Hear hear!quote:Op donderdag 16 november 2023 10:26 schreef Cathmar het volgende:
De lootjes zijn getrokken op school en ik kan je zeggen: ik zal blij zijn als het 6 december is. Voor een niet creatief gezin, dat zelf niets aan Sint doet, is er gewoon niets aan. Maar we zetten ons beste beentje voor om voor de lootjes iets leuks te maken. En een kadootje van max 3,50.
Kan (ook) wat dat betreft niet wachten tot we van de basisschool af zijn.
Is zoiets een idee? https://nl.pinterest.com/pin/533535887077541020/quote:Op donderdag 16 november 2023 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Die cadeautjes komen vaak wel goed inderdaad, maar een hello kitty surprise? Ik ben ook totaal niet creatief en we houden allemaal echt niet van knutselen. Dus meh.![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Die cadeautjes komen vaak wel goed inderdaad, maar een hello kitty surprise? Ik ben ook totaal niet creatief en we houden allemaal echt niet van knutselen. Dus meh.![]()
Ik probeer eigenlijk altijd heel ver weg te blijven van papier-maché, maar ik denk dat zoiets de enige optie is... De andere dingen die ik vind zijn eigenlijk afdrukbare bouwpakketten en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:58 schreef Schanu het volgende:
[..]
Is zoiets een idee? https://nl.pinterest.com/pin/533535887077541020/
Met papier-maché is dat misschien nog wel te doen?
Ik vraag me af of zoiets gewaardeerd wordt dus.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zoiets?
https://kids.flevoland.to/bouwplaten/hello-kitty-bouwplaat.shtml
Njah, als je je kind die zelf laat knippen en plakken (en hem niet in kleur afdrukt, maar dus ook zelf laat kleuren/beschilderen) vind ik dat alleszins acceptabel hoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk altijd heel ver weg te blijven van papier-maché, maar ik denk dat zoiets de enige optie is... De andere dingen die ik vind zijn eigenlijk afdrukbare bouwpakketten en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
Op de middelbare mag mijn oudste nog 2 jaar surprises maken.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:26 schreef Cathmar het volgende:
De lootjes zijn getrokken op school en ik kan je zeggen: ik zal blij zijn als het 6 december is. Voor een niet creatief gezin, dat zelf niets aan Sint doet, is er gewoon niets aan. Maar we zetten ons beste beentje voor om voor de lootjes iets leuks te maken. En een kadootje van max 3,50.
Kan (ook) wat dat betreft niet wachten tot we van de basisschool af zijn.
Dit gaat op de checklist als we middelbare scholen bezoekenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Op de middelbare mag mijn oudste nog 2 jaar surprises maken.
Had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit gaat op de checklist als we middelbare scholen bezoeken![]()
.
Als je zoekt op Pinata kom je vaak vanalles tegen.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Met een kartonnen doos kan het vast ook, een vierkante Hello Kitty.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk altijd heel ver weg te blijven van papier-maché, maar ik denk dat zoiets de enige optie is... De andere dingen die ik vind zijn eigenlijk afdrukbare bouwpakketten en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
Fles met drinken naast je de hele dagquote:Op donderdag 16 november 2023 12:24 schreef MaJo het volgende:
Zo, urine ingeleverd. Advies om 3 liter te drinken. Hoe dan?! Ik kom met heel veel moeite aan 1,5 liter per dag, daarna gaat het me echt tegenstaan
Drink je ook koffie en thee? Afwisselen dusquote:Op donderdag 16 november 2023 12:24 schreef MaJo het volgende:
Zo, urine ingeleverd. Advies om 3 liter te drinken. Hoe dan?! Ik kom met heel veel moeite aan 1,5 liter per dag, daarna gaat het me echt tegenstaan
Beterschap! En 3 liter vind ik wel echt veel jaquote:Op donderdag 16 november 2023 12:24 schreef MaJo het volgende:
Heb ik standaard en neem daar wel eens een slok van maar ik kan het me maar niet aanwennen. Het zit gewoon niet in mijn systeem. Zelfs als het naast me staatquote:Op donderdag 16 november 2023 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Fles met drinken naast je de hele dagEn jezelf aanleren om echt regelmatig wat te drinken, dus in de ochtend niet 1 glas bij het ontbijt, maar gelijk 2. Bij de lunch t zelfde
2 koppen koffie per dagquote:Op donderdag 16 november 2023 12:27 schreef exode het volgende:
[..]
Drink je ook koffie en thee? Afwisselen dusmaar is wel veel ja.
Ja toch? Als het moet kan ik nog wel 2 liter drinken maar dan ben ik mezelf wel echt aan het pushen. 3 liter lukt me gewoon nietquote:Op donderdag 16 november 2023 12:34 schreef Schanu het volgende:
[..]
Beterschap! En 3 liter vind ik wel echt veel ja
Dit.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Fles met drinken naast je de hele dagEn jezelf aanleren om echt regelmatig wat te drinken, dus in de ochtend niet 1 glas bij het ontbijt, maar gelijk 2. Bij de lunch t zelfde
Das wel érg veelquote:Op donderdag 16 november 2023 12:24 schreef MaJo het volgende:
Klinkt heel logisch maar het werkt bij mij gewoon niet. Heb mijn hele leven hier al last van, als mijn moeder er niet aan dacht om mij drinken te brengen dan dronk ik gewoon niks. Kwam niet in me op, en nog steeds niet dusquote:Op donderdag 16 november 2023 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb altijd een literfles water naast me staan, behalve als ik onderweg ben, want in mijn rugtas zit een 500 ml thermos.
Ook wel slim ja, op die manier vocht binnenkrijgenquote:Op donderdag 16 november 2023 13:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das wel érg veelBen ook al blij als ik 1,5 liter wegkrijg.
Ik heb nu drinkboullion en dat drinkt minder als drinken, zeg maar![]()
Beterschap!
Meteen met Aapie meedrinken, pak je toch wat extra'squote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef MaJo het volgende:
Oh ja leuke: ik denk er dus wel aan om Aapie drinken te brengen
Ik ben precies andersom. Zelf ben ik perfect gehydrateerd maar mijn kinderen vergeten te drinken, ik vergeet het aan te bieden, dus die zijn sterk verdroogdquote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef MaJo het volgende:
Oh ja leuke: ik denk er dus wel aan om Aapie drinken te brengen
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 november 2023 13:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben precies andersom. Zelf ben ik perfect gehydrateerd maar mijn kinderen vergeten te drinken, ik vergeet het aan te bieden, dus die zijn sterk verdroogd
Het lijkt me dat het niet in 1x weg is, het zal eerst nog even door moeten werken. Moet je er normaal niet uit om te plassen? Bij mij is dat standaard dus geen ideequote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo'n eenmalig zakje ab, is de blaasontsteking daarna meteen weg, of duurt dat ook nog even?
Gisteravond voor het slapen zakje genomen en ik moest alsnog om 4u naar de pleeen heb niet het idee dat het weg is.
Zou ik wel moeten doen ja. Hij geeft zelf ook goed aan wanneer hij dorst heeft, kan ik nog wat van leren!quote:Op donderdag 16 november 2023 13:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Meteen met Aapie meedrinken, pak je toch wat extra's
quote:Op donderdag 16 november 2023 13:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben precies andersom. Zelf ben ik perfect gehydrateerd maar mijn kinderen vergeten te drinken, ik vergeet het aan te bieden, dus die zijn sterk verdroogd
Oké, dan wacht ik wel op de uitslag van de kweek. Nog nooit dat eenmalige zakje gehad, vandaar.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het niet in 1x weg is, het zal eerst nog even door moeten werken. Moet je er normaal niet uit om te plassen? Bij mij is dat standaard dus geen idee
[..]
Zou ik wel moeten doen ja. Hij geeft zelf ook goed aan wanneer hij dorst heeft, kan ik nog wat van leren!
[..]
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 16 november 2023 13:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier ook, maar ondertussen kunnen ze zelf hun beker met water vullen, dat scheelt een hoop!quote:Op donderdag 16 november 2023 13:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Zwanger?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:36 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld: geen blaasontstekingMorgen nog eens terug met een nieuwe plas (was nu de tweede van de ochtend, die van 5 uur 's nachts had ik eigenlijk moeten vangen). Ondertussen wel klachten en verhoging...
Dat is bijkans onmogelijk maar ik kan er altijd een testje tegenaan gooienquote:
Ik hoop het. En dat de tuin niet open hoeft. Geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:25 schreef Nijna het volgende:
Getsie MaJo
@:Mushanga71 hopelijk is het snel opgelost!
quote:Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is bijkans onmogelijk maar ik kan er altijd een testje tegenaan gooien
Edit: moet daarvoor wel naar de winkel dus F5 heeft geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |