Kijk je via escplus ? Dan lopen die net iets voor.quote:Op maandag 4 december 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Goed om te weten dat het in Tsjechie is. Dat was nog niet duidelijk
Ik kijk op YouTube.quote:Op maandag 4 december 2023 20:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kijk je via escplus ? Dan lopen die net iets voor.
Ik hoop het eerstequote:Op maandag 4 december 2023 20:26 schreef Sableheart het volgende:
Is het geluid zo slecht, of zingt ze nauwelijks?
Moment ik antwoord zo, even goed de outfit bestuderen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:26 schreef Sableheart het volgende:
Is het geluid zo slecht, of zingt ze nauwelijks?
quote:Op maandag 4 december 2023 20:32 schreef Sableheart het volgende:
Ok, het was duidelijk de zang bij het vorige nummer. Dit klinkt wel goed.
Ja zij wel maar nog steeds is de mixing met de achtergrondmuziek echt heel matig welquote:Op maandag 4 december 2023 20:32 schreef Sableheart het volgende:
Ok, het was duidelijk de zang bij het vorige nummer. Dit klinkt wel goed.
Alsof het de ierse voorronde isquote:Op maandag 4 december 2023 20:33 schreef molloot200 het volgende:
Dit heeft wel staging potentieel opzich, maar niet deze staging manman
Ik heb herten minder bang in de koplampen gezienquote:Op maandag 4 december 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
Onervarenheid op het podium straalt wel een beetje door
Vorig jaar was het ook niet per sé heel hoog hoorquote:Op maandag 4 december 2023 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Het niveau is nog niet zo goed als vorig jaar
WAT ZEG JE? Ik heb oordoppen in.quote:Op maandag 4 december 2023 20:38 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand oorzalf tegen het bloeden?
Bij Joan Franka had je in elk geval nog de afleiding van die ervaren muzikanten naar het einde.quote:Op maandag 4 december 2023 20:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb herten minder bang in de koplampen gezien
Ja, al zou een NSF bij ons ook wel voornamelijk dit soort pareltjes hebben waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 december 2023 20:40 schreef Momo het volgende:
Denk dat een fatsoenlijke studio met meer ruimte al veel zou schelen, en meer voorbereiding.
Vorig jaar was er nog Pam Rabbit en die jongen met de gitaar die wel catchy nummer hadquote:Op maandag 4 december 2023 20:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook niet per sé heel hoog hoor2022 was wel heel goed.
Ik denk dat gewoon dit niet doen ook wel zou schelen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:40 schreef Momo het volgende:
Denk dat een fatsoenlijke studio met meer ruimte al veel zou schelen, en meer voorbereiding.
Ja, Vesna vorig jaar in dat studiootje was ook drie keer niks.quote:Op maandag 4 december 2023 20:40 schreef Momo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |