Inschrijven kan nogquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet gelijk je identiteit te vertellen, alleen leeftijd en geslacht en of je heteroflexibel bent
Ze wil een knappe manquote:
Misschien is het Kluun of hoe heet die van alle tandentopicsquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets te paranoia over haar tanden
Kun je dit nog een keer uitleggen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms voel er ook niet linkse mensen in dit topic zijn. Ik kan het natuurlijk mishebben.
Ik typ weer te snel - niet alle mensen zijn hier linksquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dit nog een keer uitleggen?
Inschrijven is nog mogelijk!quote:
Confirmedquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik typ weer te snel - niet alle mensen zijn hier links
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik typ weer te snel - niet alle mensen zijn hier links
Ik zou het niet durven, thicc, carnaval, tukker, pokemon, gamen, maar wel lief, dat zal er wel ongeveer gezegd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe ik puur mee om te kijken hoe jullie reageren
True, maar Spekmans is toch RTL 5 ?!quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef RipCity het volgende:
OHHH lastig kiezen: tokkie-tv op npo3 of tokkie tv op SBS6
Bureau rotjeknor?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef RipCity het volgende:
OHHH lastig kiezen: tokkie-tv op npo3 of tokkie tv op SBS6
Tot morgenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
True, maar Spekmans is toch RTL 5 ?!
A fijn , was weer leuk, fijne avond allemaal
SP is dat meer denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.
Ook animal crossing?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, thicc, carnaval, tukker, pokemon, gamen, maar wel lief, dat zal er wel ongeveer gezegd worden
Helaas heb je dat weinig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |