Je bedoelt voor hem als lijsttrekker? Eens - ik ga ook zeker niet op hem stemmen. Maar wel op de partij, met het idee dat nu op de grootste linkse partij slimmer is dan een meer idealistische stem op een kleinere club. Dat geeft minder slagkracht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb wel lichte sympathie voor het communistische idee (niet met de praktische uitvoering), dus op zich zit ik daar niet mee. De keuze voor Timmermans vind ik wel ook een beetje jammer. Zo veel andere mogelijkheden...
Ja precies.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:10 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Je bedoelt voor hem als lijsttrekker? Eens - ik ga ook zeker niet op hem stemmen. Maar wel op de partij, met het idee dat nu op de grootste linkse partij slimmer is dan een meer idealistische stem op een kleinere club. Dat geeft minder slagkracht.
Ik had serieus meer dan de helft kunnen beantwoorden met 'geen mening'.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind stemwijzers zo beroerd. Ik maakte er net weer eens een en daaruit kwam de partij naar voren die ik het allerergst vind. Alles wat maakt dat ik dat een afschuwelijke partij vind, is eenvoudigweg niet bevraagd.
Zo, dit is verreweg de slechtste die ik tot nog toe tegen ben gekomen! De manier van vragen stellen vind ik goed, maar de conclusies komen totaal niet overeen met wat ik heb geschreven.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:34 schreef Leandra het volgende:
Je kunt deze AI kieswijzer ook nog doen, kun je overal je mening over geven
https://www.kieswaizer.nl/
Grappig!quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik snap idd ook de conclusie op basis van de antwoorden niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo, dit is verreweg de slechtste die ik tot nog toe tegen ben gekomen! De manier van vragen stellen vind ik goed, maar de conclusies komen totaal niet overeen met wat ik heb geschreven.
Leuk dat je ook je mening over AI moet gevenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:34 schreef Leandra het volgende:
Haha, alleen vragen over milieu, klimaat en landbouw en dan natuurlijk D666, GL en PvdD adviserenquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik kreeg vorige keer PVV als derde.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha, alleen vragen over milieu, klimaat en landbouw en dan natuurlijk D666, GL en PvdD adviseren.
Ik ben benieuwd wat het wordt, de PVV of BIJ1. Die twee liggen toch dicht tegen elkaar aan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Grappig!
Ik kan me alleen niet vinden in de uitslag:
1. PVV
2. Niks
3. BIJ1
Zit ook niks tussen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het wordt, de PVV of BIJ1. Die twee liggen toch dicht tegen elkaar aan.
Jij zit dan duidelijk in een heel andere bubbel/algoritme dan ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:25 schreef SQ het volgende:
Wat zo interessant is aan dat stemmen is dat ik alleen maar mensen hardop hoor zeggen dat ze links gaan stemmen.
Op mijn pro zwarte piet tante na hoor ik vrijwel nooit iemand zeggen (openbaar of in de media) dat ze lekker conservatief gaan stemmen. Het is alsof je wel deugt als je links stemt en dat conservatief stemmen toch een beetje not done is, maar goed, de uitslagen laten toch wat anders zien
Ik zit niet meer op sociale media behalve fok eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij zit dan duidelijk in een heel andere bubbel/algoritme dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |