Friends for Benefit. Nah, ik leer je steeds beter kennenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou een Lat heerlijk vinden. Lekker mijn eigen ding kunnen doen, maar ook makkelijk samen zijn, dikke prima.
Nee integendeel, maar ik ben niet direct van op elkaars lip zitten. Ben wel een FOK!ker he ? Ook ik heb mijn spectrum-dingetjequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Friends for Benefit. Nah, ik leer je steeds beter kennen
Waar proosten ze op?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is leuk dat ze daar op proost. Like verdiend.
Dat hij schoon en gezond isquote:
Lat is toch geen fwb?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee integendeel, maar ik ben niet direct van op elkaars lip zitten. Ben wel een FOK!ker he ? Ook ik heb mijn spectrum-dingetje
Kunnen we jullie op date sturen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee voor mij niet nee. Afstand is geen probleem. Gewoon lekker rustig aan opbouwen en we zien wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lat is toch geen fwb?
Tenzij je een open lat hebt misschien, of een gesloten fwb
Die dag ben ik dan ''ziek'' sorryquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jullie op date sturen?
Oh ben je er zo eentjequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die dag ben ik dan ''ziek'' sorry
Als Q een vrouw is rond mijn leeftijd 35 mag ze zich aanmeldenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jullie op date sturen?
Kwark, kun je confirmen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als Q een vrouw is rond mijn leeftijd 35 mag ze zich aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |