En dat is dan een FOK! Fotograaf.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:55 schreef D_A het volgende:
Even rondje gedaan gisteren bij het circuit, maar die grandstand wat een bouwwerk is dat geworden
Zo gewoon gebleven.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat is dan een FOK! Fotograaf.
Vreselijkquote:
Ja helaasquote:Op woensdag 15 november 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie doelt op al die mooie foto's die je met ons deelt
Waarom racen ze tegen elkaar in een quali? Niet te volgenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Vreselijk
en Sjarrel die er als een ijskonijn tussen zit en gewoon zn rondje simmed
Geeeen idee. En Sjarrel tuurlijk snelste.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom racen ze tegen elkaar in een quali? Niet te volgen
O, dit is helemaal niks vergeleken met dat golftoernooi vannacht.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 22:36 schreef Rianne84 het volgende:
Die gasten hebben ook nooit van tracklimits gehoord
Ja, 't was redelijk eeds dat.quote:
Reclame voor het spel vooral.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, 't was redelijk eeds dat.Had er iets meer van verwacht dan een cliché F1 lobby.
"Weten ze in Amerika veel?", zal Thom gedacht hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Tijn het volgende:
Wie is Thom Brouwer nou weer?
"ex F1 driver" ook volgens z'n Twitter-profiel
Charles doet het eigenlijk niet eens heel erg goed, in de quali een halve seconde voor een (voor mij) onbekende amateur en in de race over 13 ronden slechts 6 seconden uitgelopen op Jamie Chadwickquote:Op woensdag 15 november 2023 21:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Las vegas Virtual Showrun met Charlec Leclerc
om 22:00
Die amateurs hadden elk hulpmiddel aan staan, charles deed alles zelfquote:Op donderdag 16 november 2023 03:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Charles doet het eigenlijk niet eens heel erg goed, in de quali een halve seconde voor een (voor mij) onbekende amateur en in de race over 13 ronden slechts 6 seconden uitgelopen op Jamie Chadwick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |