abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211298678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:04 schreef Scorpie het volgende:
NRC pakt uit met een groot artikel over hoe de moslims weer eens slachtoffer zijn van de Palestijnse kwestie en hoe kut Isral wel niet is :') joe

https://www.nrc.nl/nieuws(...)lict-elders-a4180886
Tenenkrommend idd.
Slechts weken na een lugubere terreuraanslag op Joden staat het nrc alweer op het "islamofobie" trommeltje te slaan.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door musicmaker92 op 14-11-2023 22:43:24 (.) ]
pi_211298679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:38 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Ja, want Hamas is nou typisch zo'n club die je het voordeel van de twijfel moet geven.
Ironisch gezien heeft Netanyahu dat wel gedaan in het verleden. Al waren ze toen meer bruikbaar voor zijn agenda.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211298709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:39 schreef musicmaker92 het volgende:

[..]
Tenenkrommend idd.
Slechts weken na een lugubere terreuraanslag op Joden staat het nrc alweer op het "islamafobie" trommeltje te slaan.

[ twitter ]
Ach ja, Hanina Ajarai krijgt weer ruimte om haar islamistische agenda te verspreiden.
pi_211298711
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik maak me druk over burgerslachtoffers, haat ik nu Joden?
Nee, maar ze hebben er zelf voor gekozen :+

Hoorde je ze in het buitenland toch ook altijd roepen als er hier weer over Rutte geklaagd werd?
'Waar zeuren ze over, daar hebben ze toch zelf voor gekozen? Zo werkt democratie toch?'

|:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 november 2023 @ 22:46:41 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_211298750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:38 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Ja, want Hamas is nou typisch zo'n club die je het voordeel van de twijfel moet geven.
Even voor de goede orde: die verkiezingen waren niet dit jaar he.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211298851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ah, het 'ja maar men zegt niets over ....'-argument. Zeer slap
Nee. In dit geval is het helaas accuraat.

Niet voor niets bestaat de sarcastische uitspraak "no Jews, no news".
Intolerant voor intolerantie
pi_211298862
quote:

[..]
Doe je dat cht?
Intolerant voor intolerantie
pi_211298898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ook niet zo heel verwonderlijk dat er wat raar naar ze wordt gekeken als de enige reden waarom ze massaal de straat opgaan de mogelijkheid om Isral luid te veroordelen is.

Niet tegen de daders van de slachtingen in Syri of Jemen, niet tegen de daders van alles wat er in Myanmar, de Sahel of de Hoorn van Afrika gebeurt..

Maar als Isral zich verweert tegen de daders van een historische terreuraanslag tegen Israëlische burgers dan komen de spandoeken uit het vet.

Ja daar word ik nogal argwanend van.
Precies, en die NRC reporter heeft dus echt 0 kritiek op dit hele stuk, want ik dacht precies hetzelfde als jij - waar waren deze mensen bij de slachtingen die je net opnoemt? Hypocriete bende.
  dinsdag 14 november 2023 @ 23:04:35 #85
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211298967
De puzzelaars van de opsporingsdiensten hebben iig wel weer even werk.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211298982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ook niet zo heel verwonderlijk dat er wat raar naar ze wordt gekeken als de enige reden waarom ze massaal de straat opgaan de mogelijkheid om Isral luid te veroordelen is.

Niet tegen de daders van de slachtingen in Syri of Jemen, niet tegen de daders van alles wat er in Myanmar, de Sahel of de Hoorn van Afrika gebeurt..

Maar als Isral zich verweert tegen de daders van een historische terreuraanslag tegen Israëlische burgers dan komen de spandoeken uit het vet.

Ja daar word ik nogal argwanend van.
En terecht, want ze beginnen zelf over intersectionaliteit, waarmee ze eigenlijk al toegeven dat Isral volgens hun de dader is. En dat daarmee de daden van Hamas gerechtvaardigd zijn. Ze zeggen het niet hardop, maar eigenlijk vinden ze het wel prima dat er 'wat witte colonizers zijn afgeslacht en/of verkracht'. Die zogenaamde colonizers zijn als witte Europese en Amerikaanse joden een extensie van westers kolonialisme en racisme.

Je hebt dus te maken met mensen voor wie antisemitisme een proxy voor hun haat tegen het westen is.
pi_211299011
quote:

[..]
Ja.
  dinsdag 14 november 2023 @ 23:10:58 #88
38496 Perrin
pi_211299032
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:05 schreef HiZ het volgende:

[..]
En terecht, want ze beginnen zelf over intersectionaliteit, waarmee ze eigenlijk al toegeven dat Isral volgens hun de dader is. En dat daarmee de daden van Hamas gerechtvaardigd zijn. Ze zeggen het niet hardop, maar eigenlijk vinden ze het wel prima dat er 'wat witte colonizers zijn afgeslacht en/of verkracht'. Die zogenaamde colonizers zijn als witte Europese en Amerikaanse joden een extensie van westers kolonialisme en racisme.

Je hebt dus te maken met mensen voor wie antisemitisme een proxy voor hun haat tegen het westen is.
Voor veel van de radicalen daar geldt dat ja. Soms wel jammer dat ze zelf ook wel snappen dat die praatjes beter geschikt zijn voor hun echokamers dan voor in het openbaar.
pi_211299038
quote:

[..]
Ik ben pro burgerslachtoffers want ben zeer tegen antisemitisme.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211299051
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ze zijn het meestal niet eens met de methode die gebruikt is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211299052
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:39 schreef musicmaker92 het volgende:

[..]
Tenenkrommend idd.
Slechts weken na een lugubere terreuraanslag op Joden staat het nrc alweer op het "islamofobie" trommeltje te slaan.

[ twitter ]
Het is wel komisch om dat fantasiewoord Islamofobie weer af te stoffen na 7 oktober en de nasleep ervan in Europa.

Als er n ding is dat je kunt zeggen is dat de angst reel is er geen sprake is van een fobie.
  dinsdag 14 november 2023 @ 23:13:52 #92
38496 Perrin
pi_211299066
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het is wel komisch om dat fantasiewoord Islamofobie weer af te stoffen na 7 oktober en de nasleep ervan in Europa.

Als er n ding is dat je kunt zeggen is dat de angst reel is er geen sprake is van een fobie.
Niet iedereen vindt het prettig als islamisten je familie komen uitmoorden. Sorry.
pi_211299077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Oh dat maakt niet echt uit voor ze hoor. Het leven van de zogenaamde onderdrukker is min of meer irrelevant in de strijd van het zogenaamde slachtoffer.
  dinsdag 14 november 2023 @ 23:16:27 #94
38496 Perrin
pi_211299092
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:14 schreef HiZ het volgende:

[..]
Oh dat maakt niet echt uit voor ze hoor. Het leven van de zogenaamde onderdrukker is min of meer irrelevant in de strijd van het zogenaamde slachtoffer.
Zoals de meeste radicale ideologien is het uitstekend geschikt voor het goedpraten van vreselijke wandaden.
pi_211299102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Niet iedereen vindt het prettig als islamisten je familie komen uitmoorden. Sorry.
quote:

[..]
Het is dan ook belangrijk om iedere keer dat ze dat onzinwoord gebruiken te zeggen dat een rationele angst geen fobie is.
pi_211299124
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zoals de meeste radicale ideologien is het uitstekend geschikt voor het goedpraten van vreselijke wandaden.
We onderschatten in het westen inderdaad schromelijk hoe gevaarlijk deze ideologie is.
pi_211299136
quote:

[..]
Ze hebben er zelf om gevraagd. Moet je maar geen landje pik doen.

(in dat geval sta ik ook al klaar met mijn AK-47)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211299208
Voor de mensen op Fok die denken dat 07 oktober niet meer was dan een enkele verkrachting en een enkele gedode Jood lees onderstaande maar.

Let op, dit is smeriger en gruwelijker dan je je kan voorstellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 november 2023 @ 23:39:03 #99
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211299302
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
Ter waarschuwing: nu volgt een zeer schokkende opsomming. Een vrouw werd door verschillende terroristen om beurten verkracht. [knip]..... terrrorisme....
Heel tragisch, intriest en puur gedrag om maximaal te terroriseren door mensen voor eigen genoegen te misbruiken.

Verhalen over 7/10 die elders soortgelijk ook zo zijn opgetekend.
Het lijkt hiermee sws al geen incident maar een nauwkeurig vooropgezet gepland om zo veel mogelijk haat en geweld te veroorzaken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211299330
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:39 schreef Vallon het volgende:

[..]
Heel tragisch, intriest en puur gedrag om maximaal te terroriseren door mensen voor eigen genoegen te misbruiken.

Verhalen over 7/10 die elders soortgelijk ook zo zijn opgetekend.
Het lijkt hiermee sws al geen incident maar een nauwkeurig vooropgezet gepland om zo veel mogelijk haat en geweld te veroorzaken.
En dan laten ze die Thunberg hoer aan het woord als verdediger van die terroristen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')