Of Joost zit hier tussenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
ZOu geweldig zijn als hij samen met Joost een gig geven op het grote songfestivalfeest
Conchita was een vervanging voor Israëlische actquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling was dat Käärijä ging afsluiten. Maar omdat Conchita last minute is toegevoegd hebben ze haar aan het einde gezet.
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat dat de afsluiter moest zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Conchita was een vervanging voor Israëlische act
Ik hoop nog steeds op Estland dit jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:58 schreef NailQueen het volgende:
ESF coryfee Verka Serduchka is er ook bij. Die is altijd welkom
Oh Poliquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:04 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is Poli Genova van Bulgarije 2016 (If love was a crime) toegevoegd aan de line up. Na Baby Lasagna eindelijk een nieuwe naam.
Loreen is er ook bij!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:23 schreef Kinga het volgende:
Ik wacht even op de eerste paar namen... Als Loreen komt ben ik er sowieso bij, die heb ik echt gemist afgelopen keer.
Ik hoop op Luca Hanni ♡quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Die schat van een Gjon's Tears is er ook weer bij
Maar het zou wel leuk zijn als er nog namen van dit jaar bijkomen. Silvester Belt, Bambi Thug of Slimane bijvoorbeeld
1997quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:06 schreef NailQueen het volgende:
Deze namen zijn de afgelopen weken bijgekomen:
Guy Sebastian, Australië 2015
Nicole, Duitsland 1982 (winnaar)
Kristian Kostov, Bulgarije 2017
Katrina van the Waves, VK 1998 (winnaar)
Guy Sebastian en Nicole vind ik een leuke namenKristian Kostov is een plaspauze voor mij.
Goed opgemerkt. Ik dacht dat ik alles uit mijn hoofd wistquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:49 schreef silverevlis het volgende:
[..]
19971998 had Dana International als winnaar.
Wat dat betreft uitermate teleurstellende line-up. In de eerste editie was het nog een feest door de hele geschiedenis met winnaars uit bijna alle decennia.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat er nog echt grote namen komen. Als Joost zou komen of grote winnaars zoals Lordi, Helena Paparizou (hehe), Sertab Erener of Alexander Rybak hadden ze dat wel eerder aangekondigd denk ik.
Je zou voor de grap eens in de reacties op hun Instagram moeten kijken, daar wordt geklaagd over precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat dat betreft uitermate teleurstellende line-up. In de eerste editie was het nog een feest door de hele geschiedenis met winnaars uit bijna alle decennia.
Nu lijkt het meer op een feestje van de afgelopen 4 jaar met een paar oudgedienden als excuus.
had nog geen kaartje gekocht en denk ook niet dat ik dat nog ga doen.
Dat er te weinig nieuwe namen op de lijst staan? Maar hoe dan?quote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens in de reacties op hun Instagram moeten kijken, daar wordt geklaagd over precies het tegenovergestelde.
Ja geklaag bij elke oudere naam. Of nouja geklaag bij elke naam eigenlijk.quote:Op zondag 22 september 2024 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat er te weinig nieuwe namen op de lijst staan? Maar hoe dan?
De jeugd van tegenwoordig. Respectloos.quote:Op zondag 22 september 2024 11:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja geklaag bij elke oudere naam. Of nouja geklaag bij elke naam eigenlijk.![]()
Nu bij Anne-Marie David staat bovenaan: ‘Sorry maar wie? Wat zijn dit voor namen. 😂 Waar is Maneskin?’.
Keiino zou ik ook leuk vinden.quote:Op zondag 22 september 2024 12:56 schreef NailQueen het volgende:
Op feesboek valt het gelukkig mee. Daar klagen ze vooral wanneer een artiest wordt aangekondigd die al een keer geweest is. Wat ik enigszins best kan begrijpen. Maar lol, dat men vraagt wanneer Maneskin komt. Die zijn echt veel te groot geworden voor dit soort ESF schnabbels![]()
Om de jonge fans toch nog te pleasen wordt vast Keiino nog aangekondigd. En geen ESF feestje zonder een beetje Måns Zelmerlöw.
Oude vedette Maggie McNeal is ook aangekondigd. Mijn moeder vindt het prachtig hahaquote:Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef sportfreak het volgende:
Marija Serifovic en Anne-Marie David komen ook? Dat zijn toch twee leuke oud-winnaars erbij.
Ga nu toch weer twijfelen
[..]
Keiino zou ik ook leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |