil ik in ieder geval geen tijd aan een zinloze tweede date.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
sowieso over kinderen praten op een eerste date![]()
al besprokenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Hee,
'Studenten bedonderen First Dates: hetero’s doen alsof ze elkaar niet kennen en hebben nepdate op tv'.
https://www.ad.nl/show/st(...)op%20mannen%20vallen.
Nog nooit gekeken. Een aanrader?quote:
Als koningshuizen en drama je ding zijn, zeker,quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken. Een aanrader?
Een prachtige kwaliteitsserie, die toen de duurste serie ooit was. Nu vast inmiddels niet meer, maar het is nog steeds niet goedkoop. Prachtig geacteerd natuurlijk ook en ontroerend in het iedereen in zijn waarde laten, ook mensen die over het algemeen een slechte pers krijgen (dit speelt vooral in de latere seizoenen bij mensen die ik me herinner).quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaa!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd!quote:
Geen tunnels genoteerdquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb niets met die ringen in de oren.
Genoteerd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb niets met die ringen in de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |