NSC in principe ook niet, behalve dat het opgezet is door iemand die van het CDA komtquote:Op zondag 12 november 2023 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denk heeft geen religieuze basis.
Dit dus. Er moet van Wilders, SP en BBB enorm veel geld bij, maar die salarissen betaal je uiteindelijk gewoon zelf. Voor mij geen probleem, maar dat aspect vergeten ze er bij te vermelden.quote:Op zondag 12 november 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Maar als de zorgpremie met 6 euro stijgt dan is iedereen aan tafel weer ziedend.
Ik vond het meevallen met de roast. Je had er veel harder in kunnen gaan, want alle problemen die zij opnoemt heeft ze zelf veroorzaaktquote:
Niemand als je het mij vraagt. Eigen riedeltje opsnorren en doorrrquote:Op zondag 12 november 2023 22:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Dilan en Rob zijn niet zo best vanavond
Maar ik had juist neit het idee dat die 13 jaar wanbeleid haar voor de voeten gelegd werd, wat op het gebied van de zorg wel terecht was geweestquote:Op zondag 12 november 2023 22:52 schreef Tijger_m het volgende:
Dilan heeft het probleem dat ze 13 jaar Rutte moet verdedigen en dat is best lastig gezien het feit dat Rutte 2 jaar geleden eigenlijk al toegaf dat zijn beleid gefaald had.
Dit iddquote:Op zondag 12 november 2023 22:52 schreef Tijger_m het volgende:
Dilan heeft het probleem dat ze 13 jaar Rutte moet verdedigen en dat is best lastig gezien het feit dat Rutte 2 jaar geleden eigenlijk al toegaf dat zijn beleid gefaald had.
Die had ook wel een goeie sneer naar Timmermans. Verliezer van de avond hoop ikquote:Op zondag 12 november 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Die spot van Timmermans over sterk leiderschap is ook wel humor van de bovenste plank trouwens, als je dit debat bewust uit de weg gaat. En de grap is dat het 'm helemaal de kop gaat kosten als Marijnissen wat van 'm af gaat snoepen door vanavond.
Ik zie hem eigenlijk niets verliezen door vanavond. Het is een waardeloos debat. Je kunt net zo goed afwezig zijn als je het mij vraagt.quote:Op zondag 12 november 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Die spot van Timmermans over sterk leiderschap is ook wel humor van de bovenste plank trouwens, als je dit debat bewust uit de weg gaat. En de grap is dat het 'm helemaal de kop gaat kosten als Marijnissen wat van 'm af gaat snoepen door vanavond.
Die zorgdiscussie en de complimenten aan Marijnissen over die zorgbuurthuizen zal allicht wat stemmen richting SP drijven....quote:Op zondag 12 november 2023 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk niets verliezen door vanavond. Het is een waardeloos debat. Je kunt net zo goed afwezig zijn als je het mij vraagt.
Welnee joh, de enige verliezers zijn D66 en VVD.quote:Op zondag 12 november 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
SP zal toch net te radicaal zijn voor de meesten denk ikquote:Op zondag 12 november 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zorgdiscussie en de complimenten aan Marijnissen over die zorgbuurthuizen zal allicht wat stemmen richting SP drijven....
Dit.quote:Op zondag 12 november 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Maar als de zorgpremie met 6 euro stijgt dan is iedereen aan tafel weer ziedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |