Omdat ik buitengewoon intelligent ben en af en toe een boek lees.quote:
En in welk boek staat dat dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ik buitengewoon intelligent ben en af en toe een boek lees.
De meeste boeken die over dictaturen gaan, ik ga ze natuurlijk niet letter voor letter onthouden, dat is zonde van de tijd. Ik combineer bestaande informatie tot nieuwe informatie en modellen van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En in welk boek staat dat dan?
Het zal eerder om de S-70 gaan, da's de civiele versie.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:46 schreef ExTec het volgende:
Vreemd dat dit dan al de 2e black hawk zou zijn die privaat bij oekraine terecht zal komen, maar de VS ze zelf niet wil geven.
[ twitter ]
Ja, dan noemen we het geen "UH-60A".quote:Op donderdag 16 november 2023 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal eerder om de S-70 gaan, da's de civiele versie.
Kom, iets meer je best doen om beweringen te onderbouwen zou je punt wel charmeren. Het is een interessante stelling die niet heel logisch valt te beredeneren. Zodoende is een beetje toelichting of uitleg wel zo fijn. Zou je toch moeten hebben meegekregen in je opvoeding met zo’n vaderquote:Op donderdag 16 november 2023 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste boeken die over dictaturen gaan, ik ga ze natuurlijk niet letter voor letter onthouden, dat is zonde van de tijd. Ik combineer bestaande informatie tot nieuwe informatie en modellen van de werkelijkheid.
Je lijkt mijn vader wel, die autist stelde ook dat soort vragen.
Klopt, ik denk dat het een fout is. Of opzettelijk want roep S-70 en niemand weet waarover je het hebt. S-70 is de naam die de fabrikant -Sikorsky- gebruikt en is UH-60 de aanduiding die verzonnen is door het leger. De civiele variant zal makkelijker te exporteren zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dan noemen we het geen "UH-60A".
Stel je niet aan. Het is algemeen bekend dat dictaturen en kritiek niet samen gaan.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Kom, iets meer je best doen om beweringen te onderbouwen zou je punt wel charmeren. Het is een interessante stelling die niet heel logisch valt te beredeneren. Zodoende is een beetje toelichting of uitleg wel zo fijn. Zou je toch moeten hebben meegekregen in je opvoeding met zo’n vader
Een dictatuur heeft geen zelfregulerend vermogen om misstanden aan te pakken. Om problemen te kunnen verhelpen, moeten ze eerst benoemd kunnen worden.quote:
Hadden ze weer gelijk h die Russen.quote:
Noord-Korea?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een dictatuur valt sneller als er geen kritiek mogelijk is.
Het gebeurd ongetwijfeld niet alleen maar aan Russische kant. Maar het gebeurd wel veel meer en in ergere mate bij de Russen.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Media wil doen alsof desertie/ drank gebruik etc alleen maar aan Russische kant is. Alleen Oekraners zijn toch 200% gemotiveerd om te vechten voor hun land?
Daar kan ik inkomen. Maar er wordt gesteld dat een dictatuur het niet lang volhoudt als men geen kritiek duldt.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Een dictatuur heeft geen zelfregulerend vermogen om misstanden aan te pakken. Om problemen te kunnen verhelpen, moeten ze eerst benoemd kunnen worden.
In een functionerende democratische rechtsstaat houden de verschillende machten elkaar in balans. Zelfs de regering kan teruggefloten worden door een rechter.
In theorie.
Natuurlijk moeten er wel eerst aan de basisvereisten voldaan worden, zoals eten en veiligheid.
https://www.reddit.com/r/(...)_top_gets_destroyed/quote:Ukrainian tank from the 58th Separate Motorized Brigade destroys a russian column of 3 Tanks/IFVs. Near the town of Staromlynivka, Berdyansk region.
https://www.reddit.com/r/(...)nd_separate_assault/quote:Russian IFV with troops on top gets destroyed after hitting a mine, which also send a soldier flying in the air
https://www.reddit.com/r/(...)ian_tanks_trying_to/quote:"Achilles" Company of the 92nd Separate Assault Brigade killed 6 russians, destroyed 3 BMP-1s, 1 BMP-3, 1 T72 B3, and 1 Lada Niva. Bakhmut region.
https://www.reddit.com/r/(...)ting_a_russian_tank/quote:Ukrainians noticed 2 russian tanks trying to attack the left bank of the Dnipro, but made the russians turn around and run by disabling one of their tanks
https://www.reddit.com/r/(...)he_russians_to_send/quote:Ukrainian FPV drones targeting a russian tank disguised as a pile of garbage. Left bank of the Dnipro River, Kherson region
Grote boem inderdaad. Zijn dus nog niet opgehouden met kamikaze voertuigen. Al is het deze keer geen pantservoertuig/tank.quote:An unsuccessful attempt by the Russians to send an MT-LB stuffed with two tons of TNT to the positions of the Ukrainian military near the village of Vodyanoye, Donetsk region Halfway through the journey, the kamikaze ran over an anti-tank mine and caused an epic explosion
Het TikTok leger is weer bezig. Waarschijnlijk zo'n 100km van het front af.quote:A Chechen from Kadyrov's battalion fires two machine guns at once towards Ukrainian positions.
Fok! en feiten blijft een probleem.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal eerder om de S-70 gaan, da's de civiele versie.
80-23495 UH-60A OM-BHBquote:Op donderdag 16 november 2023 19:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat het een fout is. Of opzettelijk want roep S-70 en niemand weet waarover je het hebt.
Eerlijk is eerlijk, soms zijn die nummertjes handig.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:34 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Fok! en feiten blijft een probleem.
[..]
80-23495 UH-60A OM-BHB
Slovak Training Academy - de club zit op Kosice en doet advanced heli training. Ex ArNG kist.
Dat weet iedere druiloor. Het punt wat gemaakt werd is dat een dictatuur eerder omvalt als er minder kritiek mogelijk is. Dat is best het onderbouwen waard.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is algemeen bekend dat dictaturen en kritiek niet samen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |