Jammer dat Hij net een vriendin heeft.quote:Op maandag 13 november 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
In VBL worden regelmatig lampen besteld.
Klein, hij valt niet op in mn plantenkastquote:Op maandag 13 november 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot is de lamp?![]()
Love living
Ik hoop het.quote:Op maandag 13 november 2023 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Deze mensen gaan het heel zwaar krijgen in het leven
Laat ons gewoon zittenquote:Op maandag 13 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat Hij net een vriendin heeft.
Geweldigquote:Op maandag 13 november 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat zouden zij van Hamas vinden? #durftevragen
Misschien kun je dit op de live Chat bij de nabeschouwing vragenquote:Op maandag 13 november 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Na hun inclusieve antwoord over oudere mensen, durf ik dat niet meer te vragen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaat wel ten koste van het warme bad maar vooruitquote:Op maandag 13 november 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je dit op de live Chat bij de nabeschouwing vragen
Ik prefereer de 3 kussenquote:Op maandag 13 november 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
@:Pisces29 ga jij ook altijd voor de stiek?
Manic mondayedquote:Op maandag 13 november 2023 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van het warme bad maar vooruit
Dankje.quote:
Speel niet met m’n privéquote:
Heb jij Gele Koorts?quote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat jullie hierop zitten te wachten
Nou, zo prima ook weer nietquote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je hem daten als hij hetero was?
Same, regelmatig. En op Bimble veel matches maar geen vrouw die de eerste stap zetquote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf wat herkenbaar. Ben laatst ook geghost na een leuke date :s
Echt he.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klagen over racisme en dan naar Zuid Korea gaan
Al besproken.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Klagen dat mensen in Nederland racistisch zijn en dan naar Zuid Korea gaan
Ik ben benieuwd wie ze bij mij als broer neerzetten.quote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Geen type hebben, dus je krijgt een soort van vergelijkbare man met hetzelfde uiterlijk
Komt over dat ze niet weet wat er is en wat ze wilt.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja surequote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie ze bij mij als broer neerzetten.
Van deze proletendate ga ik nog nachtmerries krijgen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
Racisme in Frankrijk
Spanje heeft fucking goede gratis gezondheidszorg
Dit was echt een verschrikkelijke date
Nou nou nouquote:
Rookbom door de brievenbus?quote:
Ik heb me er ook wel eens schuldig om gevoeld en na paar maanden nog wat gestuurd, kreeg ik zomaar geen reactie meer.quote:
Je verwacht echt na maanden dan die reactie? Oefquote:Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook wel eens schuldig om gevoeld en na paar maanden nog wat gestuurd, kreeg ik zomaar geen reactie meer.
Gelukkig ben ik nu wat netter in de communicatie
quote:Op maandag 13 november 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik denk bij Nova een Ferry Mingelen, maar nu voel ik mij oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |