quote:Op maandag 4 december 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog Pam Rabbit en die jongen met de gitaar die wel catchy nummer had
Ja, ze moet wel haar ogen eens opendoen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:43 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer van Lenny voelt als het nummer met de meeste potentie tot nu toe.
Uit 2016quote:Op maandag 4 december 2023 20:44 schreef usagi414 het volgende:
We hebben de europese hit van Lenny even gemist maar je merkt wel dat ze ervaring heeft.
Tot nu toe de beste.
Naar de finale en dan een Tsjechische startpositie.quote:Op maandag 4 december 2023 20:44 schreef molloot200 het volgende:
Hangt wel af van de staging of dit de finale zou halen. Wordt spannend voor Tsjechië dit jaar wel. (Gebaseerd op andere jaren qua niveau uiteraard)
Ja, ben ik wel bang voor. Maar het heeft echt prachtige staging potentieel. En dan moet ze dus die band al van het podium afgooien.quote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe de beste maar ook iets wat je snel vergeet
quote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar de finale en dan een Tsjechische startpositie.
Ja, al kan het wel spoken bij Veluwse Boys hoor.quote:Op maandag 4 december 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje Real Madrid versus Veluwse Boys en Swift Boys ja.
Ik ook ja, vreemd.quote:Op maandag 4 december 2023 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
(ik kreeg ineens reclame van Youtube... dat heb ik nog nooit gehad in een livestream!)
quote:Op maandag 4 december 2023 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
(ik kreeg ineens reclame van Youtube... dat heb ik nog nooit gehad in een livestream!)
Inderdaad, die staan de hele tijd uit hun neus te eten en dat leidt alleen maar af.quote:Op maandag 4 december 2023 20:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel bang voor. Maar het heeft echt prachtige staging potentieel. En dan moet ze dus die band al van het podium afgooien.
quote:Op maandag 4 december 2023 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |