Ongetwijfeld op een universiteit gezeten, die nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, grote voorvechter van gelijke rechten voor vrouwen, homo's en trans enzo
Ik reageer op een opmerking van Howard. Geen idee waarom jij met tig zaken komt.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:07 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
De context was, allemaal terug te lezen op pagina 12 van het vorige topic, dat alleen Hamas uitroeien geen oplossing is. Mjn reactie daarop, zoals ook gewoon terug te lezen is:
[..]
Dus, nogmaals, als Israel op dit moment een bezettingsmacht is, kunnen we het leven onder Hamas voor de gemiddelde Gazaan dan beschouwen als het leven in vrijheid?
Waar is de rest?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aldus de bekende feminist en filosoof Judith Butler:
'Yes, understanding Hamas, Hezbollah as social movements that are progressive, that are on the Left, that are part of a global Left, is extremely important'
Ik heb vooral bij onschuldige burgers het beeld van onschuldige burgers. Stop nu eens met deze waanzin.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is denk ik het beeld dat @:Vis1980 heeft bij 'onschuldige burgers'.
[..]
Blijkbaar. Het zijn verder niet mijn woorden. Ik deel slechts de quote.
Waarom geen 200 jarenplan?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:06 schreef slashdotter3 het volgende:
tldw: moslims hebben sinds 1991 al een concreet 100 jaren plan hoe ze het Westen van binnenuit zullen vernietigen. Ze infiltreren de samenleving, zetten organisaties op die de politiek beinvloeden, infiltreren op de universiteiten, etc...
========================
Watch: A national security expert exposes the Muslim Brotherhood's plan to destroy America from within.
Brigitte Gabriel (@:ACTBrigitte) is a survivor of the Lebanese Civil War. She became a refugee after the Islamists took over Lebanon.
Brigitte went through hell to become a proud American citizen, and now she dedicates her life to protecting America from the threat of radical Islam.
[ twitter ]
Vermoeiend inderdaad. En dan gek vinden dat men niet wil discussirenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb vooral bij onschuldige burgers het beeld van onschuldige burgers. Stop nu eens met deze waanzin.
Overigens blijft het grappig dat die universiteiten (met de hele alfabet familie) zo erg pro-Palestina zijnquote:Op woensdag 15 november 2023 18:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, grote voorvechter van gelijke rechten voor vrouwen, homo's en trans enzo
Wat denk je? En waarom denk je dat ie er wel bij zet dat ze een feminist is? Sommige mensen denken zo in hokjes, dat je het automatisch eens moet zijn met iemand die zogenaamd aan jouw politieke kant staat.quote:
Slashdotter3 post dan in ieder geval nog polariserende onzin van beide kanten en diens fuiken op twitterquote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef Basp1 het volgende:
Het begint hier op BNW te lijken met alle complot theorien en andere propaganda onzin van beide kanten waar velen gretig gebruik van maken.
Genoeg die (onbewust / onbedoeld / bij wijze van ?) spreken in komma's, 'maar' en zelfs niet schromen om whataboutsm en opportunisme in te koppelen ...... zonder keihard stelling te nemen dat terreur allereerst als middel nooit & nimmer aan de orde is.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er users die dat doen dan? Ik lees hier niet elke post, maar ik kan het me nauwelijks voorstellen.
quote:Op woensdag 15 november 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Slashdotter3 post dan in ieder geval nog polariserende onzin van beide kanten en diens fuiken op twitter
Bizar algoritme moet die man hebben, respect
Triest niet?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Overigens blijft het grappig dat die universiteiten (met de hele alfabet familie) zo erg pro-Palestina zijn![]()
Wat? Ik hou van een beetje donkere humor. Tenminste nog het meest komische aan deze situatie.
Ik vermeld dat omdat ze daar letterlijk bekend om is. Dat betreft n van haar academische disciplines.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat denk je? En waarom denk je dat ie er wel bij zet dat ze een feminist is? Sommige mensen denken zo in hokjes, dat je het automatisch eens moet zijn met iemand die zogenaamd aan jouw politieke kant staat.
Je bedoelt dat er dingen worden besproken, waar jij het niet mee eens bent? Dat kan natuurlijk. Maar dat heeft niets met BNW of complottheorien te maken. Als het je niet bevalt, dat post je hier toch niet? Dat geldt net zo voor al je geestverwanten, die hier klagen over 'giftigheid' in dit topic omdat ze geconfronteerd worden met meningen die hen niet bevallen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef Basp1 het volgende:
Het begint hier op BNW te lijken met alle complot theorien en andere propaganda onzin van beide kanten waar velen gretig gebruik van maken.
Je loopt achter ... BBC maakte al excuses voor deze 'misquote'. Vind ik nogal zacht uitgedrukt voor deze gigantische blunder..quote:Op woensdag 15 november 2023 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn weer bizarre claims, wetende dat er in het Isralische leger gewoon Arabieren zitten.
[ twitter ]
Dus, jij leest iets, vult het dan zelf in vanuit je eigen waanideen, en dan moet het waar zijn...quote:Op woensdag 15 november 2023 18:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Genoeg die (onbewust / onbedoeld / bij wijze van ?) spreken in komma's, 'maar' en zelfs niet schromen om whataboutsm en opportunisme in te koppelen ...... zonder keihard stelling te nemen dat terreur allereerst als middel nooit & nimmer aan de orde is.
Slimmerds noemen dat ze tegen "terreur" zijn, om volgens een pleidooi en zelfs tirade te houden over hoe "de terreur" op een voor hun afgrijselijke manier disproportioneel wordt tegengegaan, vindt ik helemaal dolkomisch.
Pas in afwezigheid van geweld toepassen als overtuigingsmiddel laat staan daarmee bewust gevolgen uitlokken, is wmb daarna pas te spreken over de rede(nen) van ..vul-in.. hoe dan wel etc.etc.
Tja, doet denken aan het verhaal over Isral die bewust een ziekenhuis en kerk bombardeert. Men kan vervolgens de keutel wel weer intrekken, maar het kwaad is al geschied natuurlijk.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je loopt achter ... BBC maakte al excuses voor deze 'misquote'. Vind ik nogal zacht uitgedrukt voor deze gigantische blunder..
[ twitter ]
De ironie!quote:Op woensdag 15 november 2023 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vermeld dat omdat ze daar letterlijk bekend om is. Dat betreft n van haar academische disciplines.
[..]
Je bedoelt dat er dingen worden besproken, waar jij het niet mee eens bent? Dat kan natuurlijk. Maar dat heeft niets met BNW of complottheorien te maken. Als het je niet bevalt, dat post je hier toch niet? Dat geldt net zo voor al je geestverwanten, die hier klagen over 'giftigheid' in dit topic omdat ze geconfronteerd worden met meningen die hen niet bevallen.
Misschien moet je een quote niet delen als je kan weten dat er een onzinnige opmerking in staat waar je wel eens vragen over zou kunnen krijgen. Dat staat nogal dom, Hamas als progressief neerzetten en dan niet kunnen vertellen waarom ze dat zouden zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is denk ik het beeld dat @:Vis1980 heeft bij 'onschuldige burgers'.
[..]
Blijkbaar. Het zijn verder niet mijn woorden. Ik deel slechts de quote.
Veel ironie in je laatste alinea wel.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vermeld dat omdat ze daar letterlijk bekend om is. Dat betreft n van haar academische disciplines.
[..]
Je bedoelt dat er dingen worden besproken, waar jij het niet mee eens bent? Dat kan natuurlijk. Maar dat heeft niets met BNW of complottheorien te maken. Als het je niet bevalt, dat post je hier toch niet? Dat geldt net zo voor al je geestverwanten, die hier klagen over 'giftigheid' in dit topic omdat ze geconfronteerd worden met meningen die hen niet bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |