I knowquote:
Wanna?quote:
Always.quote:
Kom danquote:
Zo snel kom ik nietquote:
Oh gaat dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 16 november 2023 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Prima!
Lekker aan het (thuis)werk vandaag![]()
Heb alleen niet heel veel te doenAch, dan schrijven we lekker uren en werk ik lekker langzaam
Cijfer jezelf niet wegquote:Op donderdag 16 november 2023 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo tegenwoordig
Ik ben op de zaak. Maar ik zit alleen. Dus vanaf de lunch ga ik ook thuiswerken, mits ik af heb waar ik mee bezig ben.
Ik ben met cijfertjes en nummertjes bezig dus ik moet hier af en toe even mn hoofd leegmaken.
Aaaahhhhw - kusje d'rop?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo snel kom ik niet
Oehquote:
DOUCHEquote:Op donderdag 16 november 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
Tijd voor een wandeling
WANDELINGquote:
nee...quote:
Ohwquote:
Grmpf.quote:
Nee, leg eens uit?quote:
en toen...quote:
quote:Tijd voor een wandeling
Ohwquote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef Sally het volgende:
Nou... ik dacht... it's going somewhere
[..]
en toen...
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Maar misschien ben ik nog wel onderweg...
Goed voor de benen!quote:Op donderdag 16 november 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
dat wordt een lange wandeling denk ik
vanuit Braboland
Telefoon?quote:
Ja, dat mens houdt een hele vreemde vast tegen haar wang. Raarw.quote:
Is een nieuwe met trilfunctie. Maar omdat je TT zei dacht ik: waar heeft ie het over?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat mens houdt een hele vreemde vast tegen haar wang. Raarw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |