Lekker glibberenquote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
En stig en @:Sally
Wat wordt het glibberen en glijden over de track
quote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
En stig en @:Sally
Wat wordt het glibberen en glijden over de track
Die ontvochtigers van Action werken primaquote:Op maandag 13 november 2023 10:43 schreef Enfoire het volgende:
Het is dus te vochtig in huis blijkbaar. Ik zal vandaag eens zo'n onvochtigers dingen gaan kopen.
Gemiddeld 40% vocht in huis wat wel goed is maar misschien op de badkamer niet lang genoeg de ventilatie aan gehad na het douchen.
Dat met die aardappel wil ik ook wel uitproberen. Moet ik ze wel eerst kopen aangezien ik nooit aardappel eet.
Las Vegasquote:Op maandag 13 november 2023 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Wie, wat, waar...?!
Ik mis wat. Moet bijlezen..
?
Ja daar wil ik ze vandaag gaan kopen.quote:Op maandag 13 november 2023 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ontvochtigers van Action werken prima
Kan je beter aan de buren vragen om 1 aardappel, om nu een hele zak daar voor te kopen. Of je moet op de markt kopen daar kan je er wel 1 kopenquote:Op maandag 13 november 2023 10:43 schreef Enfoire het volgende:
Het is dus te vochtig in huis blijkbaar. Ik zal vandaag eens zo'n onvochtigers dingen gaan kopen.
Gemiddeld 40% vocht in huis wat wel goed is maar misschien op de badkamer niet lang genoeg de ventilatie aan gehad na het douchen.
Dat met die aardappel wil ik ook wel uitproberen. Moet ik ze wel eerst kopen aangezien ik nooit aardappel eet.
Dat is wellicht een beter idee ja. Straks even bij de buren vragen die hebben dat vast.quote:Op maandag 13 november 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter aan de buren vragen om 1 aardappel, om nu een hele zak daar voor te kopen. Of je moet op de markt kopen daar kan je er wel 1 kopen
Maar die beestjes komen nu ook gewoon tevoorschijn omdat het wat warmer in huis wordt met verwarming enzo.quote:Op maandag 13 november 2023 10:50 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja daar wil ik ze vandaag gaan kopen.
Baal ervan dat ik die beestjes nu door het huis heb lopen. Heb het niet zo op ongedierte ook al weet ik dat je dat altijd in een huis hebt zitten.
Maar die van net zat op de slaapkamermuur. Jakkie.
tot nu toe zag ik ze alleen soms op de badkamer.
O oke, dan een klein zakje van 1 kilo kopenquote:Op maandag 13 november 2023 10:51 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Dat is wellicht een beter idee ja. Straks even bij de buren vragen die hebben dat vast.
Nou mijn plan is eerder nog om in iedere kamer een aardappel met zakje te leggen.![]()
Niet 1 aardappeltje.
Ik heb ze tot een paar weken terug nog nooit hier in huis gezien Woon hier toch al een aantal jaren.quote:Op maandag 13 november 2023 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die beestjes komen nu ook gewoon tevoorschijn omdat het wat warmer in huis wordt met verwarming enzo.
Zilvervisjes gewoon dood maken, je zult er nooit helemaal vanaf komen. Zelf woon ik in flat en heb het idee dat ze ook gewoon in de ventilatie etc zitten.
Buiten zetten, spoelt schoonquote:
Jij bent degene die regen wilquote:Op maandag 13 november 2023 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Buiten zetten, spoelt schoon
JA ECHT WELquote:
NEE. GEEN SNEEUW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |