Zou je denken, maar ze zullen voorzichtig blijven want er kan altijd nog wel een spel komen waar veel punten mee te verdienen zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:38 schreef chufi het volgende:
Gaan de Haaien nog wat met hun overwaarde aan punten doen ? Neem aan dat bij een volgende ronde alles weer op 0 staat..
We gaan het zien hoe en wanneer de eindstand bepaald wordtquote:Op woensdag 15 november 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ze zullen voorzichtig blijven want er kan altijd nog wel een spel komen waar veel punten mee te verdienen zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wie die eerste ton wint en wie eruit gaat!
Hoop eigenlijk dat Eduardo eruit gaat, die voegt wat mij betreft niks toe.🐱❤️
Wéér verlorenquote:Op woensdag 15 november 2023 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
ojeeee Jorrit verloren, we kunnen wachten op de excuses
Daar ontkom je niet aan met commerciële televisie (Of opnemen en later kijken met skippen)quote:Op woensdag 15 november 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En natuurlijk weer reclame ...
Ja kloptquote:Op woensdag 15 november 2023 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan met commerciële televisie (Of opnemen en later kijken met skippen)
Ik heb soms het idee dat ie het erom doetquote:Op woensdag 15 november 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
Nou, grappig dat Jorrit weer heeft gefaald, voor de rest wat kinderachtig gezeik.
heel nare dame vind ik regnaquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man.. Er had toen pannenkoek op dat kaartje moeten staan, maar wel met kleine letters, dat is meer...
Ja, met haar 'ben al fucking 32 hoor!'quote:
Hij had zich al ingedekt maar alsnog verliezen. Maar ja, als je denkt dat Florida een stad is i.p.v. een staat dan schiet het ook niet op. Alles wat die mafkees beweert heeft hij niet waar kunnen maken. Het is één grote blufkikker. Eduardo had hem trouwens wél beloofd niet op hem te zullen stemmen. Die speelt zijn spel dus wél duidelijk. Eduardo mag er wat mij betreft trouwens in blijven anders blijft het zo´n jongerenprogramma, ondanks dat ik het een zak vind.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:20 schreef spapaars het volgende:
Jorrit blijft janken over de topografie opdracht, hij zou Eduardo alles hebben geleerd ( hij had gewoon vragen over landen verwacht, en niet de steden die ze moesten aanwijzen)
Ik stond er versteld van dat deze meid zeker weet dat als je de pannenkoeken kleiner maakt je meer te eten hebt. Hoe dom kun je zijn en dan ook nog niet willen luisteren als een ander het je uit wil leggen.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man.. Er had toen pannenkoek op dat kaartje moeten staan, maar wel met kleine letters, dat is meer...
Daan begon er toch zelf over tegen Jorim? Ik vond dat hij deze keer helemaal niets opdrong en ook een goed idee om een kinderbijbel aan te vragen want dat is een stuk leesbaarder voor iemand die geen idee heeft van het geloof.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik stond er versteld van dat deze meid zeker weet dat als je de pannenkoeken kleiner maakt je meer te eten hebt. Hoe dom kun je zijn en dan ook nog niet willen luisteren als een ander het je uit wil leggen.![]()
Ze gaan een kinderbijbel bestellen zodat je de inhoud beter kunt begrijpen! Het moet niet zotter worden daar. Houd je geloof lekker voor je en val er een ander niet mee lastig als je er tóch geen uitleg over wilt. Domweg aannemen dat de bijbel gelijk heeft is zó kortzichtig.
Jorrit is echt een irritant persoon maar ik snap ook wel wat hij bedoelt want he5 was ook echt wel een naaistreek van Eduardo. Hij valt me heel erg tegen in zijn gedrag. Veel doorkleppen ook tegen anderen. Zo valt Melanie me ook heel erg tegen.. echt een arrogant persoon.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij had zich al ingedekt maar alsnog verliezen. Maar ja, als je denkt dat Florida een stad is i.p.v. een staat dan schiet het ook niet op. Alles wat die mafkees beweert heeft hij niet waar kunnen maken. Het is één grote blufkikker. Eduardo had hem trouwens wél beloofd niet op hem te zullen stemmen. Die speelt zijn spel dus wél duidelijk. Eduardo mag er wat mij betreft trouwens in blijven anders blijft het zo´n jongerenprogramma, ondanks dat ik het een zak vind.
Verder alleen maar wat gebekvecht tussen wat tienermeisjes die het even snel uitpraten en elkaar dan weer knuffelen.
quote:Op woensdag 15 november 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
En erover klagen is een hobby van me
Im comming .....home. of naar de loods?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:37 schreef cinsan het volgende:
effe off topic . instastory jef rijd met auto tekst erbij is im coming ......................
ik hen zo een vermoeden naar de loods , hij poste vorige week ook al filmpje ,met de proef met waterbak , met tekst i am back , en komen bijna nieuwe in de loods,quote:Op donderdag 16 november 2023 18:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Im comming .....home. of naar de loods?
Wie weet.....quote:Op donderdag 16 november 2023 18:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik hen zo een vermoeden naar de loods , hij poste vorige week ook al filmpje ,met de proef met waterbak , met tekst i am back , en komen bijna nieuwe in de loods,
halen of magnetron denk ikquote:Op donderdag 16 november 2023 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe overleven die mensen thuis als ze niet kunnen koken
alleen maar voor daar en niet buiten....beetje raarquote:Op donderdag 16 november 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Vind dat Melanie-Beau verhaallijntje wel weer vermoeiend worden. We weten het nu wel, vakantieliefdegevoelens en blabla .. Hebben ze niks anders om te laten zien?
Wie weet zijn ze al 3 jaar getrouwd en zijn het edel-figurantenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alleen maar voor daar en niet buiten....beetje raar
en beide komen ze niet/durven niet voor hun echte gevoelens uit te komen
ik geloof er niets van
Ik vind haar ook zo kinds, 23, en hij 36. Toch een soort creepy.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Vind dat Melanie-Beau verhaallijntje wel weer vermoeiend worden. We weten het nu wel, vakantieliefdegevoelens en blabla .. Hebben ze niks anders om te laten zien?
Zo zie ik haar ook precies,quote:Op donderdag 16 november 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Olivier die Donna nadeed was wel leuk
Yorim is inderdaad een laffe pester beetje een Gordon type; vals uitdelen maar weinig incasseren.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo zie ik haar ook precies,
Heel langzaam spreken om hmm intelligent of diep over te komen. En dat is ze niet echt, volgens mij.
En die 2 die nog nooit van algebra hadden gehoord, ze werden gewoon keihard uitgelachen door de rest.
Yorim is een laffe pester.
Ik vind het echt tegenvallen. Ik kijk al niet meer ieder dag en als ik al kijk kan het mijn aandacht niet houden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:57 schreef Giggio het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik van het programma moet vinden - kijk iig de 1ste ronde uit en zie dan wel of het de moeite is om het dagelijks te blijven volgen
en degene met de minste punten moet ook iemand weg , benieuwd hoe ze dat gaan doen wie er wint en wie er verliest. door stemmen of door spelquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het echt tegenvallen. Ik kijk al niet meer ieder dag en als ik al kijk kan het mijn aandacht niet houden.
Te veel reclame en veelal spelletjes.
Maar wie weet gaat het nog wat worden zo die laatste week dat er maar een winnaar mogelijk is.
Vraag mij af hoe ze dat gaan doen. Had verwacht dat er steeds wat af zouden vallen maar ik heb het idee dat het team met de meeste punten het winnende team is
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik vermoed eerst stemmen en dat de laatste een spel moeten spelen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
en degene met de minste punten moet ook iemand weg , benieuwd hoe ze dat gaan doen wie er wint en wie er verliest. door stemmen of door spel
We gaan ervan uit dat er wordt gestemd, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de groep die als laatste eindigt een onderling spelletje moet spelen om te overleven.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik vermoed eerst stemmen en dat de laatste een spel moeten spelen.
Van dat overgedreven gedoe van hem heb ik ook wel genoeg gezien..quote:
Het is net zo’n zelfde type als die Jordi uit Utopia2.. was ook zo’n overdreven persoonquote:
vind het nog wel meevallen hij zegt zoals het is , el op zijn manierquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is net zo’n zelfde type als die Jordi uit Utopia2.. was ook zo’n overdreven persoon
Idd op zijn manier.. dat is juist het vervelende ervanquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind het nog wel meevallen hij zegt zoals het is , el op zijn manier
Aantal sterren op een Chinese vlag, wat een vraag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet eerlijk zijn en zeggen veel van die getallen niet te weten. Rekenen kan ik wel, maar de kennis ontbreekt mij
Naja... ik had moeite met die media vragen. Over de radio en televisie. Dingen die me niet echt boeien ookquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aantal sterren op een Chinese vlag, wat een vraag.
Ook gek dat als er 1 een fout antwoord geeft krijgt de rest 50 punten.
Jorrit met 1 goede antwoord wint daardoor.
1 blok, het kan erger.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reclameeeee
Jaja ik klaag er alweer over
TV aanzetten. als het programma begint op pauze zetten en dan 15 minuten iets anders gaan doen en dan gaan kijken dan kan je alle reclames zo doorspoelenquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reclameeeee
Jaja ik klaag er alweer over
Die slaat écht door, en ze praat niet eens goed Engels. Het is maar wat gebrabbel, rare trend is dat toch.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:45 schreef PunkieePie het volgende:
Ik stoor me zoooo aan dat ge-engels van Ragna
erger me aan die hele regnaquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die slaat écht door, en ze praat niet eens goed Engels. Het is maar wat gebrabbel, rare trend is dat toch.
Precies.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TV aanzetten. als het programma begint op pauze zetten en dan 15 minuten iets anders gaan doen en dan gaan kijken dan kan je alle reclames zo doorspoelen![]()
Of opnemen en dan terug kijken
Kaylee loopt er maar achteraan, misschien wel logisch om haar eigen hachje te redden, maar ruggengraat lijkt ze niet te hebben.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:16 schreef SterreKaatje het volgende:
Jelle en Kaylee zeggen op elke uitdaging/elk spel nee en laten Jorrit alles doen. Makkelijk slachtoffer...bah nare mensen die twee
Ze zijn ook pijnlijk dom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kaylee loopt er maar achteraan, misschien wel logisch om haar eigen hachje te redden, maar ruggengraat lijkt ze niet te hebben.
Jelle vind ik ook steeds meer een vervelende zeur worden. Typisch geval van 'het kan niks, het wil niks en het weet niks' ..
Zeker! Om dat te zien heb je geen 'allegabra' nodigquote:
Het wordt tijd dat Jeff zijn intrede doetquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kaylee loopt er maar achteraan, misschien wel logisch om haar eigen hachje te redden, maar ruggengraat lijkt ze niet te hebben.
Jelle vind ik ook steeds meer een vervelende zeur worden. Typisch geval van 'het kan niks, het wil niks en het weet niks' ..
we gaan het zien , van mij moet hij er niet inkomenquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Jeff zijn intrede doet
quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Jeff zijn intrede doet
De geest van Jeff waard daar nog steeds rond in de loods, en dat straalt af op ons kijkers....quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:59 schreef woxxel het volgende:
En zelfs bij bondgenoten hebben jullie t over jeff
Hoe kom je erbij dat hij mee zou doen
Je moet toch wat compenseren om je te etaleren aan de kijker, als je niet weet dat 1 liter pannenkoekenbeslag hetzelfde is in de vorm van 8 grote als in de vorm van 24 kleine.....quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:45 schreef PunkieePie het volgende:
Ik stoor me zoooo aan dat ge-engels van Ragna
Blijkbaar hint hij er naar op social media.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:59 schreef woxxel het volgende:
En zelfs bij bondgenoten hebben jullie t over jeff
Hoe kom je erbij dat hij mee zou doen
Misschien doet ie mee aan Big Brother..quote:Op zondag 19 november 2023 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar hint hij er naar op social media.
Ik bedoelde het ook sarcastischquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
we gaan het zien , van mij moet hij er niet inkomen
Ja... ze zitten er nu wel een maand geloof ikquote:Op maandag 20 november 2023 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wanneer komt die ¤100.000 tevoorschijn, da's wat telt nu
denk ergens in de loop van deze weekquote:Op maandag 20 november 2023 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
Wanneer komt die ¤100.000 tevoorschijn, da's wat telt nu
Jup, ik had vrijdag al hints verwacht naar het winnende team toe om op te splitsen in vier kandidatenquote:Op maandag 20 november 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze zitten er nu wel een maand geloof ik
Ja... maar die dansopdracht zit sowieso in de weg nu... misschien start eind van de week en volgende week de eliminatiesquote:Op maandag 20 november 2023 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, ik had vrijdag al hints verwacht naar het winnende team toe om op te splitsen in vier kandidaten
Dat zou dan week 5 worden, dat is niet wat het programma voorschreef nl elke maand ¤100.000 eruit en 2 nieuwen erinquote:Op maandag 20 november 2023 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar die dansopdracht zit sowieso in de weg nu... misschien start eind van de week en volgende week de eliminaties
Ik roep maar wat hoor. Kans dat ik het mis heb is grootquote:Op maandag 20 november 2023 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou dan week 5 worden, dat is niet wat het programma voorschreef nl elke maand ¤100.000 eruit en 2 nieuwen erin
Misschien zijn de huisregels alweer aangepast, zou me niets verbazenquote:Op maandag 20 november 2023 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik roep maar wat hoor. Kans dat ik het mis heb is groot
Ook de tijdlijnen zijn onduidelijk, ik denk zelfs dat de bewoners al in het huis waren voordat de uitzendingen begonnen.quote:Op maandag 20 november 2023 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou dan week 5 worden, dat is niet wat het programma voorschreef nl elke maand ¤100.000 eruit en 2 nieuwen erin
Die 5 dagen die ze al extra in de loods zaten tellen toch niet mee voor de uitzendingen, daar zijn keurig 4 weken verstreken en dan verwachten "wij" de ¤100.000 strijdquote:Op maandag 20 november 2023 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook de tijdlijnen zijn onduidelijk, ik denk zelfs dat de bewoners al in het huis waren voordat de uitzendingen begonnen.
Maar ze kunnen in 1 uitzending zelfs dagen verschuiven omdat het niet te controleren is.
bewoners gingen de dinsdag voor de kick off de loods inquote:Op maandag 20 november 2023 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook de tijdlijnen zijn onduidelijk, ik denk zelfs dat de bewoners al in het huis waren voordat de uitzendingen begonnen.
Maar ze kunnen in 1 uitzending zelfs dagen verschuiven omdat het niet te controleren is.
Toch zou het mij niet verbazen als het eind deze maand is (Op TV)quote:Op maandag 20 november 2023 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die 5 dagen die ze al extra in de loods zaten tellen toch niet mee voor de uitzendingen, daar zijn keurig 4 weken verstreken en dan verwachten "wij" de ¤100.000 strijd
Dat zou een verklaring kunnen zijn, nóg 10 dagen erbij om wat meer noodzakelijke kijkersbinding te kweken met dat zooitje in de Loods, en het scheelt weer met de "uitkering"quote:
Voor mijn gevoel veel langer, maar we zullen het nooit precies weten.quote:Op maandag 20 november 2023 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij houden ze dezelfde week indeling aan als bij EJVJL, dus we zijn een week achter op de realiteit dus ik denk dat vorige week er een finale is gespeeld op donderdag en dat wij deze a.s. donderdag krijgen voorgeschoteld.
Hij zeikt de hele dag door.quote:Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind juist Casper oké
Kan me wel inleven in hem
Jorim jaquote:
jorrimquote:Op maandag 20 november 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een zeiksnor die ene met die nagellak zeg
Thnxquote:
Freaky heeft in dat opzicht wel gelijk dat Jorim het talentje is,vandaag trouwens niks van Jorrit gezien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 01:41 schreef Mercedes. het volgende:
Casper is niet heilig maar Jorim liegt keihard. En dan gaan huilen als een ... omdat het hem niet lukt om het in zijn voordeel te lullen.
Leuke tv, dat wel.
De bekende "Relnicht" bedoel ik.Die komt in elke RLS terug.quote:Op dinsdag 21 november 2023 01:55 schreef Mercedes. het volgende:
Talentje voor wat? Gays in de jungle. Lol.
Jullie snappen het niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 01:56 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Regna zeker? Gaat ze cokolade pannenkoekjes maken? Kleine dan uiteraard, dan heb je er meer.
Nee Thijs,die had ik wel door.Ik bedoel het domme van die Gerba.quote:Op dinsdag 21 november 2023 04:14 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik het wel, spelfout van de bovenste plank. Chocolade.
Hij had weinig tekst in zijn script gisteren...Even een onderonsje met Jasmijn enkel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freaky heeft in dat opzicht wel gelijk dat Jorim het talentje is,vandaag trouwens niks van Jorrit gezien.
Ik vind Jorim ook een relnicht en ruziezoeker 1ste klas, maar Casper is dan ook erg onduidelijk als Jorim hem iets vraagt. Die 2 liggen elkaar nu eenmaal niet, dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 05:03 schreef Cosima het volgende:
Ik kan ook niet zo goed tegen types als jorrim , veel te druk. Maar goed hij hoeft zich zoals hij zelf al zegt daarom niet altijd aan te passen aan anderen. Volgens mij bedoeld hij het allemaal wel goed. Die casper is zo negatief, niet normaal. Ben zelf ook nogal een zeikerd, hoop echt niet dat ik ook zo overkom lol. Daan zei ook laatst iets als "ja ga maar weg heb wel weer genoeg negativiteit gehad voor deze dag". Was wel redelijk hard. En hoezo zeg je alleen maar "ik wil bakspullen" als iemand vraagt wat voor boodschappen je wil hebben.
Hopelijk wordt dat geleidelijk aan beter naarmate er steeds meer andere bij komen waardoor de dynamiek veranderd. Dat zag je ook bij Utopia, de dynamiek veranderde naar mate de maanden verstreken en er steeds weer andere toegevoegd werden na exits van andere.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind Jorim ook een relnicht en ruziezoeker 1ste klas, maar Casper is dan ook erg onduidelijk als Jorim hem iets vraagt. Die 2 liggen elkaar nu eenmaal niet, dat moge duidelijk zijn.
Jelle is niets anders van plan dan zijn groepje te laten verliezen zodat ze Jorrit eruit kunnen donderen. Waarom anders zélf voorstellen mee te doen met dansen als je al weet er niets van te bakken? Nog steeds het gevoel naar een zooitje kleuters te zitten kijken dat met veel gejank bij de opvang is afgeleverd.
Er veranderen ook dingen, maar het probleem blijft dat de meest opvallende inwoners de loods verlaten door te winnen of ze worden weggestemd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat geleidelijk aan beter naarmate er steeds meer andere bij komen waardoor de dynamiek veranderd. Dat zag je ook bij Utopia, de dynamiek veranderde naar mate de maanden verstreken en er steeds weer andere toegevoegd werden na exits van andere.
2 per maand vervangen is niet veel, veel te weinig om nog "dynamiek" te geven, er bijven altijd nog 14 lamlendelingen zitten als het tegenvaltquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat geleidelijk aan beter naarmate er steeds meer andere bij komen waardoor de dynamiek veranderd. Dat zag je ook bij Utopia, de dynamiek veranderde naar mate de maanden verstreken en er steeds weer andere toegevoegd werden na exits van andere.
Maar de kans op vrijwillige exits wordt ook nog wel wat hoger denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 per maand vervangen is niet veel, veel te weinig om nog "dynamiek" te geven, er bijven altijd nog 14 lamlendelingen zitten als het tegenvalt
Een Eduardo zie ik wel vertrekken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar de kans op vrijwillige exits wordt ook nog wel wat hoger denk ik.
Die jankt als de linker deurkruk naar beneden gaat….quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Eduardo zie ik wel vertrekken.
Waarom quote je mij dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Thijs,die had ik wel door.Ik bedoel het domme van die Gerba.
Dat was een uitspraak van Gerba.quote:
Even overleg met K5 om flink met de punten te husselen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Jurylid Maxima moet zich even terugtrekken naar de Regie Achter.. tuurlijk is het vréééselijk moeilijk
ja, lekker manipulerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Tuuurlijk Teeam Het Hoogste Nul punten
Ik reken op héél snel even alle scores bijna even hoog maken inderdaad.. Team Wit die nu bovenaan staat heeft al vast Nix gekregen van Jurylid Maximaquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even overleg met K5 om flink met de punten te husselen.
En weer geen uitslag, tot morgen.
Tweede, en de huidige no1 wint, dus het gaat nu nog om wie als laatste eindigt deze maandquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reken op héél snel even alle scores bijna even hoog maken inderdaad.. Team Wit die nu bovenaan staat heeft al vast Nix gekregen van Jurylid Maxima
Ah ja, die blauwen hebben Jeminee laten dansen, gaat een sterk staaltje manipulatie worden als ze hun hun ook de plek 1 niet gevenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tweede, en de huidige no1 wint, dus het gaat nu nog om wie als laatste eindigt deze maand
Gisteren
[ afbeelding ]
Ik dacht eigenlijk dat hij wel een bijbel mee had genomen maar dat ze graag een kinderbijbel wilden hebben omdat dat wat makkelijker te begrijpen is?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
En Jorim die helemaal in de here is, maar geen bijbel heeft meegenomen, voor dat heeft hij geld gevraagd om er 1 te kopen.
Beginnende gelover?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij wel een bijbel mee had genomen maar dat ze graag een kinderbijbel wilden hebben omdat dat wat makkelijker te begrijpen is?
Na de aflevering gezien te hebben zou het me niet eens verbazen als de Vossen de opdracht nog gaan winnen ook. Voor hun is het een veel grotere prestatie wat ze neer gezet hebben dan iemand die professioneel danst.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah ja, die blauwen hebben Jeminee laten dansen, gaat een sterk staaltje manipulatie worden als ze hun hun ook de plek 1 niet geven
Ik heb hun waardeloze stukje amaturistische heen en weer stampen gezien.. een klein wereldwondererdje als ze die ¤500 punten gaan pakkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Na de aflevering gezien te hebben zou het me niet eens verbazen als de Vossen de opdracht nog gaan winnen ook. Voor hun is het een veel grotere prestatie wat ze neer gezet hebben dan iemand die professioneel danst.
Mocht vast niet of hij ging er vanuit dat er wel 1 in het nachtkastje zou liggen ..quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij wel een bijbel mee had genomen maar dat ze graag een kinderbijbel wilden hebben omdat dat wat makkelijker te begrijpen is?
Wie Wie ?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:24 schreef Moira het volgende:
TVPNormaliter geen kijker van dit soort programma’s, maar er zit iemand die ik goed ken in het huis, en ben intussen ook invested met de andere bewoners
Joe...quote:Op woensdag 22 november 2023 00:25 schreef ThijsTH het volgende:
Een Russin als jury! Schandalig! SBS moet gecancelled worden!!!!!
Ze heeft een Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 22 november 2023 00:25 schreef ThijsTH het volgende:
Een Russin als jury! Schandalig! SBS moet gecancelled worden!!!!!
Maakt niet uit, eens een Russin, altijd een Russin!quote:Op woensdag 22 november 2023 00:33 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze heeft een Nederlands paspoort.
Leuke aflevering wederom.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 00:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maakt niet uit, eens een Russin, altijd een Russin!
Je hebt er Poetin echt niet mee om haar te cancelen hoor. ;-Pquote:Op woensdag 22 november 2023 00:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maakt niet uit, eens een Russin, altijd een Russin!
en dan graag jennemie eruit met 1 ton , ben haar spuugzat met haar divagedragquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
De Haaien zijn toch al niet meer in te halen, die mogen dus winnen.
Denk dat ze ook graag met die ton op zak naar huis gaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan graag jennemie eruit met 1 ton , ben haar spuugzat met haar divagedrag
Dat was echt een toneelstukje wat hij daar opvoerde.. iedereen trapt er ook nog in. En die slome Jelle wil dan ook nog een bijbel voor hem kopenquote:
Ik dacht dat ik het niet goed verstond en moest ff terugkijken maar hij zei het echtquote:Op maandag 20 november 2023 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet, ik zuig, ik fit, ik maak kutopmerkingen, wat doe ik dan fout?????
tja....
Jorit slaat iedereen figuurlijk met zijn geloof om de oren. Misschien wil Jelle hem letterlijk met de Bijbel om de oren te slaanquote:Op woensdag 22 november 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt een toneelstuk je wat hij daar opvoerde.. iedereen trapt er ook nog in. En die slome Jelle wil dan ook nog een bijbel voor hem kopen
quote:Op dinsdag 21 november 2023 01:55 schreef Mercedes. het volgende:
Talentje voor wat? Gays in de jungle. Lol.
Slaat ook echt nergens op dat zij als laatste eindigen terwijl Jelle en die vrachtwagenchauffeur zwansden alsof ze de klompendans deden en zich ook nog eens niet aan de choreografie hielden. Duidelijk weer nep het allemaal weer is. We weten nu ook al wel wat de uitkomst moet worden wie deze maand moeten winnen en wie er als laatste moet eindigen. Jaja hoezo realityquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die laatste plaats had ik niet verwacht, net zo min als dat ik had verwacht dat Jelle er alsnog moeite in zou steken. Toch netjes van die zeiksnor cabaretier.
Het was idd Jorrit die een bijbel voor hem wil kopen.. die snap ik dan al helemaal niet. Het komt Jelle wel goed uit dat er weer 25 punten bij hun eraf gaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jorit slaat iedereen figuurlijk met zijn geloof om de oren. Misschien wil Jelle hem letterlijk met de Bijbel om de oren te slaan
Volgens mij heeft hij wél een bijbel meegebracht maar vond deze té onduidelijk voor de meesten daar. Hij wil nu een kinderbijbel of zoiets kopen zodat de teksten wat gemakkelijker te begrijpen zijn voor degene die niet in de here zijn. Dat anderen nu een bijbel voor hem willen gaan kopen slaat daarom ook nergens op.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
En Jorim die helemaal in de here is, maar geen bijbel heeft meegenomen, voor dat heeft hij geld gevraagd om er 1 te kopen.
Foutje, sorry.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die laatste plaats had ik niet verwacht, net zo min als dat ik had verwacht dat Jelle er alsnog moeite in zou steken. Toch netjes van die zeiksnor cabaretier.
jankemieke vond haar jurk plots niet meer mooi , toen ze de andere jurken had gezien , jaloezie dusquote:Op woensdag 22 november 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wél een bijbel meegebracht maar vond deze té onduidelijk voor de meesten daar. Hij wil nu een kinderbijbel of zoiets kopen zodat de teksten wat gemakkelijker te begrijpen zijn voor degene die niet in de here zijn. Dat anderen nu een bijbel voor hem willen gaan kopen slaat daarom ook nergens op.
Wat vreemd dat de gieren 0 punten krijgen, die waren best wel goed. En dat alleen maar omdat Daan niet passievol keek? Katlyn en Jelle waren heel erg slecht dus begrijp ik die jurering niet. Moest wél erg lachen om de aanwijzingen die hij hoorbaar zei.8)7
En waarom Jennemieke nou meteen moest janken om haar jurk verbaasde mij, zij heeft de mooiste jurk.
Dus je gunt haar wél 1 ton?quote:Op woensdag 22 november 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan graag jennemie eruit met 1 ton , ben haar spuugzat met haar divagedrag
Dat was niet Jelle die dit voorstelde maar Jorrit.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt een toneelstukje wat hij daar opvoerde.. iedereen trapt er ook nog in. En die slome Jelle wil dan ook nog een bijbel voor hem kopen
Jorit - Jorim.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jorit slaat iedereen figuurlijk met zijn geloof om de oren. Misschien wil Jelle hem letterlijk met de Bijbel om de oren te slaan
Dat is wel erg lief van je.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja die ton gun ik haar graag dan moet ze eruit
Jorim vind ik een godsdienstwaanzinnige, wat een idioot!quote:Op woensdag 22 november 2023 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon een agnostische aandachtshoerquote:Op woensdag 22 november 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jorim vind ik een godsdienstwaanzinnige, wat een idioot!
Klopt en dat gaf ik eerder al aanquote:Op woensdag 22 november 2023 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was niet Jelle die dit voorstelde maar Jorrit.
stemmen of spelen hoop dat jennemie weggaat met 1 tonquote:Op woensdag 22 november 2023 14:30 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of vanavond na de dans uitslag we nog gaan zien wie er voor die ton gaat spelen.. moet nu toch wel gaan gebeuren want anders is het natuurlijk BS dat er elke maand een ton kan worden gewonnen.
Ik krijg maar geen mening over die meid. Soms vind ik haar grappig en oké, en soms vind ik haar een ongelooflijke trut. Bij haar heb ik wel het minste het idee dat ze een act ophoudtquote:Op woensdag 22 november 2023 14:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
stemmen of spelen hoop dat jennemie weggaat met 1 ton
De malloot wil dus die hele loods bekeren tot het christendom.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wél een bijbel meegebracht maar vond deze té onduidelijk voor de meesten daar. Hij wil nu een kinderbijbel of zoiets kopen zodat de teksten wat gemakkelijker te begrijpen zijn voor degene die niet in de here zijn. Dat anderen nu een bijbel voor hem willen gaan kopen slaat daarom ook nergens op.
Wat vreemd dat de gieren 0 punten krijgen, die waren best wel goed. En dat alleen maar omdat Daan niet passievol keek? Katlyn en Jelle waren heel erg slecht dus begrijp ik die jurering niet. Moest wél erg lachen om de aanwijzingen die hij hoorbaar gaf.![]()
En waarom Jennemieke nou meteen moest janken om haar jurk verbaasde mij, zij heeft de mooiste jurk.
Waarschijnlijk worden het de haaien die het gaan spelen en dan zal één van die vier met de ton naar huis gaan. Ik gun het Olivier het het meesten maar die mag voor mij nog wel een tijdje blijven. Ben het dan wel met je eens dat Jennemie mag vertrekken al gun ik haar eigenlijk die ton niet met al haar kapsones.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik vind juist de hele groep deelnemers wel leukquote:Op woensdag 22 november 2023 15:38 schreef lojanda het volgende:
Ik vind er ook echt geen boeiende of echt leuke mensen inzitten. Olivier gaat dan nog wel maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik iemand leuk vindt of interessant of grappig.. jammer want dat maakt het kijken en het programma volgen minder leuk
Celibaat zijn is een stuk goedkoper iddquote:Op woensdag 22 november 2023 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Olivier vindt condooms veel te duur..
Het zijn allemaal steriele poppetjes, daar kunnen ze veilg hun pikkie in steken.. of ze dat wel willen is een tweede vraagquote:Op woensdag 22 november 2023 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Celibaat zijn is een stuk goedkoper idd
Of een baby verwekken en dan wegrennen
Anitbiotica voor een SOA wordt vergoed door de verzekering
Condooms zijn helemaal niet nodig!
Ik vind het echt een stelletje saaie klagende zeikerdsquote:Op woensdag 22 november 2023 16:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind juist de hele groep deelnemers wel leuk
Zou denk ik in eerste instantie vooral botsen met Jorrit en z'n trekjes, maar die laat z'n goede hart er wel voldoende doorheen schijnen. Bij Casper heb ik juist het tegenovergestelde, die leek me eerst heel sympathiek, maar blijkt dat helemaal niet te zijn
Daan ook, die houdt hem eerlijk voor, schepping of het ontstaan van de mensheid. Ontstaan van de mensheid(evolutietheorie) is vele malen ouder dan het Christendom(waarin men zegt dat de mens is geschapen).quote:Op woensdag 22 november 2023 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
weggaan prima maar die ton gun ik haar niet!!!quote:Op woensdag 22 november 2023 14:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik centreer dat gevoel momenteel vooral naar Casper toequote:Op woensdag 22 november 2023 17:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt een stelletje saaie klagende zeikerds
wie is er tweede gewordenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terechte winnaar
Wanneer komt de pot met geld
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat hou ik wel lekker voor mezelf hihi
uitgekookte gast die daanquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
Ik vond het een nogal zinloos gesprek over 2e of 3e worden, je hebt er niks aan, geen ton, je kunt niet weggestuurd worden.
Maar eerst hun een film bestellen, dan wij, hun snoep, dan wij.
Ja, dat werd even in een tussenzinnetje nonchalant gedropt. Vind ik nogal wat.quote:Op donderdag 23 november 2023 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
Wow,Jeminee gooit even haar abortus erin.
Bij Jorrit heb ik het gevoel dat daar niet helemaal alles goed zit onder zijn dakpan dus die neem ik niet serieus. Ik zou me daar meer irriteren aan een Jorim Jennemie en Melanie.. zij vinden zichzelf veel te belangrijk. Daar zou ik het eerste mee botsen. Daan en Casper de betweters mogen ook wel eens op hun plaats worden gezet met hun gedram de hele tijd. Nahh voor mij zijn het allemaal geen leuke mensen..quote:Op woensdag 22 november 2023 16:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind juist de hele groep deelnemers wel leuk
Zou denk ik in eerste instantie vooral botsen met Jorrit en z'n trekjes, maar die laat z'n goede hart er wel voldoende doorheen schijnen. Bij Casper heb ik juist het tegenovergestelde, die leek me eerst heel sympathiek, maar blijkt dat helemaal niet te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |