Tenenkrommend idd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:04 schreef Scorpie het volgende:
NRC pakt uit met een groot artikel over hoe de moslims weer eens slachtoffer zijn van de Palestijnse kwestie en hoe kut Isral wel niet isjoe
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lict-elders-a4180886
Ironisch gezien heeft Netanyahu dat wel gedaan in het verleden. Al waren ze toen meer bruikbaar voor zijn agenda.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:38 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ja, want Hamas is nou typisch zo'n club die je het voordeel van de twijfel moet geven.
Ach ja, Hanina Ajarai krijgt weer ruimte om haar islamistische agenda te verspreiden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:39 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd.
Slechts weken na een lugubere terreuraanslag op Joden staat het nrc alweer op het "islamafobie" trommeltje te slaan.
[ twitter ]
Nee, maar ze hebben er zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik maak me druk over burgerslachtoffers, haat ik nu Joden?
Even voor de goede orde: die verkiezingen waren niet dit jaar he.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:38 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ja, want Hamas is nou typisch zo'n club die je het voordeel van de twijfel moet geven.
Nee. In dit geval is het helaas accuraat.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah, het 'ja maar men zegt niets over ....'-argument. Zeer slap
Doe je dat cht?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, en die NRC reporter heeft dus echt 0 kritiek op dit hele stuk, want ik dacht precies hetzelfde als jij - waar waren deze mensen bij de slachtingen die je net opnoemt? Hypocriete bende.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet zo heel verwonderlijk dat er wat raar naar ze wordt gekeken als de enige reden waarom ze massaal de straat opgaan de mogelijkheid om Isral luid te veroordelen is.
Niet tegen de daders van de slachtingen in Syri of Jemen, niet tegen de daders van alles wat er in Myanmar, de Sahel of de Hoorn van Afrika gebeurt..
Maar als Isral zich verweert tegen de daders van een historische terreuraanslag tegen Israëlische burgers dan komen de spandoeken uit het vet.
Ja daar word ik nogal argwanend van.
En terecht, want ze beginnen zelf over intersectionaliteit, waarmee ze eigenlijk al toegeven dat Isral volgens hun de dader is. En dat daarmee de daden van Hamas gerechtvaardigd zijn. Ze zeggen het niet hardop, maar eigenlijk vinden ze het wel prima dat er 'wat witte colonizers zijn afgeslacht en/of verkracht'. Die zogenaamde colonizers zijn als witte Europese en Amerikaanse joden een extensie van westers kolonialisme en racisme.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet zo heel verwonderlijk dat er wat raar naar ze wordt gekeken als de enige reden waarom ze massaal de straat opgaan de mogelijkheid om Isral luid te veroordelen is.
Niet tegen de daders van de slachtingen in Syri of Jemen, niet tegen de daders van alles wat er in Myanmar, de Sahel of de Hoorn van Afrika gebeurt..
Maar als Isral zich verweert tegen de daders van een historische terreuraanslag tegen Israëlische burgers dan komen de spandoeken uit het vet.
Ja daar word ik nogal argwanend van.
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor veel van de radicalen daar geldt dat ja. Soms wel jammer dat ze zelf ook wel snappen dat die praatjes beter geschikt zijn voor hun echokamers dan voor in het openbaar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
En terecht, want ze beginnen zelf over intersectionaliteit, waarmee ze eigenlijk al toegeven dat Isral volgens hun de dader is. En dat daarmee de daden van Hamas gerechtvaardigd zijn. Ze zeggen het niet hardop, maar eigenlijk vinden ze het wel prima dat er 'wat witte colonizers zijn afgeslacht en/of verkracht'. Die zogenaamde colonizers zijn als witte Europese en Amerikaanse joden een extensie van westers kolonialisme en racisme.
Je hebt dus te maken met mensen voor wie antisemitisme een proxy voor hun haat tegen het westen is.
Ik ben pro burgerslachtoffers want ben zeer tegen antisemitisme.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze zijn het meestal niet eens met de methode die gebruikt is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
En terecht, want ze beginnen zelf over intersectionaliteit, waarmee ze eigenlijk al toegeven dat Isral volgens hun de dader is. En dat daarmee de daden van Hamas gerechtvaardigd zijn. Ze zeggen het niet hardop, maar eigenlijk vinden ze het wel prima dat er 'wat witte colonizers zijn afgeslacht en/of verkracht'. Die zogenaamde colonizers zijn als witte Europese en Amerikaanse joden een extensie van westers kolonialisme en racisme.
Je hebt dus te maken met mensen voor wie antisemitisme een proxy voor hun haat tegen het westen is.
Het is wel komisch om dat fantasiewoord Islamofobie weer af te stoffen na 7 oktober en de nasleep ervan in Europa.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:39 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd.
Slechts weken na een lugubere terreuraanslag op Joden staat het nrc alweer op het "islamofobie" trommeltje te slaan.
[ twitter ]
Niet iedereen vindt het prettig als islamisten je familie komen uitmoorden. Sorry.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is wel komisch om dat fantasiewoord Islamofobie weer af te stoffen na 7 oktober en de nasleep ervan in Europa.
Als er n ding is dat je kunt zeggen is dat de angst reel is er geen sprake is van een fobie.
Oh dat maakt niet echt uit voor ze hoor. Het leven van de zogenaamde onderdrukker is min of meer irrelevant in de strijd van het zogenaamde slachtoffer.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze zijn het meestal niet eens met de methode die gebruikt is.
Zoals de meeste radicale ideologien is het uitstekend geschikt voor het goedpraten van vreselijke wandaden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet echt uit voor ze hoor. Het leven van de zogenaamde onderdrukker is min of meer irrelevant in de strijd van het zogenaamde slachtoffer.
Oh dat maakt niet echt uit voor ze hoor. Het leven van de zogenaamde onderdrukker is min of meer irrelevant in de strijd van het zogenaamde slachtoffer.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze zijn het meestal niet eens met de methode die gebruikt is.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het prettig als islamisten je familie komen uitmoorden. Sorry.
Het is dan ook belangrijk om iedere keer dat ze dat onzinwoord gebruiken te zeggen dat een rationele angst geen fobie is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het prettig als islamisten je familie komen uitmoorden. Sorry.
We onderschatten in het westen inderdaad schromelijk hoe gevaarlijk deze ideologie is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals de meeste radicale ideologien is het uitstekend geschikt voor het goedpraten van vreselijke wandaden.
Ze hebben er zelf om gevraagd. Moet je maar geen landje pik doen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel tragisch, intriest en puur gedrag om maximaal te terroriseren door mensen voor eigen genoegen te misbruiken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
Ter waarschuwing: nu volgt een zeer schokkende opsomming. Een vrouw werd door verschillende terroristen om beurten verkracht. [knip]..... terrrorisme....
En dan laten ze die Thunberg hoer aan het woord als verdediger van die terroristen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Heel tragisch, intriest en puur gedrag om maximaal te terroriseren door mensen voor eigen genoegen te misbruiken.
Verhalen over 7/10 die elders soortgelijk ook zo zijn opgetekend.
Het lijkt hiermee sws al geen incident maar een nauwkeurig vooropgezet gepland om zo veel mogelijk haat en geweld te veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |