abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2023 @ 19:58:07 #226
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_211307278
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:52 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind dat hier teveel op de man Radmilo wordt gespeeld.
Het heeft nl ook een zekere schoonheid dat hij zich in korte tijd zo heeft weten te hechten aan een paar anderen.
Zijn boosheid richting Krista heeft vast met zijn verleden te maken, en met het vanaf jonge leeftijd geleerd te hebben telkens een tegenstander te hebben, en dat is ook niet persoonlijk gek genoeg , maar onderdeel van het spel/de sport.

Ik vind het niet zo'n kwaaie hoor.
Het zou me ook niets verbazen als 'ie een paar klappen teveel in de ring heeft gehad :@ Refereerde hij zelf ookal eerder naar.

Vind het desondanks een vervelende vent.
  donderdag 16 november 2023 @ 00:58:55 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211309594
Is niet eens de eerste keer dat iemand doet alsof hij of zij naar huis wil om ondertussen anderen weg te stemmen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211309919
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is niet eens de eerste keer dat iemand doet alsof hij of zij naar huis wil om ondertussen anderen weg te stemmen.
Vertel
En vooral hoe waren de reacties van de anderen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_211310091
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:11 schreef Kruiwagentje2 het volgende:

[..]
Mwah! C-garnituur denkt vaak dat het A- (of) B-garnituur is. BN'ers en pseudo-BN'ers hebben het altijd over zichzelf en hun 'carrière'. Dat herken ik niet van de vroegere seizoenen van ER. Toen ging het meer over vis vangen, hutten bouwen en de algehele sociale dynamiek. Dat mis ik wel.

Overigens vind ik het misselijke gedrag van Radmilo, Maxim en in iets mindere mate Mark het nog niet halen bij wat Esther in ER 2005 te verduren heeft gekregen. Kennen we John nog? Wat een walgelijke man. Ik heb gejuichd toen Esther hem later in de studio confronteerde en het hele publiek ging klappen.
Ja, zeker kennen we dat seizoen nog. Ik heb dat seizoen toevallig onlangs nog eens teruggekeken en dat was idd walgelijk van die John, maar ook van die Carl. En die jonge Belgjes waren de meelopers en stemden ook mee.
  Redactie Sport donderdag 16 november 2023 @ 07:59:44 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211310109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 07:07 schreef Omega het volgende:

[..]
Vertel
Staat me ook van bij dat het 1x eerder is gebeurd om iemand a la Soundos er uit te werken, maar in dit geval had je het niet kunnen doen en was het enige verschil geweest dat mensen meer stemmen in moesten zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 november 2023 @ 08:05:39 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211310122
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:52 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind dat hier teveel op de man Radmilo wordt gespeeld.
Het heeft nl ook een zekere schoonheid dat hij zich in korte tijd zo heeft weten te hechten aan een paar anderen.
Zijn boosheid richting Krista heeft vast met zijn verleden te maken, en met het vanaf jonge leeftijd geleerd te hebben telkens een tegenstander te hebben, en dat is ook niet persoonlijk gek genoeg , maar onderdeel van het spel/de sport.

Ik vind het niet zo'n kwaaie hoor.
Buiten dat is er nog steeds het de schuld geven aan de groep van het verliezen (maar zelf niks klaarspelen), het niet willen verliezen van vrouwen etc. Dus al was dat van Krista er niet, nog steeds een vervelende vent.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 november 2023 @ 10:19:46 #232
268260 Dr.Mikey
pi_211310996
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 07:07 schreef Omega het volgende:

[..]
Vertel
Volgens mij Geza en, Sef, richting Jan Versteeg, Geraldine was de meeloper en Kees Bot was na afloop woest.
R.I.P DTS.
pi_211312563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat hoort voor mij gewoon bij het spel. Daarom zeg ik ook bewust dat je het met Mark eens of oneens kan zijn, maar hypocriet wordt het wat mij betreft nooit.

We moeten niet vergeten dat na 20 dagen op een eiland zonder eten, met wildvreemden en constant bezig met zware proeven en stemmingen je wellicht anders gaat denken ;)
Dat is de letterlijke definitie van hypocrisie. Ik denk niet dat je daar in dit geval een mening over kunt hebben. De pot die de ketel verwijt is per definitie hypocriet. Hoe je het ook wendt of keert.
quote:
Mooi interview. Verhelderend. Ze adviseerde wel Chelsea in plaats van Maxim, maar noemde haar geen slang.

En volgens Krista wordt vooraf al aangegeven dat het niet de bedoeling is subteksten op je stembriefjes te schrijven. Radmilo heeft zich daar willens en wetens niet aan gehouden dus. Dit maakt hem nog kinderachtiger dan ik al dacht. Lekker rebels. :)
Hotapnyc
  donderdag 16 november 2023 @ 13:37:24 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211313030
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 12:56 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat is de letterlijke definitie van hypocrisie. Ik denk niet dat je daar in dit geval een mening over kunt hebben. De pot die de ketel verwijt is per definitie hypocriet. Hoe je het ook wendt of keert.
[..]
Mooi interview. Verhelderend. Ze adviseerde wel Chelsea in plaats van Maxim, maar noemde haar geen slang.

En volgens Krista wordt vooraf al aangegeven dat het niet de bedoeling is subteksten op je stembriefjes te schrijven. Radmilo heeft zich daar willens en wetens niet aan gehouden dus. Dit maakt hem nog kinderachtiger dan ik al dacht. Lekker rebels. :)
En dus stem ongeldig.
Krista terug ;)

Dat de productie het, ondanks gemeld te hebben, toch toestaat... wat stellen dan regels nog voor?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211313037
Ik her
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Volgens mij Geza en, Sef, richting Jan Versteeg, Geraldine was de meeloper en Kees Bot was na afloop woest.
Ik herinner me het voorval niet meer maar rik weet nog wel dat half twitter boos was op Geza en ik wat-zijn-zet-ook-alweer-was geweldig vond. :D
Hotapnyc
  donderdag 16 november 2023 @ 14:18:26 #236
268260 Dr.Mikey
pi_211313377
Vroeger als je bij ernst paul opgaf begon hij over hoeveel mensen er niet door de screening waren gekomen vanwege de opgever en dat opgeven echt not done was. _O_
R.I.P DTS.
pi_211313642
'Tijd om naar huis te gaan'
Een van de deelnemers die Jan wegstemde was acteur Geza Weisz, die op de eilandraad de winnaarsketting droeg. 'Jan heeft het spel goed gespeeld, maar het is tijd voor hem naar huis te gaan', legde Geza in zijn stemverklaring af. 'Ik heb helemaal geen medelijden.' Ook Hans Ubbink stemde op Jan.

Een vijftal deelnemers onder de bekende Nederlanders had liever Paulien Huizinga zien vertrekken. Zij had namelijk ook openlijk gevraagd om op haar te stemmen, maar kwam op die beslissing terug. 'Ik denk dat ik wel het een en ander heb uit te leggen en ik hoop dat ik die kans krijg', zei het model.

Ander artikel
Paulien Huizinga en Jan Versteegh in 2013
Als je op een onbewoond eiland zit met vreemden, zit er ongetwijfeld wel iemand tussen die je niet mag. Zo was presentatrice Paulien Huizinga in 2013 haar kampgenoot Anna-Alicia Sklias behoorlijk zat, wat een reden werd om zichzelf eruit te laten stemmen. Totdat ze op finalisteneiland bedacht dat ze met een bondje ook sterke speler Jan Versteegh eruit kon stemmen. En zo werd bij terugkomst onwetende Jan eruit geknikkerd. De emoties liepen, zowel bij Expeditieleden als kijkers, op z'n zachtst gezegd hoog op.

[ Bericht 16% gewijzigd door Omega op 16-11-2023 14:46:35 (Toevoeging) ]
pi_211313658
Dus ook bij de eerdere "ik wil naar huis" truc werd er vol emotie op gereageerd
pi_211314175
dat was in de australische versie ook zoiets, dat meerdere kandidaten die ''Biggest Loser'' presentator Steve Willis (Commando Steve) helemaal zat waren

terwijl die juist een plan bedacht om van een andere sterke speelster af te komen, zwemster Shane Gould

uiteindelijk lieten ze zich bij het stemmen ook door hun emoties leiden en werd Steve met grote meerderheid naar huis gestuurd, en uiteindelijk was het Shane ook nog eens die daarna gewoon iedere keer immuniteit won en vervolgens de sole survivor werd in de finale

ze deed een seizoen later weer mee, maar lag er toen als eerste uit
Favoriete Celebrities: Jason Glas, Rene Casselly, Thom Hoffman
  Redactie Sport donderdag 16 november 2023 @ 15:57:18 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211314222
Shane Gould, die is toch vrij oud? Knap dat ze dan nog gewoon proeven is blijven winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211323984
De reacties op de insta van Radmilo staan inmiddels uit.

Wanneer is de live finale?
Hotapnyc
pi_211324000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:22 schreef Cirilico het volgende:

Dat verbaast me niks. Die kreeg een partij stront over zich heen. (Terecht) Ik hoop dat ze bij de live finale heel hard boe roepen als die rat het podium opkomt. (Hij zal wel toevallig ziek zijn)
pi_211324446
Expedition Robinson's 25th season promises thrilling survival challenges in Malaysia's wilderness, premiering September 2 on RTL 4 with an unexpected twist right from the start!
pi_211326215
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:25 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dat verbaast me niks. Die kreeg een partij stront over zich heen. (Terecht) Ik hoop dat ze bij de live finale heel hard boe roepen als die rat het podium opkomt. (Hij zal wel toevallig ziek zijn)
Mja, kan me niet voorstellen dat hij dit niet aan zag komen toen hij het besloot op deze manier te doen. Of in ieder geval dat er commentaar zou komen. Dan kun je dat juist toelichten op zo’n finaledag.

Of misschien volgt dit de komende aflevering(en) al wel
pi_211348757
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:22 schreef Cirilico het volgende:

Live finales zijn er al een tijdje niet meer, dat is allemaal al opgenomen, of wordt van te voren, vlak voor uitzending opgenomen. Denk net als elk jaar dat de finale in de eerste week van december is
Allemaal cabaretteketet!
pi_211349124
Radmilo de enige echte Robinson en hij wordt vaak genoeg nog een na laatste ook :Y)
Hij had zoveel zin in de individuele proeven en hij wilde zo graag naar huis.
Een echte Robinson.
Je wenst hem heel snel een exit in dit programma toe.

Sinds wanneer mag je van die kinderachtige sneren plaatsen bij de stemmen 8)7
Nicolette leest het nog hard voor ook.....
Geen Krista-fan maar dit was gewoon smerig de afgelopen weken van Radmilo en Maxime.

Echt een slecht seizoen. Nauwelijks leuke deelnemers.

[ Bericht 15% gewijzigd door DKUp op 19-11-2023 16:38:40 ]
SOONY
pi_211351127
Ik denk dat er vanavond heel veel ruzie/drama gaat zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 19 november 2023 @ 19:35:39 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211351163
Of we krijgen een lamme aflevering zonder spanning omdat Radmillo echt naar huis wil.
pi_211351176
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
Hoop ik! En exit Radmilo
Alius aliud dicit
pi_211351202
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
De elementen daarvoor zijn aanwezig ondertussen
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')