I knowquote:
Wanna?quote:
Always.quote:
Kom danquote:
Zo snel kom ik nietquote:
Oh gaat dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 16 november 2023 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Prima!
Lekker aan het (thuis)werk vandaag![]()
Heb alleen niet heel veel te doenAch, dan schrijven we lekker uren en werk ik lekker langzaam
Cijfer jezelf niet wegquote:Op donderdag 16 november 2023 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo tegenwoordig
Ik ben op de zaak. Maar ik zit alleen. Dus vanaf de lunch ga ik ook thuiswerken, mits ik af heb waar ik mee bezig ben.
Ik ben met cijfertjes en nummertjes bezig dus ik moet hier af en toe even mn hoofd leegmaken.
Aaaahhhhw - kusje d'rop?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo snel kom ik niet
Oehquote:
DOUCHEquote:Op donderdag 16 november 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
Tijd voor een wandeling
WANDELINGquote:
nee...quote:
Ohwquote:
Grmpf.quote:
Nee, leg eens uit?quote:
en toen...quote:
quote:Tijd voor een wandeling
Ohwquote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef Sally het volgende:
Nou... ik dacht... it's going somewhere
[..]
en toen...
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Maar misschien ben ik nog wel onderweg...
Goed voor de benen!quote:Op donderdag 16 november 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
dat wordt een lange wandeling denk ik
vanuit Braboland
Telefoon?quote:
Ja, dat mens houdt een hele vreemde vast tegen haar wang. Raarw.quote:
Is een nieuwe met trilfunctie. Maar omdat je TT zei dacht ik: waar heeft ie het over?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat mens houdt een hele vreemde vast tegen haar wang. Raarw.
Nou, die hoef ik niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een nieuwe met trilfunctie. Maar omdat je TT zei dacht ik: waar heeft ie het over?
Zij welquote:
Werkt prima tegen hamterwangen.quote:
Hamsterwangen dan hoop ik?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Werkt prima tegen hamterwangen.
Hamster ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamsterwangen dan hoop ik?
Gaat het wel goed met je?
Ik vermoedde al zoietsquote:Op donderdag 16 november 2023 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hamster ja.
Nee, het gaat waardeloos.Hoezo?
quote:Op donderdag 16 november 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets
Hulp nodig?
Lenny?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik heb een heel lief knuffelbeest.
Ook, maar deze is gemaakt van stof.quote:
Het zwarte knientie past wel bij haar.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Foto van Lord en Lenny:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 14:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zwarte knientie past wel bij haar.Ze weet wel waarom.
Nieuwsgierig nuquote:
Ze heeft een zwart knientje die nogal baldadig is.quote:
Oh ja, dat heeft ze verteldquote:Op donderdag 16 november 2023 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze heeft een zwart knientje die nogal baldadig is.
Aaahhhhhquote:Op donderdag 16 november 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Foto van Lord en Lenny:
Ja, al gaat het wat beter.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft ze verteld
Terrornijn!
Bengelnijn?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, al gaat het wat beter.
Zoiets.quote:
Die zwarte van haar is volgens mij een halve Vlaamse Reus.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Franse hangoor konijnen zijn wel mijn zwak, naast de Vlaamse Reus
Een VlaReu?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoiets.
[..]
Die zwarte van haar is volgens mij een halve Vlaamse Reus.
Whehe, Reuvla klinkt wel erg vreemd.quote:
Ik zou konijn niet kunnen etenquote:Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Reuvla klinkt wel erg vreemd.Dat eet ik niet.
Heb het eens gehad, maar echt bijzonder is het niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou konijn niet kunnen eten
Liever aaien dan etenquote:Op donderdag 16 november 2023 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het eens gehad, maar echt bijzonder is het niet.
Altijd.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever aaien dan eten
quote:Op donderdag 16 november 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou konijn niet kunnen eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 16 november 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]Poes wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Eh nee, nog nooit geprobeerd, ik gok jij welquote:
Oeh.quote:
Schuldig!quote:Op donderdag 16 november 2023 15:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh nee, nog nooit geprobeerd, ik gok jij wel
Daar ben jij vast ook niet vies van.quote:
Nooit gezegd van niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schuldig!
[..]
Daar ben jij vast ook niet vies van.
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit gezegd van niet.
It is the Stig's pussy-loving cousin!quote:
Was ik dat maar.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It is the Stig's pussy-loving cousin!
Wil je in de leer?quote:
Dan wil ik wel zo'n helm.quote:
Groen dan, want groentjequote:Op donderdag 16 november 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan wil ik wel zo'n helm.Kleur maakt niet uit.
Deal!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groen dan, want groentje
It is the Stig's rookie cousin!quote:
Just green, not mean!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It is the Stig's rookie cousin!
quote:
Amyquote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
ik ben weer thuis! Moe maar voldaan
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
ik ben weer thuis! Moe maar voldaan
Heb je haar niet gemist?quote:
Wegquote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amy
Waar was je geweest?
quote:
Wat geheimzinnigquote:Op donderdag 16 november 2023 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weg
Maar nu kan ik jullie weer lastig vallen!
[..]jij ook toch?
Gelukkig ben je er weerquote:Op donderdag 16 november 2023 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon saai 2 dagen congres gehad.
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer
Sallykequote:Op vrijdag 17 november 2023 09:45 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Nou, moest even bijlezen over het geweldige Formula 1 weekend in Las Vegas....
Flopshow.
LoLquote:
The one and only!quote:
Amyquote:
Whehehe, gaan we sarcastisch lopen doen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Alles nog hetzelfde hier , geruststellende gedachte
Zo ben ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, gaan we sarcastisch lopen doen?
Heuh voor Puzz!quote:
Nee nee, join the party and stay!quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik zal jullie weer lekker laten
Maar je kan ook blijven?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik zal jullie weer lekker laten
Ik ben hier niet meer geweest , dus ik weet niet waar je het over hebt gehadquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je kan ook blijven?
Ik zal me inhouden en het niet over bepaalde zaken hebben
Hier veranderen we toch nooit? Want dat is engquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Alles nog hetzelfde hier , geruststellende gedachte
Is dat zo?quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier veranderen we toch nooit? Want dat is eng
quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je kan ook blijven?
Sommige thee welquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:05 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
dat snapte ik, maar er is thee en de thee wordt niet gedeeld
Over het feit dat je liever vingers in anussen steekt?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je kan ook blijven?
Ik kan er niet goed tegen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier veranderen we toch nooit? Want dat is eng
Sssstquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Over het feit dat je liever vingers in anussen steekt?
quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Over het feit dat je liever vingers in anussen steekt?
Nou ik had het niet achter haar gezochtquote:
Whehe, daar is ze vast ook niet vies van.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik had het niet achter haar gezocht
Hihi achter.
NastyAmyquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, daar is ze vast ook niet vies van.
Zou ze ook dol zijn op vingerpopjes?quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou ze ook dol zijn op vingerpopjes?
quote:
Nah, wat nu weer dan?quote:
Geen ideequote:
quote:
Ben jij dol op vingerpopjes?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben jij dol op vingerpopjes?
Dat moet je ook niet willen...quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee.
Btw - ga ik jou ook niet aan je neus hangen![]()
Museum!quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:48 schreef Caesalpinia het volgende:
weet echt niet wat ik moet dit weekend, zou eigenlijk gaan wandelen met een date maar het wordt poepweer, maar wat kunnen we anders doen wat casual is. Wil geen lunchdate ofzo
Waarom niet gewoon een drankje ergens? Of ga karaoke zingenquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:48 schreef Caesalpinia het volgende:
weet echt niet wat ik moet dit weekend, zou eigenlijk gaan wandelen met een date maar het wordt poepweer, maar wat kunnen we anders doen wat casual is. Wil geen lunchdate ofzo
wil geen geneuzel over de rekening bij een eerste ontmoetingquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:05 schreef Minervo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een drankje ergens? Of ga karaoke zingen
Maar bij een museum heb je toch ook geneuzel over wie er betaald, of ontmoet je elkaar dan binnen en sla je het restaurant over?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:11 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
wil geen geneuzel over de rekening bij een eerste ontmoeting
en als er meer dates zouden moeten komen is karaoke denk ik een afschrikmiddel
Ellende is dat wel ja. Ik was laatst met date naar de kerstmarkt. Ook wel eens escaperoom, poolen en midgetgolf gedaan. Escaperoom is geen aanrader voor een eerste date. Midgetgolf zijn veel gezinnen op een regenachtige zaterdag denk ik (ik deed het in de avond). Poolen vond ik altijd best geschikt, maar moet je ook maar net van houden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:48 schreef Caesalpinia het volgende:
Karaoke zingenquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:05 schreef Minervo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een drankje ergens? Of ga karaoke zingen
Ik heb dat laatst met een date in Rotterdam gedaan, echte aanrader (de wijn ging wel vrij vlot).quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Karaoke zingen
Zag dat ze in Eindhoven nu ook privé karaoke cabines krijgen (of misschien al hebben inmiddels)
dan is het gewoon kom je ook, koop een kaartje en we spreken in de hal afquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:14 schreef Minervo het volgende:
[..]
Maar bij een museum heb je toch ook geneuzel over wie er betaald, of ontmoet je elkaar dan binnen en sla je het restaurant over?
poolen is ook nog wel oke, maar we gingen voor de middagquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ellende is dat wel ja. Ik was laatst met date naar de kerstmarkt. Ook wel eens escaperoom, poolen en midgetgolf gedaan. Escaperoom is geen aanrader voor een eerste date. Midgetgolf zijn veel gezinnen op een regenachtige zaterdag denk ik (ik deed het in de avond). Poolen vond ik altijd best geschikt, maar moet je ook maar net van houden.
kun jij vast leuker zingen dan ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:18 schreef Minervo het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst met een date in Rotterdam gedaan, echte aanrader (de wijn ging wel vrij vlot).
Nou dat vond ik een behoorlijke drempel maar pakte echt super gezellig uit. Daarnaast heb je een tijdsduur waardoor je het makkelijk kan afronden...quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
kun jij vast leuker zingen dan ik
Haha dat is wel leuk! Maar moet je date ook maar net willen!quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:18 schreef Minervo het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst met een date in Rotterdam gedaan, echte aanrader (de wijn ging wel vrij vlot).
morgen in de python, in de regen, nahquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat is wel leuk! Maar moet je date ook maar net willen!
Een beetje spanning op de date schijnt wel goed te zijn: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-met-veel-adrenaline
Indoor skydive?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:29 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
morgen in de python, in de regen, nah
Lekker kiten in de regen!quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:33 schreef Faxie het volgende:
Je mag m'n vlieger wel oplaten huehuehue
Ik heb er ook een hekel aan ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:41 schreef Caesalpinia het volgende:
heb al genoeg adrenaline denk ik sowieso, eerste dates zijn vreselijk
zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan ja.
Ook aan tweede en derde dates nog wel trouwens
Ik heb eigenlijk altijd wel leuke eerste dates, dus dan toch vaak nog een tweede (en derde) om te kijken of er iets in zit, want liefde op het eerste gezicht heb ik nog nooit meegemaakt.quote:
nee op het eerste gezicht weet je of je er een ritje op kunt maken of niet, de rest heeft langer nodigquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel leuke eerste dates, dus dan toch vaak nog een tweede (en derde) om te kijken of er iets in zit, want liefde op het eerste gezicht heb ik nog nooit meegemaakt.
Hoewel ik denk dat ik morgen toch maar oversla... om de regen te trotseren mag het wel iets harder waaien...quote:
En hoe doe jij dat dan?quote:
Ik denk dat de regen ook weinig uitmaakt? Je wordt toch wel nat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat ik morgen toch maar oversla... om de regen te trotseren mag het wel iets harder waaien...
Maar.... je bent al voorzien, of bent helemaal wel klaar met seks/ relatie(s)?quote:
9m2 nat doek op het zand oprollen en in de auto gooien, plus omkleden in de regen is niet echt fijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat de regen ook weinig uitmaakt? Je wordt toch wel nat?
dat is wel een flinkequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
9m2 nat doek op het zand oprollen en in de auto gooien, plus omkleden in de regen is niet echt fijn
Er is nog vrij weinig wat mijn interesse kan wekken, laat staan bereikbaar in het geval dat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar.... je bent al voorzien, of bent helemaal wel klaar met seks/ relatie(s)?
Hm, dat is toch jammer voor je... vind ik dan...quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is nog vrij weinig wat mijn interesse kan wekken, laat staan bereikbaar in het geval dat.
Hmm ja dat is wel zo en je moet je auto wel een beetje schoon houden natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
9m2 nat doek op het zand oprollen en in de auto gooien, plus omkleden in de regen is niet echt fijn
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel prima als je het zelf zo ook wel goed vindt. Een relatie is niet noodzakelijk om een leuk leven te leiden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is nog vrij weinig wat mijn interesse kan wekken, laat staan bereikbaar in het geval dat.
Gaat er niet om of ze een match met mijn interesses zouden zijn. Maar net zoals je door slechte relaties leert wat je niet zoekt, leer je dat ook door bijvoorbeeld verbroken contacten of minder geslaagde dates. Combineer dat met het feit dat mijn vijver onderhand voor een groot deel bestaat uit single moeders -wat een nogo is-, een ander groot deel door vrouwen waar ik me gewoon niet tot aangetrokken voel, en het restant niet aangetrokken is tot mij, en ik verder eigenlijk best wel heel tevreden ben over m'n leven, heb ik geconcludeerd dat het gewoon niets meer voor mij is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dat is toch jammer voor je... vind ik dan...
Heb je van die uitgebreide en/of bijzondere interesses dan?
Nou dat niet want daar heb ik een tweede auto voorquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel zo en je moet je auto wel een beetje schoon houden natuurlijk!
Hm. K.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat er niet om of ze een match met mijn interesses zouden zijn. Maar net zoals je door slechte relaties leert wat je niet zoekt, leer je dat ook door bijvoorbeeld verbroken contacten of minder geslaagde dates. Combineer dat met het feit dat mijn vijver onderhand voor een groot deel bestaat uit single moeders -wat een nogo is-, een ander groot deel door vrouwen waar ik me gewoon niet tot aangetrokken voel, en het restant niet aangetrokken is tot mij, en ik verder eigenlijk best wel heel tevreden ben over m'n leven, heb ik geconcludeerd dat het gewoon niets meer voor mij is.
Ja dat zijn die andere groepen waar ik het over hadquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. K.
Ze bestaan wel hoor, vrouwen zonder kids. In je leeftijdscategorie (gok ik zo).
quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zijn die andere groepen waar ik het over had
Oh 2 auto's zelfsquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat niet want daar heb ik een tweede auto voorMaar thuis moet de boel wel kunnen drogen, en dat is gedoe
HHahaha - teleurgesteld...quote:
Geen idee, er past toch amper wat inquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh 2 auto's zelfs
Mja dat is wel zo handig ja, het toegestane laadvermogen van de mx5 is geloof ik niet zo heel hoog.
Die is al een tijdje leegquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
HHahaha - teleurgesteld...
* Sally ook wel bij het jouwe
"Edit: dan heb ik er meer in staanquote:
Tenminste nog wat tekstquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
"Edit: dan heb ik er meer in staan"
Jepquote:
Hee, hij is inderdaad leegquote:
Ja iets meer incognitoquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, hij is inderdaad leegzelfs de kite foto weg. Jammer wel
Oh, je had ook echt een kite-foto staanquote:
Ergens onder Flevoland?quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je had ook echt een kite-foto staan![]()
Is wel mooi om te zienWoon vlakbij een grote waterplas, en daar waren/zijn ze ook vaak aan het kitesurfen.
Tegenwoordig woon ik er ietsje verder vandaan trouwens.
Ik kan me nog herinneren dat je je tinder profiel deelde, zo'n 3 jaar geleden toen ik hier net aan het lurken wasquote:
Nou dan was je de enige die dat vondquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je je tinder profiel deelde, zo'n 3 jaar geleden toen ik hier net aan het lurken waszo indrukwekkend
Haha dat je het lef had om te delen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan was je de enige die dat vond
Ik in Flevoland? Neequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ergens onder Flevoland?
Volgens mij staat er nog wel een foto in een sport topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik in Flevoland? NeeBeter zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, voor zover ik weet wel / nog steeds. Officieel is het een andere gemeente, btwquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Locatie in je fobo toch? Daar is toch geen waterplas waar gekite mag worden
Lentseplas dan? Of Kraaijenbergse plas? Dat zijn de enige die ik daar in de buurt vindt... officieel niet toegestaan volgens mij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor, voor zover ik weet wel / nog steeds. Officieel is het een andere gemeente, btw![]()
In Zuid.
zie je dmquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lentseplas dan? Of Kraaijenbergse plas? Dat zijn de enige die ik daar in de buurt vindt... officieel niet toegestaan volgens mij.
quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]de rest blijft voor eeuwig in het ongewisse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
oh nee hoor, jij en ik hebben ook wel ge-dm'ed![]()
Ja nu blijft dat in het ongewisseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
oh nee hoor, jij en ik hebben ook wel ge-dm'ed![]()
Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Jaaahh... dat mag ik niet openbaren hèquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het!Hahahaha - ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het!Ik heb nog geen dickpics gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh nee, dat kan ik beamenquote:
Zou je dat ongevraagd doen?quote:
Hahahahaha ooooohhhhh - Amy... wat denk je wel van mequote:Op zaterdag 18 november 2023 01:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou je dat ongevraagd doen?
Oh wacht, misschien heeft Sally er wel om gevraagd
Ja, maar niet zonder aanleidingquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou je dat ongevraagd doen?
Oh wacht, misschien heeft Sally er wel om gevraagd
quote:
Ochèrm.... zelfs dat niet...quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:33 schreef Faxie het volgende:
Maar die wilde tijden zijn ook wel weer voorbij hoor
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gastenquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahahaha ooooohhhhh - Amy... wat denk je wel van me![]()
![]()
![]()
Ik merk het wel weer![]()
Neen, ik heb er niet om gevraagd, en ik heb ook geen speciale pic in mijn dm gehadquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten
Nou, kom hier dan.quote:
Je mag kiezenquote:
quote:
Why not both?quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mag kiezen
Kan ook op je ego zijn hoor
You choosequote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit subforum helemaalquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ben wel van voorspel baarheid
Geen enkele speciale pic? Jammer welquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen, ik heb er niet om gevraagd, en ik heb ook geen speciale pic in mijn dm gehad
Ging alleen even om de plaats waar ik het over had om te kiten
Nou @Faxie .... je kans....?quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen enkele speciale pic? Jammer wel
Wellicht zijn er nog wel een paar te vinden op een ander subforumquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen enkele speciale pic? Jammer wel
Ik had het over Amy he...quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja verdorieWeet waar je aan begint dame
Ow, niet voor mij hoor, wantquote:
Ik mag in dit andere subforum.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht zijn er nog wel een paar te vinden op een ander subforumGeen idee eigenlijk... heb er nogal wat verwijderd ook
Ik (nog) nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, niet voor mij hoor, want
[..]
Ik mag in dit andere subforum.
Ik weet het, dus jij moet nog gebruik maken van je DM'squote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, dus jij moet nog gebruik maken van je DM's
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik (nog) niet
en JA, ik ben ouder dan 18.Je ze zijn daar niet zo snel meer mee. Niet dat het daar nog erg spannend is hoor, is al jaren vrij dood. Komt ook wel omdat alles en iedereen maar toegelaten werd, inclusief de DM creeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begreep ik ook inmiddels,,, maar dit subforum blijft wat braafjesquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ze zijn daar niet zo snel meer mee. Niet dat het daar nog erg spannend is hoor, is al jaren vrij dood. Komt ook wel omdat alles en iedereen maar toegelaten werd, inclusief de DM creeps.
Ja dat is wel zo. Nouja je mag hier tieten posten volgens mij, maar meer ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook inmiddels,,, maar dit subforum blijft wat braafjes
Als je niet wil dat iemand je telefoonnummer krijgt, of niet via Messenger werkt..quote:
En laat dat nou net zijn waar ik wat minder mee hebquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Nouja je mag hier tieten posten volgens mij, maar meer ook niet
Ja, dat ken ik ook niet!quote:
* MizzezAmy bergt foto's weer opquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En laat dat nou net zijn waar ik wat minder mee heb
Is gewoon een chat programma.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook niet!
Wel Kik, denk dat dat enigszins vergelijkbaar is?
Aan mij hoef je die niet te sturen hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy bergt foto's weer op
Ah oke, wist dat niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je niet wil dat iemand je telefoonnummer krijgt, of niet via Messenger werkt..
Waar heb je meer mee?quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En laat dat nou net zijn waar ik wat minder mee heb
Ja dat was ook zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook niet!
Wel Kik, denk dat dat enigszins vergelijkbaar is?
Ben meer van de mannen-kantquote:
Ieuw mannen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben meer van de mannen-kant![]()
Maar nu wel bedtijd voor me, want morgen VROEG (vrij vroeg dan voor mijn doen) de Formule 1...
En ik ga later op de ochtend ook nog wat DOEN-doen.
Ik wilde laatst een TT change naar "Meer Voor Mannen", want ik had dan toch uit armoe een ander mooiedame-plaatje opgezochtquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy bergt foto's weer op
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben meer van de mannen-kant![]()
Maar nu wel bedtijd voor me, want morgen VROEG (vrij vroeg dan voor mijn doen) de Formule 1...
En ik ga later op de ochtend ook nog wat DOEN-doen.
Haha mooiedame-plaatjes zijn nergens voor nodig, die hebben ze al genoeg! Of gewoon een man en een vrouw in de OP voor ieder wat wilsquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een TT change naar "Meer Voor Mannen", want ik had dan toch uit armoe een ander mooiedame-plaatje opgezocht![]()
Maar @:Lenny77 had het niet gezien in het FB topic...
quote:
Zolang het geen full blown pussy of dick is, toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Lenny is wat coulanter geworden
Ja, volgens mij is dat nu de regelquote:Op zaterdag 18 november 2023 02:06 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Zolang het geen full blown pussy of dick is, toch?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een TT change naar "Meer Voor Mannen", want ik had dan toch uit armoe een ander mooiedame-plaatje opgezocht![]()
Maar @:Lenny77 had het niet gezien in het FB topic...
Sinterklaas had wat het weer betreft beter in Spanje kunnen blijven.quote:
Hihi komt.quote:
Of het weer uit Spanje meegenomenquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Sinterklaas had wat het weer betreft beter in Spanje kunnen blijven.
Nu loop je gratis pepernoten mis!quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of het weer uit Spanje meegenomen
Ik ben net weer thuis. In de stad alles rondom sinterklaas kunnen vermijden, maar hier in de wijk loopt een zwarte (ja echt nog zwart geschminkt) Piet rond met een luidspreker met sinterklaasmuziek die je al van verre hoort. Zal wel een verwarde oude man zijn ofzo, ik durfde er niet dichtbij te komen
Hihi noten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu loop je gratis pepernoten mis!
Ik zei noten! Hihi.
Zwarte Pietquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of het weer uit Spanje meegenomen
Ik ben net weer thuis. In de stad alles rondom sinterklaas kunnen vermijden, maar hier in de wijk loopt een zwarte (ja echt nog zwart geschminkt) Piet rond met een luidspreker met sinterklaasmuziek die je al van verre hoort. Zal wel een verwarde oude man zijn ofzo, ik durfde er niet dichtbij te komen
Er zijn wel meer mannen die gratis pepernoten uitdelenquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu loop je gratis pepernoten mis!
Ik zei noten! Hihi.
Kom je even grabbelen in mijn zak?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die gratis pepernoten uitdelen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je even grabbelen in mijn zak?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je even grabbelen in mijn zak?
Dat is geen neequote:
Wil jij ook?quote:
Uhuhmquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is geen nee
[..]
Wil jij ook?
Pepernoten?quote:
Ik eet geen pepernotenquote:
Het kunnen ook vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die gratis pepernoten uitdelen
En ik moet stoppen met eten
Ja, die kraak jij zeker?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet geen pepernoten
Noten daarentegen....
Rauwwwwwwquote:
Krijg er spontaan pijnscheuten door.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Krijg er spontaan pijnscheuten door.
Haha ja, vrouwen kunnen ookquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het kunnen ook vrouwen zijn.
Waarom moet je stoppen met eten? Letterlijk?
Bikiniklaar nog wel. Dat ben je nu vast ook wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet nu vast beginnen met stoppen met eten om in de zomer bikiniklaar te zijn.
Of ik ga gewoon naar Ijsland op vakantie, dat is natuurlijk ook een optie
Niks persoonlijks hoor, maar Nee dank u!quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een banketstaaf in de aanbieding
Meer voor mijquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, maar Nee dank u!
Vooral lekker als ze even in de oven geweest zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een banketstaaf in de aanbieding
Is je date al geweest?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:19 schreef Caesalpinia het volgende:
zo ik kom op een mooi moment binnenvallen zie ik
Nee, je moet vragen of de date gekomen is.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:37 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ja maar ging net zo geweldig als het weer
Jammer, wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:37 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
Nee Stiggerd, niet iedereen doet gelijk aan seks op de 1e date!quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, je moet vragen of de date gekomen is.
ik had voorgesteld om te kijken voor een museum, maar dat vond ie niets, of poolen, maar hij wilde liever gaan wandelen want het ging toch niet zo hard regenen (het ging wel heel hard regenen, ik hoop dat mijn jas ergens morgenmiddag weer droog is)quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
Ow. Balen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:37 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
En bij het chatten had je niks in de gaten? ...quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:44 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik had voorgesteld om te kijken voor een museum, maar dat vond ie niets, of poolen, maar hij wilde liever gaan wandelen want het ging toch niet zo hard regenen (het ging wel heel hard regenen, ik hoop dat mijn jas ergens morgenmiddag weer droog is)
dus anderhalf uur gewandeld
Maar hij leek niet helemaal op zijn foto's, die waren blijkbaar al een goede 10 jaar oud. Zag er prima uit, maar is toch even dat je denkt gast...
En binnen 5 minuten ging hij praten over de komende verkiezingen. We hebben niet helemaal dezelfde visie maar ik heb maar ja en amen gezegd. En daarna probeerde hij mijn hand vast te houden en ik had toch zoiets van... wij zitten niet op dezelfde lijn.
Maar lang verhaal kort, hij heeft een hoop verteld over zichzelf, ik ging op een gegeven moment kijken hoe lang het zou duren voor hij iets aan mij ging vragen over mij. Is niet gebeurd.
Ohw.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:44 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik had voorgesteld om te kijken voor een museum, maar dat vond ie niets, of poolen, maar hij wilde liever gaan wandelen want het ging toch niet zo hard regenen (het ging wel heel hard regenen, ik hoop dat mijn jas ergens morgenmiddag weer droog is)
dus anderhalf uur gewandeld
Maar hij leek niet helemaal op zijn foto's, die waren blijkbaar al een goede 10 jaar oud. Zag er prima uit, maar is toch even dat je denkt gast...
En binnen 5 minuten ging hij praten over de komende verkiezingen. We hebben niet helemaal dezelfde visie maar ik heb maar ja en amen gezegd. En daarna probeerde hij mijn hand vast te houden en ik had toch zoiets van... wij zitten niet op dezelfde lijn.
Maar lang verhaal kort, hij heeft een hoop verteld over zichzelf, ik ging op een gegeven moment kijken hoe lang het zou duren voor hij iets aan mij ging vragen over mij. Is niet gebeurd.
nee op de chat is hij veel meer van het vragen hoe mijn dag was, of ik nog iets ga doen, wat ik ga eten, etc.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
En bij het chatten had je niks in de gaten? ...
Dat is ook low effort...quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nee op de chat is hij veel meer van het vragen hoe mijn dag was, of ik nog iets ga doen, wat ik ga eten, etc.
Dat is dan weer zonde in real life.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nee op de chat is hij veel meer van het vragen hoe mijn dag was, of ik nog iets ga doen, wat ik ga eten, etc.
Misschien was hij een beetje zenuwachtig? Tenminste dan blijf ik soms ook wel doorratelen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:47 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
Hmja, wat anders...?quote:
het was een route van 7 km dus veel vlotter werd m nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien was hij een beetje zenuwachtig? Tenminste dan blijf ik soms ook wel doorratelen.
Maar goed, als je niet op 1 lijn zit gewoon weer verder kijken, er zijn nog genoeg opties.
Trouwens nog wel lang uitgehouden, met 1,5 uur wandelen!
quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, wat anders...?Nouja gewoon een gesprek, en geen interview. Snap wel dat het ijs gebroken moet worden, maar elke dag hetzelfde riedeltje wordt heel snel oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |