Toch zaten ook hier nog wel wat termen bij die ze moeten kennen en gebruiken bij het maken van verslagen e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
Deze vraag zal in je 3vmbo kader lastiger zijn
Morgen ook testen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch zaten ook hier nog wel wat termen bij die ze moeten kennen en gebruiken bij het maken van verslagen e.d.
Definitie, Conclusie, Hypothese, Prognose en Objectiviteit zouden echt wel bekend moeten zijn. Dus vijf goed
Topscorer geweest in Spanje en Engeland toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Kenau Simonsdochter Hasselaar ongeveer elke week een antwoord van een vraag is.
Kan ik op zich wel doen, ja. Ik laat morgen wel weten hoe het verliepquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen ook testen?
Deze vraag kan ook echt niet
Ze lijkt me meer van het knutselen met kleutersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Leerkracht zijn en dan Jenaplan, Dalton en Funderend onderwijs niet uit elkaar kunnen houden
Daar moet je ook de pabo voor gedaan hebben. Al heeft die niet voor niets 'knutselacademie' als bijnaam natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze lijkt me meer van het knutselen met kleuters
Ik zeg beter niet te veel daarover want dan beledig ik mogelijk mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar moet je ook de pabo voor gedaan hebben. Al heeft die niet voor niets 'knutselacademie' als bijnaam natuurlijk.
Nou echt hè. Dat is gewoon algemene kennis, en zij als docente zit hiermee te goochelen. Apart.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Leerkracht zijn en dan Jenaplan, Dalton en Funderend onderwijs niet uit elkaar kunnen houden
Of Spinvisquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
Apart dat ze Queen overslaan bij deze vraag
Terecht dat ze die ellende niet lieten horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |