Zou echt kansloos zijn om tegen China te protesteren als ze Taiwan zouden binnenvallen.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die in Nederland protesteren voor conflicten een halve wereld verderop vind ik over het algemeen behoorlijk kansloos.
Heb ik gelijk een antwoord op de vraag waarom ik jou continu in dit topic zie.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kansloos. Maar protesten trekken per definitie kansloze activistjes aan, over welk onderwerp je het dan ook hebt. Dat hebben we wel gezien toen we een paar jaar binnen moesten blijven vrij recent.
Blijft knap je zoveel post maar helemaal niks zegt.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Het doet me wel deugd dat er nog ouderwets pamfletten uitgedeeld worden, behoorlijk oldschool
Die zie ik ookquote:Op woensdag 15 november 2023 16:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bizar, ik ervaar dat ook maar zie een Arabier die dat niet zo wil.
En het rare is, Arabieren horen letterlijk alleen in Arabië. Als ze ergens anders zijn, zijn het kolonisten.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die onderste zin: "Van de rivier tot de zee, Palestina is Arabisch".
Gek genoeg zijn de mensen die hun mond vol hebben van etnische zuiveringen ook degene die deze zin zo graag roepen.
Ik weet niet of je het weet, maar dit gaat niet over protesten maar over mensen die universiteiten rondgaan en daar vertellen dat 1400 dode Israëliërs best wel goed was. Daar zouden we toch wel wat tegen moeten doen, vind je niet?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kansloos. Maar protesten trekken per definitie kansloze activistjes aan, over welk onderwerp je het dan ook hebt. Dat hebben we wel gezien toen we een paar jaar binnen moesten blijven vrij recent.
Ik ga er vanuit dat studenten op universiteiten prima voor zichzelf na kunnen denken en dit soort ridicule pamfletjes onderling delen ter leedvermaak.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar dit gaat niet over protesten maar over mensen die universiteiten rondgaan en daar vertellen dat 1400 dode Israëliërs best wel goed was. Daar zouden we toch wel wat tegen moeten doen, vind je niet?
Dat is dus juist het probleem hè, een hoop van dat jonge volk is toch wel geneigd mee te gaan met dit verhaal, daarom zie je ze ook massaal meelopen met diezelfde lui op straat.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat studenten op universiteiten prima voor zichzelf na kunnen denken en dit soort ridicule pamfletjes onderling delen ter leedvermaak.
Welk protest? En als ieder protest, per definitie, kansloze activisten aantrekt impliceer je dan dat er ook een deel niet kansloos is? Of is ieder protest per definitie kansloos? Wat zeg je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden is mijn alma mater dus mijn hart huilt, hoewel ik niet heel verrast bent. Eind jaren '90 kreeg ik al een keer bijna klappen toen twee Syriërs (tot nu toe overigens de enige nare Syriërs die ik ooit tegen ben gekomen) tijdens een gesprek mijn uitleg over taalfamilies uiterst racistisch en anti-islamitisch vonden. God spreekt immers Arabisch, dus alle talen moesten wel afstammen van het Arabisch.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:22 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
En het rare is, Arabieren horen letterlijk alleen in Arabië. Als ze ergens anders zijn, zijn het kolonisten.
Leg dat maar eens uit aan die blauwharige brullende studentjes
Ja er zullen altijd debielen vatbaar zijn voor dit soort denkbeelden, zelfs onder studenten (helaas). De massaliteit zie ik alleen niet zo onder deze groep op de diverse universiteiten in Nederland. Zelfs in van nature vrij linkse bolwerken als Nijmegen en Amsterdam niet.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem hè, een hoop van dat jonge volk is toch wel geneigd mee te gaan met dit verhaal, daarom zie je ze ook massaal meelopen met diezelfde lui op straat.
Ach, wie heeft er niet om Hamas geroepen tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 15 november 2023 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit gaat wel iets verder dan “protesteren” denk je niet?
Ik bedoel 'arbeid macht frei' ook altijd weer heel anders dan veel mensen m opvatten. Ligt allemaal aan die andere mensen tochquote:Op woensdag 15 november 2023 17:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die onderste zin: "Van de rivier tot de zee, Palestina is Arabisch".
Gek genoeg zijn de mensen die hun mond vol hebben van etnische zuiveringen ook degene die deze zin zo graag roepen.
Je overschat de meesten daar ben ik bang. Je zult weinig vrienden maken in de wereld van bijvoorbeeld de sociale of geesteswetenschappen, als je niet een uitgesproken links en progressief wereldbeeld omarmd. Dat zijn echokamers.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat studenten op universiteiten prima voor zichzelf na kunnen denken en dit soort ridicule pamfletjes onderling delen ter leedvermaak.
Correct.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem hè, een hoop van dat jonge volk is toch wel geneigd mee te gaan met dit verhaal, daarom zie je ze ook massaal meelopen met diezelfde lui op straat.
Hoogopgeleide mensen stemmen inderdaad vaker links dan rechts. Wat is je punt?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je overschat de meesten daar ben ik bang. Je zult weinig vrienden maken in de wereld van bijvoorbeeld de sociale of geesteswetenschappen, als je niet een uitgesproken links en progressief wereldbeeld omarmd. Dat zijn echokamers.
[..]
Correct.
Want misdadigers mogen en gaan dan hun eisen stellen ?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Anders gebeurt er gewoon niks hé. Prima, ga er maar vol in, maar dat kost je een boel gegijzelden. Jij doet alsof die dode mensen makkelijk geoorloofd zijn omdat je per definitie niet tegemoet mag komen aan Hamas.
Hoe zie het voor je?
Kortom, het is niet allemaal de schuld van woke links - maar we kunnen wel concluderen dat die universiteiten broedplaatsen zijn voor anti-semitisch linkse idealisten die niet vies zijn van een genocide als dat de trend van vandaag maar is.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je overschat de meesten daar ben ik bang. Je zult weinig vrienden maken in de wereld van bijvoorbeeld de sociale of geesteswetenschappen, als je niet een uitgesproken links en progressief wereldbeeld omarmd. Dat zijn echokamers.
[..]
Correct.
Jonge mensen zijn beïnvloedbaar voor dom gelul lijkt me een juiste conclusie. Bij de opkomst van FvD kreeg deze partij in eerste aanleg ook behoorlijk veel stemmen vanuit het studentenleven, om dan maar meteen te concluderen dat universiteiten broedplaatsen zijn voor domrechts populisme gaat dan ook wat ver.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kortom, het is niet allemaal de schuld van woke links - maar we kunnen wel concluderen dat die universiteiten broedplaatsen zijn voor anti-semitisch linkse idealisten die niet vies zijn van een genocide als dat de trend van vandaag maar is.
'studentsforpalastine' SHUT IT DOWN!quote:
Het zal allemaal best, maar je moet toch iets regelen. Dat principiële van jou leidt gewoon tot meer doden. Als ik Hamas was zou ik er zeker een paar onthoofden als jouw manier gebruikt wordt. Als er wat tegemoet zou worden gekomen zou ik dat ook zeker doen als Hamas, laat er maar ééntje vrij. Zo speel je gewoon het spelletje.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want misdadigers mogen en gaan dan hun eisen stellen ?
En ja, per definitie zou ik nooit aan eisen toegeven..... tenzij het mijn eigen liefdes zijn waar ik bereid om alles van een ander aan op te offeren en zonder een seconde zal nadenken om iets van jou (nofi) te offeren......
Daarom zijn er drie dingen: daders, slachtoffers en wat de rest ermee willen bereiken.
Het slechtsaf zijn de slachtoffers, waarbij de staat simpwelweg geen keuze heeft en de daders juist weer voor kiezen.
Ook hier wordt de gebruikelijke denkfout gemaakt.
Ook door menig misdadiger dat het een soort van af te wegen gelijkwaardige transactie zou zijn.
Misdadiger: "Ik sla jou niet, jij betaalt en beiden zijn 'blij'"... zoiets ?
Elke vergelijking - tenzij het recht van de sterkste, de maatstaf dus is - gaat echter mank omdat geweld en terreur dan bepalen wat iemands te beschermen rechten zijn.
Het is niet om gegijzelden op te offeren maar dat men niet toe kan geven aan terreureisen.
Net als dat in Gaza, is niet het doel is om burgers te teffen maar om Hamas te doen stoppen.
Zolang ze maar in het buitenland blijven en niet ons land komen koloniseren.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:39 schreef Ramboetan het volgende:
Het aantal kast-racisten op dit forum is toch wel aan de hoge kant vind ik.
Typische ''Ik heb niks tegen buitenlanders, maar (gevolgd door iets racistisch)'' typetjes.
Ja, doet mij erg denken aan de wappies tijdens corona.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:16 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Eens.
Maar we hebben het hier over het toejuichen en verheerlijken van terrorisme. En niet als een ver-van-mijn-bed show maar in Nederland. Met directe beschuldigingen (van genocide) aan het adres van Nederland en Mark Rutte.
Mwah, als je steun biedt of begrip toont voor necrofiele verkrachtende borstafsnijdende in de brand stekende moordenaars dan ben je wel giftig ja. Dan sta je aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goede samenvatting van 90% van dit soms nogal giftige topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |