Uit ergernis over de Nederlands-Oostenrijkse Schengen-blokkade, en dan zal Nederland toch moeten inzien dat er grotere belangen op het spel staan dan 'Moe-landers, die moeten we niet'.quote:
Nee, het zijn russische kanalen die klagen over het gebrek aan kwaliteit van de Noord Koreaanse granaten.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat stond zeker in de Oekraense media.
quote:OTD in 2002 i used islamophobic language to threaten to castrate a journalist who asked about civilain casualties caused by me carpet bombing Grozny.
You didn't listen when I told you who I am. And here we are.
Funnily enough, not one single hamas fanboy has ever mentioned this casual racism or mass murder to Prez. Oh heavens no.
https://mastodon.world/@DarthPutinKGB/111397351982688857
Die man heeft veel zinnige dingen gezegd en voorspeld die gewoon zijn uitgekomen. Maanden geleden werd al gezegd dat we die doelstelling niet konden halen. Dat bij jou realisme plaats maakt voor ongeloof en hoop, m.a.w. je wil het gewoon niet erkennen, is echt vreselijk irritant.quote:
Die man roept elke dag 10 dingen. Als je dat vaak genoeg doet komen er altijd wel een paar uit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die man heeft veel zinnige dingen gezegd en voorspeld die gewoon zijn uitgekomen. Maanden geleden werd al gezegd dat we die doelstelling niet konden halen. Dat bij jou realisme plaats maakt voor ongeloof en hoop, m.a.w. je wil het gewoon niet erkennen, is echt vreselijk irritant.
Heb op Ninefornews gestaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat stond zeker in de Oekraense media.
Je ziet een hoop vreemde dingen in dat gebied. Zoals die BTR op een landingsvaartuig. Waarom zou je daar een BTR de zee op willen sturen, als de BTR over land via de Perekop kan rijden. Tenzij dus de GLOC's in dat hele gebied flink verstoord zijn.quote:
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:21 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, het zijn russische kanalen die klagen over het gebrek aan kwaliteit van de Noord Koreaanse granaten.
Als jij dat denkt, prima joh. Lekker in je bubbeltje blijven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die man roept elke dag 10 dingen. Als je dat vaak genoeg doet komen er altijd wel een paar uit.
Zo kan ik het ook
De enige die hier verschrikkelijk irritant is ben jij hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die man heeft veel zinnige dingen gezegd en voorspeld die gewoon zijn uitgekomen. Maanden geleden werd al gezegd dat we die doelstelling niet konden halen. Dat bij jou realisme plaats maakt voor ongeloof en hoop, m.a.w. je wil het gewoon niet erkennen, is echt vreselijk irritant.
Erg vervelend als je niet selectief kan shoppen in je "bronnen" als een er van de Russen zelf zijn natuurlijk.quote:
Lees je eigen link even door, want daar staat geen bron in voor de "inferieure" munitie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Eerste Google linkje: https://www.kyivpost.com/post/24054
Ow, dat kan best hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Hier het eerste DuckDuckGo linkje.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:18 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Lees je eigen link even door, want daar staat geen bron in voor de "inferieure" munitie.
Ik had 1 of 2 topics terug ook artikelen opgegraven die de belabberde kwaliteit van hun munitie uit de doeken deden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:29 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Hier het eerste DuckDuckGo linkje.
Maar, de discussie over kwaliteit maakt ook niet zo heel erg veel uit, want munitie is munitie. Precisie en veiligheid zijn geen top prioriteit in het russische leger.
welke bubbel zit ik volgens jou precies in? Geef me eens wat voorbeelden van dingen die ik gezegd heb wat in die bubbel past waar ik volgens jou in zit?quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, prima joh. Lekker in je bubbeltje blijven.
Oek media dus wat ik al zei.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Eerste Google linkje: https://www.kyivpost.com/post/24054
Welke media moet ik volgen om het ware verhaal voorgeschoteld te krijgen?quote:
Die lordbebo van twitter doet het altijd wel goed bij hem.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Welke media moet ik volgen om het ware verhaal voorgeschoteld te krijgen?
Ja, daarom. Als mensen het niet willen geloven jammer dan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had 1 of 2 topics terug ook artikelen opgegraven die de belabberde kwaliteit van hun munitie uit de doeken deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |