Soms. Dat zeg je goedquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rob de Wijk zegt soms wel een goede dingen, maar dat ego van hem past niet eens in het Pentagon. Vreselijk irritante kerel is het.
quote:
100%, het is gewoon een patroon.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zal net als Osama ook wel een lulverhaal zijn.
Rob de Wijk en de geheime operatie tegen Bin Laden: ‘Waarom zouden ze er een professor uit Nederland bij betrekken?’
Uiteindelijk gaat ze dat lukken. De vraag is, tegen welke prijs? En gaat het invloed hebben op de oorlog?quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:38 schreef LethalNinja het volgende:
Bachmut is uiteindelijk veroverd door Rusland, wat denken jullie, zelfde voor Advika binnenkort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Die hype is voorbij. De focus ligt nu op Israel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
heeft Oekraïne zoveel steun op de wereld.
Nope. Focus verdwijnt daar vanzelf weer. En zolang gaat dat ook niet duren. An sich is de lopende topic daarover alhier een aardige graadmeter.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Die hype is voorbij. De focus ligt nu op Israel.
Ik zal even in mn glazen bol kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope. Focus verdwijnt daar vanzelf weer. En zolang gaat dat ook niet duren. An sich is de lopende topic daarover alhier een aardige graadmeter.
Zijn bijna op het punt dat dit topic alweer harder loopt.
Maar doe eens een voorspelling, hoe lang het daar nog duurt. Want voorspellingen, daar ben je immers "goed" in.
Dat lijkt mij wel nuttig ja!quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:56 schreef Perrin het volgende:
Kan FTM niet ook even Rob van Wijk doorlichten?
[ twitter ]
Kolonialismequote:
Ik snapte wel waar je het over had hoor. En natuurlijk, dat toontje en alleen de negatieve zaken benoemen is ook irritant.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
@:nebelwerfer goed voorbeeld van waar ik het laatst over had.
Ik kan dit alleen maar onderstrepen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik snapte wel waar je het over had hoor. En natuurlijk, dat toontje en alleen de negatieve zaken benoemen is ook irritant.
Maar ondertussen zitten we weer in een deel waarin Rob de Wijk wordt afgezeken om absolute onkunde en lacht men om Russen die in propaganda trappen.
En dit dus in een deel met als titel de Russische propaganda die men het liefste dan weer wel gelooft.
Ja users kunnen irritant zijn, maar het wordt hier ook wel makkelijk gemaakt commentaar te hebben op die maar zo van alles roepen en dit dikwijls met dezelfde toon.
Niemand kan voorspellen wat er met Avdiivka gaat gebeuren. De russen hebben wel enorme verliezen geleden om 2km op te trekken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat ze dat lukken. De vraag is, tegen welke prijs? En gaat het invloed hebben op de oorlog?
Ik zie het wel vallen. Maar wat dan. Tenzij rus echt miljoenen mensen de grinder in wil gooien, lijkt me dit niet een houdbare tactiek.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Niemand kan voorspellen wat er met Avdiivka gaat gebeuren. De russen hebben wel enorme verliezen geleden om 2km op te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het bekijkt over heel Oekraine, dan is dit inderdaad stompzinnig en militair gezien achterlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie het wel vallen. Maar wat dan. Tenzij rus echt miljoenen mensen de grinder in wil gooien, lijkt me dit niet een houdbare tactiek.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:47 schreef oheng het volgende:
Russen worden voorbereid op de frontlinie (?)
NSFL, dus in een spoiler.Is dit echt? En zo ja, waarom laten die lui zich in hemelsnaam zo behandelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Rusland zal niet stoppen en stapje voor stapje komen ze dichterbij het afkneipen van Avdiivka. Ze zijn nu net over het spoor gekomen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Niemand kan voorspellen wat er met Avdiivka gaat gebeuren. De russen hebben wel enorme verliezen geleden om 2km op te trekken.
Omdat Russen. Je kan dat niet vergelijken met West-Europa. Totaal andere mentaliteit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dit echt? En zo ja, waarom laten die lui zich in hemelsnaam zo behandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |