Sowieso eerst nog de Afrika Cup in januari. Dat is altijd wel leuk om te volgen, zo’n eindtoernooi.quote:Op donderdag 16 november 2023 06:15 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat de meesten in 2025 pas aanhaken
Uitslagen gisteren
15.11.2023
20:00 WCQL R2 Group A Ethiopia 0-0 Sierra Leone
17:00 WCQL R2 Group B DR Congo 2-0 Mauritania
14:00 WCQL R2 Group H Equatorial Guinea 1-0 Namibia
14:00 WCQL R2 Group C Rwanda 0-0 Zimbabwe
Soloniaina Rajo Nirina Razafindraibeharimihanta*quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Soloniaina Rajo Nirina Razafindrabearimihanta
Zeker, bedankt voor de correctie!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soloniaina Rajo Nirina Razafindraibeharimihanta*
Gewoon terecht dat dit 2 en half jaar later even aankaart.
Begint pas op 21 december dus dan kijk ik het WK dartsen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:36 schreef KingRoland het volgende:
De Afrika cup lijkt me wel lachen om te kijken boys @:rambodirk @:nober @:3rr0r @:coco
Moet je er wel tijd voor vrijmakenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:36 schreef KingRoland het volgende:
De Afrika cup lijkt me wel lachen om te kijken boys @:rambodirk @:nober @:3rr0r @:coco
Is dat niet meer in januari die Afrika Cup?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Begint pas op 21 december dus dan kijk ik het WK dartsen.
Een deel, ook dat toernooi moest uitbreiden dus begint het eerder.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat niet meer in januari die Afrika Cup?
Daar sta ik serieus van te kijken, super knapquote:
In Rotterdam zal het nog lang onrustig blijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Om 17u weten we of Kaapverdië zich geplaatst heeft.
En dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Om 17u weten we of Kaapverdië zich geplaatst heeft.
ESPN livequote:
Thx, zat bij eurosport and Ziggy zelf te zoekenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ESPN live
Je hebt net een doelpunt gemist
https://nos.nl/artikel/25(...)gere-zege-op-comorenquote:Ghana heeft zich voor de vijfde keer in de historie geplaatst voor het WK voetbal. Tottenham Hotspur-aanvaller Mohammed Kudus zorgde voor een 1-0 thuiszege op de Comoren en dat was voldoende om volgend jaar in actie te komen op het eindtoernooi dat in Mexico, de Verenigde Staten en Canada gehouden wordt.
Alsof er iets met zijn stembanden aan de hand is en hij met zo'n apparaatje tegen zijn keel aan moet pratenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een raar geluid op ESPN bij die wedstrijd van Kaapverdië
Meer alsof Sauron het wedstrijdverslag doet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alsof er iets met zijn stembanden aan de hand is en hij met zo'n apparaatje tegen zijn keel aan moet praten
Woon je in het midden van de Atlantische ocean?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vuurwerk nu bij mij in de buurt.
Rotterdamquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon je in het midden van de Atlantische ocean?
quote:Groot feest in Rotterdam: Kaapverdië grijpt historisch ticket voor WK voetbal
Feest van Rotterdam-West tot aan Praia: Kaapverdië heeft zich maandagavond geplaatst voor het WK 2026. Kaapverdië won in de tiende en laatste wedstrijd in de poule met 3-0 van Eswatini, waarmee het Kameroen voorbleef.
Kaapverdië behaalde 23 punten uit tien wedstrijden, vier punten meer dan nummer twee Kameroen, dat thuis op 0-0 bleef steken tegen Angola.
Kaapverdië is op dit moment het op één na kleinste land ooit dat zich heeft geplaatst voor een WK. Er wonen zo'n 600.000 mensen, verdeeld over de tien eilanden die samen Kaapverdië vormen.
Het zal niet alleen feest zijn in de Kaapverdische hoofdstad Praia, maar ook in Rotterdam-West. Daar is een Kaapverdische gemeenschap van zo'n 35.000 tot 40.000 mensen. Bij de Rotterdamse amateurclub FC Maense, vlakbij Het Kasteel van Sparta, wordt bij interlands altijd fanatiek meegeleefd in de kantine.
https://www.ad.nl/voetbal(...)wk-voetbal~a58c65f5/
Stukje achterstandswijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vuurwerk nu bij mij in de buurt.
Rotterdam nu ook van heel de wereld?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:01 schreef Caland het volgende:
Rotterdam naast voetbalhoofdstad van Nederland nu ook van heel de wereld
Juichen.gif
Mooi man. Weer een gunfactor erbij bij de Afrika Cupquote:
Stukje Afrikaanse corruptie.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gevalletje scheidsrechter in de zak. 100% pingel niet gegeven. VAR wil pingel, iedereen ziet pingel.
Best onverwacht die overwinning van Congo, niet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:35 schreef Max23 het volgende:
Congo won van Kameroen
Zondag de finale Nigeria - Congo
En de winnaar daarvan is nog steeds niet zeker van het WKquote:Op vrijdag 14 november 2025 07:35 schreef Max23 het volgende:
Congo won van Kameroen
Zondag de finale Nigeria - Congo
Wel jammer, wist je dat Nigeria talloze prinsen heeft die om de een of andere manier toch in geldnood zitten ?quote:
Verbaasd met niks, dat land draait op corruptie.quote:Op zondag 16 november 2025 23:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Wel jammer, wist je dat Nigeria talloze prinsen heeft die om de een of andere manier toch in geldnood zitten ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |