Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Alle wielervolgers op Twitter/X gaan vanavond collectief naar de Brienenoordbrug vanwege het stoppen van GCN+.
Geen idee wat ik daar al die jaren gemist heb, maar ben met Eurosport ook meer dan tevreden.
Sterker nog, op Eurosport werd daar altijd reclame voor gemaakt, minstens net zoveel als voor de eigen digitale kanalenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?
Sterk vermoeden van druk afhouden.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:46 schreef Marcoss het volgende:
Grootste doel van 2024 is ook wel bijzonder als je Vlaanderen en Roubaix nog niet gewonnen hebt en je ook de OS nog hebt
GCN+ heeft als bonus al die documentaires, maar verder is er volgens mij niet veel verschil nee. Maar ik zit al een paar jaar vast aan Discovery+, dus geen idee over de recente verschillen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?
Maar ze zitten al vol omdat ze een hele karrevracht aan matige Nederlandse troep hebben gehaald.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ze daadwerkelijk bij de rijkste 10 ploegen gaan horen, dan mogen er nog wel een paar grote namen bij.
Dat je niet je pakketjes met DHL moet laten bezorgen maar dat de PostNL bezorger tot 22 uur moet werken in plaats van 21 uur.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk commerciële waarde levert dit PostNL precies op
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk commerciële waarde levert dit PostNL precies op
quote:Vele medewerkers van het bedrijf stappen dagelijks door weer en wind op de fiets om de post in Nederland te bezorgen. Daardoor is er een nauwe band met de wielrenners die ook dagelijks alle omstandigheden trotseren om hun kilometers te maken.
Boodschappen bij de Jumbo ook!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
De pakketjes en postzegels worden elk jaar duurder, maar ondertussen wel een ploeg sponsoren.
Vergeet niet dat al die bezorgers worden uitgeknepen. Niet eens tijd om te pissen, maar gelukkig wint Jakobsen wel een sprint.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
De pakketjes en postzegels worden elk jaar duurder, maar ondertussen wel een ploeg sponsoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |