Het zou me ook niets verbazen als 'ie een paar klappen teveel in de ring heeft gehadquote:Op woensdag 15 november 2023 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat hier teveel op de man Radmilo wordt gespeeld.
Het heeft nl ook een zekere schoonheid dat hij zich in korte tijd zo heeft weten te hechten aan een paar anderen.
Zijn boosheid richting Krista heeft vast met zijn verleden te maken, en met het vanaf jonge leeftijd geleerd te hebben telkens een tegenstander te hebben, en dat is ook niet persoonlijk gek genoeg , maar onderdeel van het spel/de sport.
Ik vind het niet zo'n kwaaie hoor.
Vertelquote:Op donderdag 16 november 2023 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is niet eens de eerste keer dat iemand doet alsof hij of zij naar huis wil om ondertussen anderen weg te stemmen.
Ja, zeker kennen we dat seizoen nog. Ik heb dat seizoen toevallig onlangs nog eens teruggekeken en dat was idd walgelijk van die John, maar ook van die Carl. En die jonge Belgjes waren de meelopers en stemden ook mee.quote:Op maandag 13 november 2023 19:11 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
[..]
Mwah! C-garnituur denkt vaak dat het A- (of) B-garnituur is. BN'ers en pseudo-BN'ers hebben het altijd over zichzelf en hun 'carrière'. Dat herken ik niet van de vroegere seizoenen van ER. Toen ging het meer over vis vangen, hutten bouwen en de algehele sociale dynamiek. Dat mis ik wel.
Overigens vind ik het misselijke gedrag van Radmilo, Maxim en in iets mindere mate Mark het nog niet halen bij wat Esther in ER 2005 te verduren heeft gekregen. Kennen we John nog? Wat een walgelijke man. Ik heb gejuichd toen Esther hem later in de studio confronteerde en het hele publiek ging klappen.
Staat me ook van bij dat het 1x eerder is gebeurd om iemand a la Soundos er uit te werken, maar in dit geval had je het niet kunnen doen en was het enige verschil geweest dat mensen meer stemmen in moesten zetten.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Vertel
En vooral hoe waren de reacties van de anderen.
Buiten dat is er nog steeds het de schuld geven aan de groep van het verliezen (maar zelf niks klaarspelen), het niet willen verliezen van vrouwen etc. Dus al was dat van Krista er niet, nog steeds een vervelende vent.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat hier teveel op de man Radmilo wordt gespeeld.
Het heeft nl ook een zekere schoonheid dat hij zich in korte tijd zo heeft weten te hechten aan een paar anderen.
Zijn boosheid richting Krista heeft vast met zijn verleden te maken, en met het vanaf jonge leeftijd geleerd te hebben telkens een tegenstander te hebben, en dat is ook niet persoonlijk gek genoeg , maar onderdeel van het spel/de sport.
Ik vind het niet zo'n kwaaie hoor.
Volgens mij Geza en, Sef, richting Jan Versteeg, Geraldine was de meeloper en Kees Bot was na afloop woest.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Vertel
En vooral hoe waren de reacties van de anderen.
Dat is de letterlijke definitie van hypocrisie. Ik denk niet dat je daar in dit geval een mening over kunt hebben. De pot die de ketel verwijt is per definitie hypocriet. Hoe je het ook wendt of keert.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat hoort voor mij gewoon bij het spel. Daarom zeg ik ook bewust dat je het met Mark eens of oneens kan zijn, maar hypocriet wordt het wat mij betreft nooit.
We moeten niet vergeten dat na 20 dagen op een eiland zonder eten, met wildvreemden en constant bezig met zware proeven en stemmingen je wellicht anders gaat denken
Mooi interview. Verhelderend. Ze adviseerde wel Chelsea in plaats van Maxim, maar noemde haar geen slang.quote:
En dus stem ongeldig.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de letterlijke definitie van hypocrisie. Ik denk niet dat je daar in dit geval een mening over kunt hebben. De pot die de ketel verwijt is per definitie hypocriet. Hoe je het ook wendt of keert.
[..]
Mooi interview. Verhelderend. Ze adviseerde wel Chelsea in plaats van Maxim, maar noemde haar geen slang.
En volgens Krista wordt vooraf al aangegeven dat het niet de bedoeling is subteksten op je stembriefjes te schrijven. Radmilo heeft zich daar willens en wetens niet aan gehouden dus. Dit maakt hem nog kinderachtiger dan ik al dacht. Lekker rebels.
Ik herinner me het voorval niet meer maar rik weet nog wel dat half twitter boos was op Geza en ik wat-zijn-zet-ook-alweer-was geweldig vond.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij Geza en, Sef, richting Jan Versteeg, Geraldine was de meeloper en Kees Bot was na afloop woest.
Dat verbaast me niks. Die kreeg een partij stront over zich heen. (Terecht) Ik hoop dat ze bij de live finale heel hard boe roepen als die rat het podium opkomt. (Hij zal wel toevallig ziek zijn)quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:22 schreef Cirilico het volgende:
De reacties op de insta van Radmilo staan inmiddels uit.
Wanneer is de live finale?
Mja, kan me niet voorstellen dat hij dit niet aan zag komen toen hij het besloot op deze manier te doen. Of in ieder geval dat er commentaar zou komen. Dan kun je dat juist toelichten op zo’n finaledag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:25 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Die kreeg een partij stront over zich heen. (Terecht) Ik hoop dat ze bij de live finale heel hard boe roepen als die rat het podium opkomt. (Hij zal wel toevallig ziek zijn)
Live finales zijn er al een tijdje niet meer, dat is allemaal al opgenomen, of wordt van te voren, vlak voor uitzending opgenomen. Denk net als elk jaar dat de finale in de eerste week van december isquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:22 schreef Cirilico het volgende:
De reacties op de insta van Radmilo staan inmiddels uit.
Wanneer is de live finale?
Hoop ik! En exit Radmiloquote:Op zondag 19 november 2023 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
Ik denk dat er vanavond heel veel ruzie/drama gaat zijn.
De elementen daarvoor zijn aanwezig ondertussenquote:Op zondag 19 november 2023 19:32 schreef tesssssssss het volgende:
Ik denk dat er vanavond heel veel ruzie/drama gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |