Het lijkt me prima voor de mensen daar als er verder niks gebeurd. Volgens mij hebben ze het risico-niveau verlaagd inmiddels.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Eerder stilte voor de sof, ben ik bang.
Zegt verder niks, over een maand kan ie alsnog uitbarsten. Onvoorspelbaar gebied wel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het lijkt me prima voor de mensen daar als er verder niks gebeurd. Volgens mij hebben ze het risico-niveau verlaagd inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 26 november 2023 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaat altijd meer in dan je denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Super lekker weer daarquote:
Heel erg goed te zien ja, prachtig!quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:27 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat noorderlicht is prachtig om te zien.
Nu is 5 dagen op geologische schaal natuurlijk ook niks, maar ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Of mensen naar huis mogen, wanneer ze naar huis mogen, of ze dat wel willen, etc. Denk niet dat als je niet terug naar huis wilt dat er veel mensen staan te popelen om het te kopen bijv.quote:
En ook wanneer gaan ze bijvoorbeeld een Blue Lagoon weer openen, en willen mensen daar dan heen.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nu is 5 dagen op geologische schaal natuurlijk ook niks, maar ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Of mensen naar huis mogen, wanneer ze naar huis mogen, of ze dat wel willen, etc. Denk niet dat als je niet terug naar huis wilt dat er veel mensen staan te popelen om het te kopen bijv.
quote:Op donderdag 14 december 2023 23:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nu is 5 dagen op geologische schaal natuurlijk ook niks, maar ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Of mensen naar huis mogen, wanneer ze naar huis mogen, of ze dat wel willen, etc. Denk niet dat als je niet terug naar huis wilt dat er veel mensen staan te popelen om het te kopen bijv.
Nu flink wat toename in activiteit.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
En ook wanneer gaan ze bijvoorbeeld een Blue Lagoon weer openen, en willen mensen daar dan heen.
Dat ging ineens snel inderdaad.quote:
Dat is enorm.quote:Op dinsdag 19 december 2023 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Livebeelden uit de helikopter van de kustwacht
[ afbeelding ]
https://www.visir.is/g/20(...)unnar-yfir-eldgosinu
quote:Op dinsdag 19 december 2023 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Livebeelden uit de helikopter van de kustwacht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |