Die gepeperde brief aan Blatter die hij nooit heeft verstuurdquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Riep hij niet dat Platini brandschoon was? Onderdeel van, indrukwekkend
Nee. Het is in mijn ogen iemand die de sport verloochent en het moreel kompas van een gemiddelde Wagner huurling heeft. Maar ik weet niet, of ken de verhalen niet, dat het een graaier is, in de zoals de bende van Blatter.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Infantino is een keurige man wil je nu beweren?
Helaas is het in het pluche blijven hoofdprioriteit voor de mensen die er belanden, dan kijken ze weleens de andere kant op als het zo uitkomt, of een elleboogje links en rechts en een trapje naar beneden hier en daar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gepeperde brief aan Blatter die hij nooit heeft verstuurd
Ik denk niet dat vPraag actief corrupt was maar een groot vrijheidsstrijder is het ook niet. Bovendien gewoon te oud hiervoor inmiddels.
Niet dat ik de oplossing heb maar een maximumtermijn van 4 of anders 8 jaar zou al wat helpen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef manny het volgende:
[..]
Nee. Het is in mijn ogen iemand die de sport verloochent en het moreel kompas van een gemiddelde Wagner huurling heeft. Maar ik weet niet, of ken de verhalen niet, dat het een graaier is, in de zoals de bende van Blatter.
Infantino was de protege van Blatter, van ieder duister dealtje van Sepp was ie op de hoogte. Het was gewoon bekend dat die zo corrupt als de neten was en heel Europa stemde op hem want Europese belangetjes.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen Blatter plaats maakte voor Infantino was de hele voetbalwereld ervan overtuigd dat het een vooruitgang zou zijn. Presenteerde zich echt als corruptiebestrijder die transparantie zou gaan brengen.
Hahahaha. Dat hebben we geweten. De man is zo mogelijk nog een grotere graaier dan Blatter ooit was. Bij Blatter had je in elk geval nog het idee dat hij ook daadwerkelijk van voetbal hield.
Het is een vreselijke wereld, dat voetbal. Helemaal eens.
Hij heeft van Sepp vooral geleerd dat je de omkoopbare landen aan je kan binden en zo altijd een meerderheid creëert.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Infantino was de protege van Blatter, van ieder duister dealtje van Sepp was ie op de hoogte. Het was gewoon bekend dat die zo corrupt als de neten was en heel Europa stemde op hem want Europese belangetjes.
Mwah ook de Europese landen zijn natuurlijk gewoon omkoopbaar. Zie Frankrijk en Nederland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft van Sepp vooral geleerd dat je de omkoopbare landen aan je kan binden en zo altijd een meerderheid creëert.
Maar in Europa was er wel weerstand tegen Blatter maar dat kon hij altijd schouderophalend van zich af laten glijden omdat hij steun had in oa Afrika en Azie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah ook de Europese landen zijn natuurlijk gewoon omkoopbaar. Zie Frankrijk en Nederland.
Het is net de VNquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft van Sepp vooral geleerd dat je de omkoopbare landen aan je kan binden en zo altijd een meerderheid creëert.
Neuh, Blatter is een Zwitser,heeft altijd de volle steun gehad van landen als Frankrijk en Spanje en ook onze nobo's hadden hem graag want mooie duistere dealtjes en lekkere erebaantjes voor mannetjes van middelbare leeftijd met weinig kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar in Europa was er wel weerstand tegen Blatter maar dat kon hij altijd schouderophalend van zich af laten glijden omdat hij steun had in oa Afrika en Azie.
In 2015, dat was de laatste keer dat hij herkozen is, was dat dus niet zo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Blatter is een Zwitser,heeft altijd de volle steun gehad van landen als Frankrijk en Spanje en ook onze nobo's hadden hem graag want mooie duistere dealtjes en lekkere erebaantjes voor mannetjes van middelbare leeftijd met weinig kwaliteiten.
Ah excuus, was in de war met infantino.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 2015, dat was de laatste keer dat hij herkozen is, was dat dus niet zo.
Okquote:Op zondag 19 november 2023 06:54 schreef tong80 het volgende:
Het overlijden van Ruud Geels hakt er wel in zo te lezen.
Hier kan ik niet tegenop.quote:
Heeft dan ook weinig bereikt met Ajax.quote:Op zondag 19 november 2023 06:54 schreef tong80 het volgende:
Het overlijden van Ruud Geels hakt er wel in zo te lezen.
Druk bezig met de joden, maar dan op een andere manier.quote:Op zondag 19 november 2023 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegenop.
Waar is de Feijenoorder Caland als het Ajax-topic hem nodig heeft ?
De FIFA heeft intussen net als andere sportbonden het echt grote geld ontdekt in de rijke oliestaten. Mensenrechten en principes zijn dan echt niks meer waard, zolang de zakken maar goed gevuld kunnen worden door de bobo's. Lekker ballen in Saudi-Arabie en Qatar en dan krijgt de gewone man s avonds weer reclames op tv te zien waarin wordt gebedeld om geld voor arme kinderen in Jemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah ook de Europese landen zijn natuurlijk gewoon omkoopbaar. Zie Frankrijk en Nederland.
Je moet de lat natuurlijk altijd laag leggen, zoals altijd buiten Amsterdamquote:Op zondag 19 november 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Nog niet eens klaar met vallen maar de hoogmoed is er alweer.Het real Madrid van Nederland. Dat hij het z’n bek uitkrijgt.
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet de lat natuurlijk altijd laag leggen, zoals altijd buiten Amsterdam.
Je moet toch wel een beetje ambitie hebben, wat moet ie dan zeggen na 1 mislukt seizoen, we hopen over 10 jaar weer aan te haken bij FC Volendam?quote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
wat is er mis mee?quote:Op zondag 19 november 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Nog niet eens klaar met vallen maar de hoogmoed is er alweer.Het real Madrid van Nederland. Dat hij het z’n bek uitkrijgt.
Het schijnt dus dat Ajacieden arrogant zijn als ze ambities uitspreken dat wordt in dit land niet gewaardeerd. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je kent het wel.quote:
Dat zegt vooral heel erg veel over jouquote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |