Je date rookt dus?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een mooie vrouw die een sigaret rookt vind ik best aantrekkelijk
De titel rijke tokkie kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook tokkies met geld. Arme tokkies halen bij de Aldi shag.
Sigaretten rook ik ook, daten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van shag naar sigaretten zou ik al wat frisser vinden.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:49 schreef KingRoland het volgende:
menig VBL'er raakt al opgewonden van die schaatser ben haar naam vergeten
die heeft met Jake Paul of zijn broer. Geen idee.
Aldigodenquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook tokkies met geld. Arme tokkies halen bij de Aldi shag.
Shag is voor daklozen. Rook dan tenminste een sigaret.quote:
Voor mij is het ook wel een afknapper.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is roken een afknapper voor je?
Varkenskop.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Jutta lijkt me niet het scherpste gereedschap in de schuur.
Ik vind je vriendin niet zo aantrekkelijk.quote:
Shag is lekkerder, maar inderdaad, moet ook stoppen hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shag is voor daklozen. Rook dan tenminste een sigaret.
Beter rook je helemaal niet. Maar ieder z’n ding.
Lekker doorroken. Er mag NIETS meer in dit land.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Shag is lekkerder, maar inderdaad, moet ook stoppen hoor.
Ik haal het al uit Duitsland, de ROVERHEID KRIJGT NIETS!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker doorroken. Er mag NIETS meer in dit land.
Geen eigen mening hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Roken mocht niet van mijn moeder
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is het ook wel een afknapper.
Of het nou shag, sigaretten of jointjes zijn.
Wel de beste kont aller tijden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Jutta lijkt me niet het scherpste gereedschap in de schuur.
Wat kost daar een pakje Van Nelle?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal het al uit Duitsland, de ROVERHEID KRIJGT NIETS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |