En dat mag je hier dus niet delen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:31 schreef Caland het volgende:
Vandaag weer eens een wat uitgebreider stuk in de VK over de situatie op de westoever
quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:58 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]Fuck around and find out..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Wat een subjectieve onzin. Ook al klopt alles dan mag er wel aangegeven worden dat hij over een ding iets volledig uit de duim zuigt. Geen conclusies, her is alleen een beetje genant. Niet zo kritiekloos johquote:Op maandag 13 november 2023 23:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alles lijkt inderdaad te zijn wat hij zegt dat het is maar dan probeert men een ding te maken van het feit dat op dat papiertje geen namen staan als bij een dienstrooster maar slechts een gewone kalender
Ah dat verklaart voor een deel waarom de Amerikanen al weken heen en weer vliegen tussen Duitsland en Cyprus met hun C17's.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:49 schreef slashdotter3 het volgende:
5 US special forces piloten dood in gecrashte BlackHawk helicopter bij de kust van Cyprus
Hun voornaamste taak was om andere special forces zoals Delta Force te vervoeren
https://www.msn.com/en-us(...)erranean/ar-AA1jRasc
US Special Ops Aviators Who Fly Delta Force ‘Door Kickers’ Killed in Crash in Eastern Mediterranean
[ afbeelding ]
The U.S. Army special operations troops killed are, from left: Chief Warrant Officer 3 Stephen R. Dwyer, 38 of Clarksville, TennesseeChief Warrant Officer 2 Shane M. Barnes, 34, of Sacramento, CaliforniaStaff Sgt. Tanner W. Grone, 26, of Gorham, New HampshireSgt. Andrew P. Southard, 27, of Apache Junction, ArizonaSgt. Cade M. Wolfe, 24, of Mankato, Minnesota. US Department of Defense
Ik lees/spreek Arabisch en er staan inderdaad letterlijk alle dagen van de week uitgeschreven als in een kalender met de datum erbij, geen namen van personen eronder noch enige andere aantekening. De kop zegt "de strijd: al-aqsa vloedgolf" (de naam die zij aan de operatie van 7 Oktober gaven).quote:Op maandag 13 november 2023 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of 't klopt maar op X veel claims dat het gewoon een kalender is, met dagen van de week en er staan geen namen op. Zou wel een beetje genant zijn
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat Hamas gebruik maakt van de infra in of rond ziekenhuizen, maar het was voor de geloofwaardigheid misschien beter geweest als ze een CNN er hadden laten kijken ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:34 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik lees/spreek Arabisch en er staan inderdaad letterlijk alle dagen van de week uitgeschreven als in een kalender met de datum erbij, geen namen van personen eronder noch enige andere aantekening. De kop zegt "de strijd: al-aqsa vloedgolf" (de naam die zij aan de operatie van 7 Oktober gaven).
Oh zeker wel ja. Zullen ze vast doen op enige manier. Maar dit filmpje met de claim die hij maakt is gewoon lachwekkend. Dan denk ik; is dit een niet volledig filmpje waarvan ik de context mis? Want genoeg Israeliers (joodse) die Arabisch spreken.....dit kan niet zo amateuristisch zijn dat je zo een fout maakt. Wellicht is er gesneden in een breder filmpje waardoor we info missen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:37 schreef Caland het volgende:
[b]Ik geloof wel dat Hamas gebruik maakt van de infra in of rond ziekenhuizen,[/b] maar het was voor de geloofwaardigheid misschien beter geweest als ze een CNN er hadden laten kijken ofzo.
Wat bewijs is of niet hangt ervanaf wat je mening is over de situatie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 02:06 schreef Vallon het volgende:
Ik ben niet zo van twitter maar deze post is van het IDF begint toch at meer aan te tonen dat onder ziekenhuis plekken zijn waar Hamas zich miliair heeft opgehouden.
Of en in welk mate dit als bewijs te zien is, is dan voor wie het zo (niet) wil zien.
[ twitter ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Buiten idd mijn bias, gekende geruchten is het voor mij aannemelijk dat Hamas haar ziekenhuizen inzet voor andere doelen dan één en alleen voor zieken.
Kwestie van een ander norm dat dan niet onze (westerse) norm is en zo wordt ingezet om te dienen als wapen.
Een beetje als vrijheid oneigenlijk gebruiken om anderen te bedreigen.
Terzijde puur technisch opvallend hier is dat een soortgelijke tunnelingang bij een ander ziekenhuis - gebouwd door Qatar - door Hamas zou zijn aangemerkt als facilitaire toegang tot een waterreservoir.
Waarom het hier dan 20 meter onder grond moet zijn, zal vast een (commando/bunker ?)reden hebben.
Valt ook wel mee met die fout hoor. De kalender start wel degelijk op 7okt en heeft alles te maken met de gijzeling.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:40 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Oh zeker wel ja. Zullen ze vast doen op enige manier. Maar dit filmpje met de claim die hij maakt is gewoon lachwekkend. Dan denk ik; is dit een niet volledig filmpje waarvan ik de context mis? Want genoeg Israeliers (joodse) die Arabisch spreken.....dit kan niet zo amateuristisch zijn dat je zo een fout maakt. Wellicht is er gesneden in een breder filmpje waardoor we info missen.
Ik vind het gemier ook allemaal maar vaag. Zal een 'big win' zijn, dat die IDF soldaat het e.e.a. verkeerd interpreteertquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Valt ook wel mee met die fout hoor. De kalender start wel degelijk op 7okt en heeft alles te maken met de gijzeling.
In een oorlog doen beide partijen aan propaganda. Zowel Hamas als Israel. Je ziet bij Oekraine - Rusland oorlog ook overal cijfers die niet kloppen, eenzijdige beelden, bepaald narratief in de berichten.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:00 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Anti-Israël mensen laten zich nergens door overtuigen wat Israël aandraagt, of het nou middels officiële kanalen is of via wat jij noemt onafhankelijke journalisten - want "die zijn dan niet meer onafhankelijk".
Deze partijen werken anders dan bestaande partijen. Alleen Hamas is te vergelijken met ISIS en (jazeker) met de nazi's. Israël is uniek. De bestaande argumentatie werkt dus soms niet.
Israëlische wapenfabrikanten hebben voorlopig genoeg orders vanuit Israël zelf neem ik aan. Wat betreft de kwaliteit, kosten en doeltreffendheid is Israëlisch wapentuig sowieso het beste wat er te krijgen is, er is geen concurrentie in die zin.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Met het huidige anti Israel sentiment wel zo verstandig om die show over te slaan
https://www.msn.com/en-us(...)-airshow/ar-AA1jPE8o
Israel weapons makers leave stands empty at Dubai Airshow
[ afbeelding ]
Jep, bestellingen vanuit het IDF alleen al daar zal Elbit en IAI wel de komende 5 jaar druk zat mee zijn. Bestaande voorraden aanvullen en extra wapens voor de komende Hezbollah/Iran oorlog inslaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:47 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Israëlische wapenfabrikanten hebben voorlopig genoeg orders vanuit Israël zelf neem ik aan. Wat betreft de kwaliteit, kosten en doeltreffendheid is Israëlisch wapentuig sowieso het beste wat er te krijgen is, er is geen concurrentie in die zin.
Dat gebeurt nog amper. israel z'n best of class drones mogen tot nader order niet naar oekraine. Hopen dat dat veranderd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:51 schreef slashdotter3 het volgende:
En dan heb je nog de de Ukrainse oorlog waarbij NATO landen hun oude spul doorschuiven en zelf bij Israel bestellen.
Blijft toch mooi dat "menselijke" vanuit Israël, ondanks de haat en woede toch nog geven om onschuldige burgers. Hamas had die baby's natuurlijk het hoofd afgehakt en verbrand. Maar we zullen natuurlijk blijven lezen waarom Israël vele malen radicaler is.quote:
Zoiets zou je omgekeerd ook niet snel zien, ook dat is weer veelzeggend.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Blijft toch mooi dat "menselijke" vanuit Israël, ondanks de haat en woede toch nog geven om onschuldige burgers. Hamas had die baby's natuurlijk het hoofd afgehakt en verbrand. Maar we zullen natuurlijk blijven lezen waarom Israël vele malen radicaler is.
Achterlijk 'gesprek' en bizar wat zo'n Corbyn doet, mag hopen dat de kiezers dit heel hard afstraffenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]
We zien vandaag de dag echt een psychopathische houding bij veel linkse denkers. Wat stopt die man van te zeggen dat een groep die trots baby's onthoofd met scheppen een terroristische organisatie is?
Ja Hamas is terroristisch, nee Hamas zou niet de leiding over Gaza moeten hebben en ja een groot deel van de oplossing zal in Israël zelf gezocht moeten worden want ze creëren al jaren de voedingsbodem voor Hamas. Denk jij daar anders over Piers?
In plaats daarvan dit laffe spelletje die je eruit laat zien als een moreel failliet iemand die oma's ontvoeren en vaders executeren niet kan afkeuren.
Nee hoor, kijk maar naar de tweet die je zelf post, diegene probeert het geheel belachelijk te maken door over dat papier te hebben. Kritiekloos is juist als je gaat focussen op 1 ding wat hij verkeerd zegt terwijl er 10 andere dingen die bewijs vormen negeert om maar niet te hoeven toegeven dat het zaakje daar stinkt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat een subjectieve onzin. Ook al klopt alles dan mag er wel aangegeven worden dat hij over een ding iets volledig uit de duim zuigt. Geen conclusies, her is alleen een beetje genant. Niet zo kritiekloos joh
quote:Not a Borat Sketch! The IDF Spokesman points to a random calendar at the Rantisi hospital as "evidence" of a "hostage keepers' list" with "terrorists' names".
But the ONLY thing on that "list" is literally the days of the week (Saturday-Friday).
No tunnels, no weapon stash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |