Eens, dit was niet lastig voor mijquote:Op woensdag 15 november 2023 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is geen Fok waardige sport deelnemer
En nog een keer.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door het oog van de naald voorlopig.
Het past allemaal preciesquote:Op woensdag 15 november 2023 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door het oog van de naald voorlopig.
Wat wel?quote:
Ik kijk niet vandaag, maar weet precies over wie het gaatquote:Op donderdag 16 november 2023 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze kijkt ook permanent alsof ze helemaal de weg kwijt is.
Met minimale kennis een maximaal resultaat behaald.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is vooral een houdini act
En 2k in de pocketquote:Op donderdag 16 november 2023 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met minimale kennis een maximaal resultaat behaald.
Dit heeft ze dus prima gedaan.
Ik heb haar eerste ronde niet gezien. Maar gisteren was het me wel duidelijk dat dit geen 4de ronde zou worden. Had eigenlijk verwacht dat ze het vandaag niet ging redden.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een vierde ronde lijkt me niet echt kansrijk nee
Er gaan soms vreemde dingen in iemands hoofd om onder druk.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Airwolf en Dances with Wolves omwisselen is nog best een prestatie.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Herkende je het origineel van show niet door de wanstaltige remix door?
Gaf wel heel veel info met jaartallen, het schot op de paal van Rensenbrink en broer Ronald etcquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Die penalty vraag zou ik best lastig vinden.
Klopt leuk gevonden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
Geniale vraag dit. Compleet onzinnig, maar wel hilarisch.
Een strijd tussen Hart, Hindley en Kelderman was anders ook te treurig voor woordenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Remco het volgende:
Hesjedal die de giro won, WLR is nog boos.
Belachelijk veel extra info weer.
Dat eeh hoorden we eeh eigenlijk al in de eeh introductie.quote:
Toch nog 7 goed.quote:
Vraag 1 zelfs 3 te veel.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:17 schreef Szura het volgende:
Iedere vraag 2 jokers teveel toch? Wordt nog close zo.
Hij heeft 10 seconden naar Phil Jones zitten staren, nu is wetenschappelijk bewezen dat je dat niet voor je plezier doetquote:Op maandag 22 januari 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, 3 seconden te weinig. Vooral bij vraag 3 had hij die jokers écht niet nodig. Had het idee dat hij ze allemaal wel wist.
Ik had het even gemist, maar in welk vakgebied werkte hij als wetenschapper?quote:
Chemicus in een ziekenhuis of zoiets. Als stagiaire, hij is nog student.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had het even gemist, maar in welk vakgebied werkte hij als wetenschapper?
Rijnstaete(?) in Arnhemquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Chemicus in een ziekenhuis of zoiets. Als stagiaire, hij is nog student.
Laat de e maar weg. Het is Arnhem, geen Blaricum.quote:
Rijnstaetquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat de e maar weg. Het is Arnhem, geen Blaricum.
Kazen (blind) laten proeven was leuker geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Hier heb ik weinig kaas van gegeten.
-edit- ok, dit was mij ook nog wel gelukt
Doen ze de laatste seizoenen sowieso vaker de vragen wat aanpassen naar de deelnemer. Sport kandidaat die aangaf van American Football te houden kreeg erg moeilijke logo's uit de NFL als vraag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, aan die coup kon je wel zien dat dit geen radio NL-luisteraar is natuurlijk. Op de een of andere manier komt een vraag met deze muziek nooit bij Trudy uit Stadskanaal terecht.
Daarom niet in je kaarten laten kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Doen ze de laatste seizoenen sowieso vaker de vragen wat aanpassen naar de deelnemer. Sport kandidaat die aangaf van American Football te houden kreeg erg moeilijk logo's uit de NFL
Hij had anders de moderne Nederlandse muziek van een aflevering terug ook snel goed en zei S10 wel erg leuk te vinden. Zijn keuze voor rainbow laat ook wel zien dat het niet persee een liefhebber is van de hele harde muziekquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, aan die coup kon je wel zien dat dit geen radio NL-luisteraar is natuurlijk. Op de een of andere manier komt een vraag met deze muziek nooit bij Trudy uit Stadskanaal terecht.
Kogelvrij vest van koekenpan durf ik ook niet aan.quote:
Ja ik voel me oudquote:Op maandag 29 januari 2024 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
Tulpstekkers en coax zijn van voor zijn tijd
Je kan Randy (en mij) tegenkomen bij Breinstrijd voor als je wat extra quizuitdaging wil. Randy is ook wel echt heel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:53 schreef thabit het volgende:
Wel jammer dat we deze twee eindbazen vanaf vandaag niet meer te zien krijgen.
Dit was geen weggeverquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Remco het volgende:
Dit is dan wel weer echt een stuk lastiger.
Ja ik zit dan ook echt niet goed in het voetbal. Nu zou iedereen die daar zit wel moeten weten dat Berry van Aerle tenminste bij PSV heeft gevoetbald.quote:
Dit was echt niet bijzonder lastig. Je hoeft maar 1 unieke club per speler te weten.quote:
Gee, Brain, what do you want to do tonight?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik juist niet kende.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Colporteren aan de telefoon = teleporteren. Ik moet toegeven, het is goed gevonden.
Jezelf quoten is niet best, maar gisteren gewoon alweer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Kenau Simonsdochter Hasselaar ongeveer elke week een antwoord van een vraag is.
Toch zaten ook hier nog wel wat termen bij die ze moeten kennen en gebruiken bij het maken van verslagen e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
Deze vraag zal in je 3vmbo kader lastiger zijn
Morgen ook testen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch zaten ook hier nog wel wat termen bij die ze moeten kennen en gebruiken bij het maken van verslagen e.d.
Definitie, Conclusie, Hypothese, Prognose en Objectiviteit zouden echt wel bekend moeten zijn. Dus vijf goed
Topscorer geweest in Spanje en Engeland toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat Kenau Simonsdochter Hasselaar ongeveer elke week een antwoord van een vraag is.
Kan ik op zich wel doen, ja. Ik laat morgen wel weten hoe het verliepquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen ook testen?
Deze vraag kan ook echt niet
Ze lijkt me meer van het knutselen met kleutersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Leerkracht zijn en dan Jenaplan, Dalton en Funderend onderwijs niet uit elkaar kunnen houden
Daar moet je ook de pabo voor gedaan hebben. Al heeft die niet voor niets 'knutselacademie' als bijnaam natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze lijkt me meer van het knutselen met kleuters
Ik zeg beter niet te veel daarover want dan beledig ik mogelijk mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar moet je ook de pabo voor gedaan hebben. Al heeft die niet voor niets 'knutselacademie' als bijnaam natuurlijk.
Nou echt hè. Dat is gewoon algemene kennis, en zij als docente zit hiermee te goochelen. Apart.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Leerkracht zijn en dan Jenaplan, Dalton en Funderend onderwijs niet uit elkaar kunnen houden
Of Spinvisquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
Apart dat ze Queen overslaan bij deze vraag
Terecht dat ze die ellende niet lieten horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |