.
. 

Tof!quote:Op woensdag 15 november 2023 09:14 schreef Aure het volgende:
Dat is 6 trouwens dus ik vind dat we het sowieso gaan doen

Wat moet ik me daarbij voorstellen, 1 groter nieuw iets in plaats van meerdere tweedehands of juist zelf iets zelf breien/knutselen etc? Ik ben namelijk slecht in het laatstequote:Op woensdag 15 november 2023 08:34 schreef SQ het volgende:
Zet mij dr ook maar bij na jaren afwezigheid. Wie weet trekt het nog anderen over de streep
Ik ben overigens wel meer van kwaliteit dan van kwantiteit, zowel als gever als ontvanger, hopelijk is dat geen issue.

Nou ik zie al jarenlang echt monsterlijk grote pakketten met zo veel mogelijk spullen er in, wat eigenlijk helemaal niet kan voor 15 euro want 15 euro is een soort wisselgeld anno 2023quote:Op woensdag 15 november 2023 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, 1 groter nieuw iets in plaats van meerdere tweedehands of juist zelf iets zelf breien/knutselen etc? Ik ben namelijk slecht in het laatste

ik hecht meer waarde aan minder maar leuk dan aan meer maar meuk
 ik hecht meer waarde aan minder maar leuk dan aan meer maar meuk  

Helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 november 2023 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ik zie al jarenlang echt monsterlijk grote pakketten met zo veel mogelijk spullen er in, wat eigenlijk helemaal niet kan voor 15 euro want 15 euro is een soort wisselgeld anno 2023
Dus ik ga nooit voor "zo veel mogelijk" maar dan liever een paar écht leuke dingen
 Voor 15 euro is het inderdaad niet te doen om een heel pakket te vullen, tenzij je zelf nog dingen hebt liggen zoals @Tink89 zegt. Ik ben dus diegene die nooit daaraan denkt en echt alleen spullen koopt en dan een veel kleiner pakket maakt dan de anderen en daar me onzeker over voel
 Voor 15 euro is het inderdaad niet te doen om een heel pakket te vullen, tenzij je zelf nog dingen hebt liggen zoals @Tink89 zegt. Ik ben dus diegene die nooit daaraan denkt en echt alleen spullen koopt en dan een veel kleiner pakket maakt dan de anderen en daar me onzeker over voel  Dus als wij elkaar hebben zit dat helemaal goed
 Dus als wij elkaar hebben zit dat helemaal goed  

(voor mezelf en als een ander dat ook aangeeft probeer ik daar ook iets mee te doen)
 (voor mezelf en als een ander dat ook aangeeft probeer ik daar ook iets mee te doen)

Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 november 2023 13:05 schreef Aure het volgende:
Ik vond jouw pakket hartstikke leuk @:MaJo
Ik ben trouwens ook niet vies van tweedehands(voor mezelf en als een ander dat ook aangeeft probeer ik daar ook iets mee te doen)
 Daar zat wel een tweedehandsje bij (het boek), heb ik toch wat geleerd van voorgaande jaren
 Daar zat wel een tweedehandsje bij (het boek), heb ik toch wat geleerd van voorgaande jaren 
 Dit jaar ga ik wel kijken of ik dingen kan missen
 Dit jaar ga ik wel kijken of ik dingen kan missen  

Dat is een goeiequote:Op woensdag 15 november 2023 13:19 schreef Aure het volgende:
Ik heb vorige keer hier bij de leeszaal boeken gehaald voor in het pakket. Daar mag je een x aantal boeken gratis meenemen en je kunt er je eigen boeken ook weer afgeven. Super initiatief vind ik dat. En leuke aanvulling voor een pakket als iemand van lezen houdt!
 Je hebt hier in de omgeving ook allemaal minibiebs, dat is natuurlijk ook heel geschikt hiervoor
 Je hebt hier in de omgeving ook allemaal minibiebs, dat is natuurlijk ook heel geschikt hiervoor  

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |