Hear hear!quote:Op donderdag 16 november 2023 10:26 schreef Cathmar het volgende:
De lootjes zijn getrokken op school en ik kan je zeggen: ik zal blij zijn als het 6 december is. Voor een niet creatief gezin, dat zelf niets aan Sint doet, is er gewoon niets aan. Maar we zetten ons beste beentje voor om voor de lootjes iets leuks te maken. En een kadootje van max 3,50.
Kan (ook) wat dat betreft niet wachten tot we van de basisschool af zijn.
Is zoiets een idee? https://nl.pinterest.com/pin/533535887077541020/quote:Op donderdag 16 november 2023 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Die cadeautjes komen vaak wel goed inderdaad, maar een hello kitty surprise? Ik ben ook totaal niet creatief en we houden allemaal echt niet van knutselen. Dus meh.![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Die cadeautjes komen vaak wel goed inderdaad, maar een hello kitty surprise? Ik ben ook totaal niet creatief en we houden allemaal echt niet van knutselen. Dus meh.![]()
Ik probeer eigenlijk altijd heel ver weg te blijven van papier-maché, maar ik denk dat zoiets de enige optie is... De andere dingen die ik vind zijn eigenlijk afdrukbare bouwpakketten en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:58 schreef Schanu het volgende:
[..]
Is zoiets een idee? https://nl.pinterest.com/pin/533535887077541020/
Met papier-maché is dat misschien nog wel te doen?
Ik vraag me af of zoiets gewaardeerd wordt dus.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zoiets?
https://kids.flevoland.to/bouwplaten/hello-kitty-bouwplaat.shtml
Njah, als je je kind die zelf laat knippen en plakken (en hem niet in kleur afdrukt, maar dus ook zelf laat kleuren/beschilderen) vind ik dat alleszins acceptabel hoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk altijd heel ver weg te blijven van papier-maché, maar ik denk dat zoiets de enige optie is... De andere dingen die ik vind zijn eigenlijk afdrukbare bouwpakketten en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
Op de middelbare mag mijn oudste nog 2 jaar surprises maken.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:26 schreef Cathmar het volgende:
De lootjes zijn getrokken op school en ik kan je zeggen: ik zal blij zijn als het 6 december is. Voor een niet creatief gezin, dat zelf niets aan Sint doet, is er gewoon niets aan. Maar we zetten ons beste beentje voor om voor de lootjes iets leuks te maken. En een kadootje van max 3,50.
Kan (ook) wat dat betreft niet wachten tot we van de basisschool af zijn.
Dit gaat op de checklist als we middelbare scholen bezoekenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Op de middelbare mag mijn oudste nog 2 jaar surprises maken.
Had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit gaat op de checklist als we middelbare scholen bezoeken![]()
.
Als je zoekt op Pinata kom je vaak vanalles tegen.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Met een kartonnen doos kan het vast ook, een vierkante Hello Kitty.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk altijd heel ver weg te blijven van papier-maché, maar ik denk dat zoiets de enige optie is... De andere dingen die ik vind zijn eigenlijk afdrukbare bouwpakketten en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
Fles met drinken naast je de hele dagquote:Op donderdag 16 november 2023 12:24 schreef MaJo het volgende:
Zo, urine ingeleverd. Advies om 3 liter te drinken. Hoe dan?! Ik kom met heel veel moeite aan 1,5 liter per dag, daarna gaat het me echt tegenstaan
Drink je ook koffie en thee? Afwisselen dusquote:Op donderdag 16 november 2023 12:24 schreef MaJo het volgende:
Zo, urine ingeleverd. Advies om 3 liter te drinken. Hoe dan?! Ik kom met heel veel moeite aan 1,5 liter per dag, daarna gaat het me echt tegenstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |