@PinkLow heb je al een appgroep aangemaakt?quote:Op maandag 13 november 2023 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaan we aanstaande donderdag ook een keer houden?
Hoezo kan je niet meeten en zit er veel mensen al in de groep?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:19 schreef PinkLow het volgende:
Voor de mensen die willen meeten..
Ik wil best iedereen toevoegen in een appgroep. Stuur maar je nummer via een pb, dan voeg ik je toe.
Zelf weet ik niet of ik kan meeten.
Nee! Tot nu toe maar 1 aanmelding. Dus heb nog geen whatsappgroep aangemaakt.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet meeten en zit er veel mensen al in de groep?
Erna meeten wordt ook lastig voor mij.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:39 schreef NailQueen het volgende:
Mam en ik hebben ons eigen plan maar als er na het concert nog een afspreekpunt is kunnen we wel aansluiten
Volgens mij zag ik ergens een tv-productiebedrijf als organisator of zo staanquote:Op woensdag 15 november 2023 10:38 schreef NailQueen het volgende:
Weet iemand of er hier weer opnames van worden gemaakt?
In welk hotel zit je?quote:Op donderdag 16 november 2023 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Rosa Linn kwam net uit ons hotel lopen
Ik heb jou noot in echt ontmoet, toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit steeds om me heen te kijken of ik fokkers herken
Het deed mee aan de laatste NSF van Nederland, dus jaquote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef NailQueen het volgende:
Moet Chocolate echt gedraaid worden?
Ik ben op weg naar 107quote:
Hoe herken je?quote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb jou noot in echt ontmoet, toch?
Polo waarvan ik er zelf nog niet uit ben of die wel of niet roze is en blauwe schoenen met groene accentenquote:
Lijkt mij stug dat ze om 20u beginnen als er nog zoveel mensen buiten in de rij staan.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef H_T het volgende:
Flinke rij buitenKunnen jullie er voor zorgen dat er nog niets al te interessants komt?
Sta je nog buiten😮quote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef H_T het volgende:
Flinke rij buitenKunnen jullie er voor zorgen dat er nog niets al te interessants komt?
GJ van Ding-a-Dong doet een prima voorprogrammaquote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef H_T het volgende:
quote:
Als ze beginnen met een praatje van 10 minuten mis ik weinigquote:Op donderdag 16 november 2023 19:44 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Lijkt mij stug dat ze om 20u beginnen als er nog zoveel mensen buiten in de rij staan.
Wie is Gj?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
GJ van Ding-a-Dong doet een prima voorprogramma
Ja dat kan hij welquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sterkte in de rijquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Als ze beginnen met een praatje van 10 minuten mis ik weinig. Komt vast goed
Dan hoop ik op een praatje van 20 minuten... want nog lang niet binnen haha.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Mijn gok is nog steeds dat Gustaph gaat openen en Käärijä de afsluiter is.
Ben ik blij dat ik al om 18:00 uur in de rij stondquote:Op donderdag 16 november 2023 19:51 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een praatje van 20 minuten... want nog lang niet binnen haha.
Nog nooit meegemaakt dit, bijzonder.
Ja dat kan hij welquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik voor of achter je staquote:Op donderdag 16 november 2023 19:50 schreef PinkLow het volgende:
Al 20 minuten in de rij. Gelukkig O zitplaatsen in vak 107
Uiteindelijk moet ik wel een trein halen, maar ik ben er in principe wel voor inquote:
Iederéén moet een trein halen, dus misschien maar beter dat jij als een van de laatsten vertrektquote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet ik wel een trein halen, maar ik ben er in principe wel voor in
Wat slim bedacht van ESF1quote:Op donderdag 16 november 2023 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iederéén moet een trein halen, dus misschien maar beter dat jij als een van de laatsten vertrekt
Ik ben de irritante dame met de kerstlampjes en glowsticksquote:Op donderdag 16 november 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel
[..]
Ik ben benieuwd of ik voor of achter je sta
Rij 13 en jij?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:05 schreef H_T het volgende:
En ik zit, de show is nog niet echt begonnen. Perfect!
Ik ben drinken gaan halenquote:Op donderdag 16 november 2023 21:22 schreef NailQueen het volgende:
En ja, dat was ik die net onder Ell en Nikki naar de wc ging.
Zit je naast me😮quote:Op donderdag 16 november 2023 21:22 schreef NailQueen het volgende:
En ja, dat was ik die net onder Ell en Nikki naar de wc ging.
9quote:
Uhuquote:Op donderdag 16 november 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wat jonger bent
Haha.. en Kaarija missen?quote:
Goeie vraag.io sta tussen 106 en 107 ganhquote:
Ja, dat vond ik ook een beetje maf. Nog een harde CHA CHA CHA CHA CHA CHA CHA en iedereen naar huis had ik logischer gevondenquote:Op donderdag 16 november 2023 22:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haha.. en Kaarija missen?
Wat een feest was dat!
En dan afsluiten met Rise like a pfoenix...
Toen ik keek zag ik geen dame met kerstlampjes, laat staan een irritantequote:Op donderdag 16 november 2023 20:57 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben de irritante dame met de kerstlampjes en glowsticks
Omdat Conchita last minute is toegevoegd ga ik er van uit dat Käärijä officieel de afsluiter moest zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haha.. en Kaarija missen?
Wat een feest was dat!
En dan afsluiten met Rise like a pfoenix...
Ik heb ESF1 wel gemeetquote:
Goede reis.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ESF1 wel gemeetNu ook op weg naar huis
Ja dat was echt een sneer. Publiek vond het niet leuk.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cornald moet die woorden over Serhat terugnemen 😡
Publiek vond Serhat juist énigquote:Op donderdag 16 november 2023 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat was echt een sneer. Publiek vond het niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Publiek vond Serhat juist énig
Iedereen zong mee met Ome SerhatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar nummer vind ik wel leuk, dat helpt behoorlijkquote:
Zolang het bleef bij Na na naquote:Op donderdag 16 november 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iedereen zong mee met Ome Serhat
Waar is die eigenlijk van?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Omdat die Rylan er weer was ga ik er van uit dat het weer op de (Britse) tv komt.
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
BBC
Misschien ook BCC, koelkasten en wasmachines zo wit als zijn tanden.
Hij was idd opnieuw naar de tandarts geweestquote:Op donderdag 16 november 2023 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
BBC
Misschien ook BCC, koelkasten en wasmachines zo wit als zijn tanden.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 00:07 schreef PinkLow het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat 1 artiest riep...hallo Ahoy?
Gustaph, Verka, Kaarija, Serhat, The Roop, allemaal heerlijkquote:Op vrijdag 17 november 2023 00:11 schreef PinkLow het volgende:
Publiekslieveling was uiteraard onze eeuwige nummer 2 van vorig jaar. Vond ik ook erg tof!
Maar Verka vond ik stiekem denk ik nog veel leuker... Gustaph was ook weer geweldig.
Minst leuk vond ik denk ik de Nederlandse nummer (minus Edsilia)
Charlotte Perrelli en Gjon's Tears deden het ook goedquote:Op vrijdag 17 november 2023 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Gustaph, Verka, Kaarija, Serhat, The Roop, allemaal heerlijk
Daarom hou ik van d'r.quote:Op vrijdag 17 november 2023 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Edsilia die 'Estlend' zei ipv 'Estonia'
Hij kreeg ein-de-lijk de waardering die hij verdientquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:01 schreef Funhouse het volgende:
De Tattoo cover van Gjon's Tears was voor mij het absolute hoogtepunt van de avond. Wat heeft die man een stem zeg.
Cornelia was ook niet goedquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zongen ze allemaal live? Stefania is echt ziek vooruitgegaan qua zang
Hm, volgende keer ook maar in dat hotel overnachtenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef NailQueen het volgende:
Conchita Wurst kwam net de ontbijtzaal inlopen. Ik heb haar laten ontbijten
Gustaph is er ook. Ik laat ze met rust. Vind het een beetje respectloos om ze bij het ontbijt te storenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hm, volgende keer ook maar in dat hotel overnachten
Ik weet vrij zeker dat het gisteren Russia goodbye wasquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:56 schreef NailQueen het volgende:
Weten we trouwens zeker dat Verka echt 'lasha tumbai' zong en geen 'russia goodbye'?
Ik hoorde gewoon Russia goodbyequote:Op vrijdag 17 november 2023 09:56 schreef NailQueen het volgende:
Weten we trouwens zeker dat Verka echt 'lasha tumbai' zong en geen 'russia goodbye'?
quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat het gisteren Russia goodbye was
Heb ik het toch goed gehoordquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon Russia goodbye
Ik zong het ook gewoon meequote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Heb ik het toch goed gehoord
Klopt. Dat is woensdag door hun zelf aangekondigdquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoorde Edsilia ook zeggen dat The Roop in 2024 meedoet of heb ik dat verkeerd gehoord.
En Rylan ook. En zijn tanden zijn in het echt net zo wit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Bobbysocks stonden net bij ons in de hal. Maar waren druk in het Noors bezig met iets
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:28 schreef Cee het volgende:
Hallo mensen!
Ik was er, we waren bij de persmiddag die erg hectisch en druk was en er stond continu iemand in de gaten te houden dat je toch niet meer dan twee vragen stelde, wat extra druk leverde temidden van de chaos. EIC is idealer qua interviews maar, het is toch gelukt om wat snelle vragen te stellen aan The Roop, Alessandra, Alika, Måns en Käärijä. Allemaal maar heel kort en niet perfect gefilmd dus het wordt in 1 video ge-edit komend weekend. Zodra het klaar is zijn jullie de eersten die het weten!
Hoi.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef NailQueen het volgende:
Moet Chocolate echt gedraaid worden?
Hey GJ! Nu je toch online bent. Hoe heette dat liedje met 'I want to dance alone'? Ik kende het nummer niet. Kwam het uit een nationale finale?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Thanks voor alle fijne woorden, we vonden het weer een eer om ESC plaatjes te draaien in Ziggo Dome! Hopelijk voor iedereen iets (en ook wat voor onszelf haha)
Zeker, 2011's Melodifestivalen. Geproduceerd door RedOne (die ook rond die tijd veel voor Lady Gaga deed).quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Nu je toch online bent. Hoe heette dat liedje met 'I want to dance alone'? Ik kende het nummer niet. Kwam het uit een nationale finale?
Het was verder een top voorprogramma
Volgende keer wil ik meer tijd, of een legere tent, dit was een snelkookpan!quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Je hebt hier talent voor @:cee
Wel grappig dat Måns twee keer precies hetzelfde antwoord geeft op de vraag over volgend jaar.quote:Op zondag 19 november 2023 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik meer tijd, of een legere tent, dit was een snelkookpan!
Als Loreen komt. Mag je mijn kaartje hebben xDquote:Op donderdag 11 april 2024 17:23 schreef Kinga het volgende:
Ik wacht even op de eerste paar namen... Als Loreen komt ben ik er sowieso bij, die heb ik echt gemist afgelopen keer.
Hier met zijn allen kijkenquote:
Ik vind het gewoon niet geweldige inzendingquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Oh god. Cornelia Jakobs sloeg helemaal dood. Heel vals. Dat dit nu en bij de BBC toch in de uitzending zit
Ze kan best goed dansen voor haar leeftijdquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef NailQueen het volgende:
De onvermijdelijk Ruslana. Maar is wel wel erg goed.
De jeugd gaat er ook afquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef NailQueen het volgende:
De onvermijdelijk Ruslana. Maar is wel wel erg goed.
troubadourquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Dit blijft samen met de troubadour mijn favoriete nederlandse inzending
Ik zat op dat moment te dansen op K3 in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit werd niet uitgezonden vanwege de vuurwerkramp
Ik keek in de schemer naar de oplichtende wijk vanaf mijn balkon vanaf 5 hoog. Was vanuit mijn woonplaats nog te zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat op dat moment te dansen op K3 in mijn slaapkamer
Die beelden van de verwoesting was echt indrukwekkend.Het leek net of er een bom op die wijk was gegooidquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek in de schemer naar de oplichtende wijk vanaf mijn balkon vanaf 5 hoog. Was vanuit mijn woonplaats nog te zien![]()
We waren daar ‘s middags ook, toevallig onderweg van Hengelo naar Enschede. We dachten dat het gewoon een fik was. Totdat we daar aankwamen. Wat een narigheid. Gauw weer weggegaan.
ik was toch een tijd best pissed dat de NOS met het ESF stopte toenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die beelden van de verwoesting was echt indrukwekkend.Het leek net of er een bom op die wijk was gegooid
Ze hadden het ESF uitzending kunnen verplaatsen naar NED2 of NED3. Gewoon punten via de jury laten verlopen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was toch een tijd best pissed dat de NOS met het ESF stopte toen
hier ging de Belg snel op, af en toe switchen naar NL voor Enschede updatesquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hadden het ESF uitzending kunnen verplaatsen naar NED2 of NED3.
Hij kan deze schnabbels blijkbaar nog goed gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:13 schreef NailQueen het volgende:
En ook dit jaar heeft Johnny zichzelf weer uitgenodigd.
als je er genoeg schnabbels hebt is het wel de moeite waardquote:
On fire ookquote:
Of Joost zit hier tussenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
ZOu geweldig zijn als hij samen met Joost een gig geven op het grote songfestivalfeest
Conchita was een vervanging voor Israëlische actquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling was dat Käärijä ging afsluiten. Maar omdat Conchita last minute is toegevoegd hebben ze haar aan het einde gezet.
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat dat de afsluiter moest zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Conchita was een vervanging voor Israëlische act
Ik hoop nog steeds op Estland dit jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:58 schreef NailQueen het volgende:
ESF coryfee Verka Serduchka is er ook bij. Die is altijd welkom
Oh Poliquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:04 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is Poli Genova van Bulgarije 2016 (If love was a crime) toegevoegd aan de line up. Na Baby Lasagna eindelijk een nieuwe naam.
Loreen is er ook bij!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:23 schreef Kinga het volgende:
Ik wacht even op de eerste paar namen... Als Loreen komt ben ik er sowieso bij, die heb ik echt gemist afgelopen keer.
Ik hoop op Luca Hanni ♡quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Die schat van een Gjon's Tears is er ook weer bij
Maar het zou wel leuk zijn als er nog namen van dit jaar bijkomen. Silvester Belt, Bambi Thug of Slimane bijvoorbeeld
1997quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:06 schreef NailQueen het volgende:
Deze namen zijn de afgelopen weken bijgekomen:
Guy Sebastian, Australië 2015
Nicole, Duitsland 1982 (winnaar)
Kristian Kostov, Bulgarije 2017
Katrina van the Waves, VK 1998 (winnaar)
Guy Sebastian en Nicole vind ik een leuke namenKristian Kostov is een plaspauze voor mij.
Goed opgemerkt. Ik dacht dat ik alles uit mijn hoofd wistquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:49 schreef silverevlis het volgende:
[..]
19971998 had Dana International als winnaar.
Wat dat betreft uitermate teleurstellende line-up. In de eerste editie was het nog een feest door de hele geschiedenis met winnaars uit bijna alle decennia.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat er nog echt grote namen komen. Als Joost zou komen of grote winnaars zoals Lordi, Helena Paparizou (hehe), Sertab Erener of Alexander Rybak hadden ze dat wel eerder aangekondigd denk ik.
Je zou voor de grap eens in de reacties op hun Instagram moeten kijken, daar wordt geklaagd over precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat dat betreft uitermate teleurstellende line-up. In de eerste editie was het nog een feest door de hele geschiedenis met winnaars uit bijna alle decennia.
Nu lijkt het meer op een feestje van de afgelopen 4 jaar met een paar oudgedienden als excuus.
had nog geen kaartje gekocht en denk ook niet dat ik dat nog ga doen.
Dat er te weinig nieuwe namen op de lijst staan? Maar hoe dan?quote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens in de reacties op hun Instagram moeten kijken, daar wordt geklaagd over precies het tegenovergestelde.
Ja geklaag bij elke oudere naam. Of nouja geklaag bij elke naam eigenlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat er te weinig nieuwe namen op de lijst staan? Maar hoe dan?
De jeugd van tegenwoordig. Respectloos.quote:Op zondag 22 september 2024 11:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja geklaag bij elke oudere naam. Of nouja geklaag bij elke naam eigenlijk.![]()
Nu bij Anne-Marie David staat bovenaan: ‘Sorry maar wie? Wat zijn dit voor namen. 😂 Waar is Maneskin?’.
Keiino zou ik ook leuk vinden.quote:Op zondag 22 september 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Op feesboek valt het gelukkig mee. Daar klagen ze vooral wanneer een artiest wordt aangekondigd die al een keer geweest is. Wat ik enigszins best kan begrijpen. Maar lol, dat men vraagt wanneer Maneskin komt. Die zijn echt veel te groot geworden voor dit soort ESF schnabbels![]()
Om de jonge fans toch nog te pleasen wordt vast Keiino nog aangekondigd. En geen ESF feestje zonder een beetje Måns Zelmerlöw.
Oude vedette Maggie McNeal is ook aangekondigd. Mijn moeder vindt het prachtig hahaquote:Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef sportfreak het volgende:
Marija Serifovic en Anne-Marie David komen ook? Dat zijn toch twee leuke oud-winnaars erbij.
Ga nu toch weer twijfelen
[..]
Keiino zou ik ook leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |