Wat vroeg Sinterklaas was nog niet in het landquote:Op woensdag 15 november 2023 11:29 schreef Donna het volgende:
Ik sloot 'm met de heugelijke mededeling dat een vriendin van mij NU haar boom aan het opzetten is.
Het is 1 november geweestquote:Op maandag 20 november 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vroeg Sinterklaas was nog niet in het land
Ik snap dit sowieso nooit. Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op maandag 20 november 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vroeg Sinterklaas was nog niet in het land
Tijden veranderen. Hier ging de kerstversiering er pas in na Sinterklaas 🤣 lees het en der dat in september al kerstbomen staan.quote:
Wil ik ook nog naar toe. Twijfel tussen duiven en Lochemquote:Op maandag 20 november 2023 09:02 schreef dud0r het volgende:
gisteren even langs de kerstshow bij de intratuin geweest. weer leuke nieuwe dingen gezien maar zo duur ook weer
Ik houd toch ook altijd wel na Sinterklaas aan ja.quote:Op maandag 20 november 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Hier ging de kerstversiering er pas in na Sinterklaas 🤣 lees het en der dat in september al kerstbomen staan.
Helemaal niks.quote:Op maandag 20 november 2023 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap dit sowieso nooit. Wat heeft het een met het ander te maken?
Ik heb het hele jaar kerstlichtjes liggenquote:Op maandag 20 november 2023 09:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik houd toch ook altijd wel na Sinterklaas aan ja.
In de coronatijd zag je de kerstlichtjes en bomen heel vroeg gekomen overal voor wat gezelligheid.
quote:Op maandag 20 november 2023 09:36 schreef Donna het volgende:
Ik heb dit weekend de kerstverlichting in de tuin gezet en 2 kleine boompjes in huis!
Jep. En dan straks nog de grote boomquote:Op maandag 20 november 2023 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
GezelligDan kan je ook twee stijlen toepassen
quote:Op maandag 20 november 2023 09:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. En dan straks nog de grote boom
Gezelligquote:Op maandag 20 november 2023 10:00 schreef Speedfight het volgende:
Hmmmmm misschien begin ik volgend weekend ook wel met de eerste decoraties dan. Het begint nu toch te kriebelen
Super liefquote:Op maandag 20 november 2023 10:04 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kerstboom gekregen van m'n moeder.
Waar shop jij? Boom is wel duur. Alleen bij de action heb je goedkoop leuk spukquote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik nog wat extra lampjes ga kopen en de kerstkrans op hang maar verder niet dit jaar.
Bang dat de kittens het slopen.
En een mooie kunstboom plus nieuwe sets ballen gaat me een goede 300+ kosten. Dat vind ik een beetje overdreven
intratuin enzoquote:Op maandag 20 november 2023 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waar shop jij? Boom is wel duur. Alleen bij de action heb je goedkoop leuk spuk
Okéquote:Op maandag 20 november 2023 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
intratuin enzo
ik wil wel een mooie boom. van 1.85
dan ga je al gauw richting de 200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |