Ja, dat lijkt me niet zo moeilijk te hacken zo?quote:Op maandag 4 december 2023 21:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klikken op de act en dan op het sterretje klikken. Je hoeft het verder niet in te sturen denk ik? Kan ik geen button voor vinden in elk geval
Dit ziet er trouwens wel uit alsof het makkelijk te hacken is.quote:Op maandag 4 december 2023 21:09 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees online dat je hier kan stemmen op MYDY: https://escz2024.choicely.com/
Kom maar door Gianna Leiquote:Op maandag 4 december 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
Zal je net zien dat hele andere act wint vanwege deze gare website.
Straks koopt haar broer 50k bots accountsquote:
Die website slaat mijn stem ook helemaal niet op heb ik het idee want ik kan nu alweer opnieuw stemmenquote:Op maandag 4 december 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ziet er trouwens wel uit alsof het makkelijk te hacken is.
Ja hier ook, dan maar opnieuw gestemd op Mydy, geen idee of hij dan weer mee telt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die website slaat mijn stem ook helemaal niet op heb ik het idee want ik kan nu alweer opnieuw stemmen
Even gecheckt, maar mijn stem is nu wel blijven staanquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die website slaat mijn stem ook helemaal niet op heb ik het idee want ik kan nu alweer opnieuw stemmen
Elders hebben het over 22 december, ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 12 december 2023 09:39 schreef Nashipeer het volgende:
Op de kalender van EurovisionWorld staat het nog steeds voor vandaag (er staat alleen geen tijdstip bij)
Maar bij Eurovoix vermelden ze de bekendmaking weer helemaal nergens
Ja gewoon lekker 100 keer stemmen met een VPNquote:Op woensdag 13 december 2023 08:16 schreef NailQueen het volgende:
Je gaat je toch afvragen of die site niet gehackt is
Show kan veel compenseren. Live was gewoon echt slecht vergeleken met de andere acts.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:50 schreef Nashipeer het volgende:
Huh dat heb ik niet verwacht. De studioversie was mijn favoriet, maar live was het echt slecht
Ze is geboren in Moskou kennelijk dus ja die zal van dezelfde figuren ook wel weer nog van alles over zich heen krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:30 schreef Nashipeer het volgende:
Ohnee is Aiko het volgende slachtoffer? (Rechterfoto)![]()
[ twitter ]
Als je die verdeling ziet, het is gewoon duidelijk dat iemand in Tsjechië heeft lopen kutten met de stemmen voor Elly en vanuit het buitenland met de stemmen voor Aiko. En dan bedoel ik niet 10 keer stemmen, maar duizend keer. En dat kon je ook makkelijk met VPN of bots bij deze website. In alle polls internationaal was het duidelijk 1.Mydy en 2.Elly. 3. De rest 4. Gianna. En het is logisch dat Lenny wat hoger staat bij het Tsjechische publiek omdat ze heet meest bekend was. Volgende keer gewoon weer doen met email bevestiging, is minder makkelijk om daar mee te kutten.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:19 schreef Nashipeer het volgende:
Het aantal internationale stemmen voor Aiko is ook opmerkelijk hoog. Zeker omdat ik amper reacties zag van mensen die op Aiko hadden gestemd. En de Tsjechische stemmers hadden Aiko maar op de vijfde plek gezet
[ twitter ]
Het Russische trollenleger heeft op Aiko gestemdquote:Op woensdag 13 december 2023 12:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je die verdeling ziet, het is gewoon duidelijk dat iemand in Tsjechië heeft lopen kutten met de stemmen voor Elly en vanuit het buitenland met de stemmen voor Aiko. En dan bedoel ik niet 10 keer stemmen, maar duizend keer. En dat kon je ook makkelijk met VPN of bots bij deze website. In alle polls internationaal was het duidelijk 1.Mydy en 2.Elly. 3. De rest 4. Gianna. En het is logisch dat Lenny wat hoger staat bij het Tsjechische publiek omdat ze heet meest bekend was. Volgende keer gewoon weer doen met email bevestiging, is minder makkelijk om daar mee te kutten.
Dit moet het zijn toch? Aiko stond in mijn top 3, maar lijkt me niet de beste keuze. Ik denk dat de Russische fans massaal voor Aiko gegaan zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het Russische trollenleger heeft op Aiko gestemd
Dit voelt toch een beetje als non-nieuws.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:55 schreef Nashipeer het volgende:
Met oa Roy van ESCUnited
[ twitter ]
(Resultaat blijft hetzelfde)
Ja dat is het ook idd, de bevindingen werden wel erg dramatisch naar buiten gebracht met die fonts en serie aan Tweetsquote:Op donderdag 14 december 2023 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit voelt toch een beetje als non-nieuws.
Precies dat. Het wordt gepresenteerd alsof hierdoor iemand anders heeft gewonnen dan eigenlijk zou moeten.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:50 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ja dat is het ook idd, de bevindingen werden wel erg dramatisch naar buiten gebracht met die fonts en serie aan Tweets
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_3_live_blog/quote:14:10: Rehearsal 5: 🇨🇿 Czechia – Aiko – Pedestal
Time for our first pop/rock anthem of the season, with Czechia’s Aiko singing her high energy belter Pedestal. Aiko was born in Russia, raised in Czechia, and now splits her time between London and Prague.
We are very excited to tell you that we have been given STAGING NOTES by the Czechia team, which has literally never happened before (note to other delegations: yes please). They tell us that Aiko’s staging concept represents the five stages of grief during a breakup – Aiko is accompanied on stage by four female dancers, each representing Denial, Anger, Bargaining and Depression. Aiko herself represents the fifth and final stage – Acceptance.
The costumes are black bodystockings with mesh sections and lots of sparkle, and Aiko’s dancers have sparkly mesh face coverings. Aiko has a similar top section but with wide-legged trousers.
Also the CUBES are fully deployed in this performance – starting just a few feet above the performers’ heads, creating a more enclosed, domestic-feel environment that gets bigger and less confined as the cubes lift. Lots of black and red strobe lighting, and a really nice moment towards the end when Aiko’s dancers lift her above their heads. Aikonic, as we believe the kids are saying these days.
🔥🔥🔥🔥 PYRO UPDATE! Czechia have brought some relationship breakup flame jets that heat up the arena for the the entire first verse and the bridge into the second chorus, then return for a big finish. Definitely adds to the drama and storytelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |