abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211271194
pi_211271202
Zo voor jullie ook die lamp in de lucht aangezet *G*
Onderweg met wandelen dacht ik, ik bel mijn jarige O+ broer O+ ff.
ff is dan ruim een half uur :+
pi_211271453
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
“Even” bestaat niet. Feli.

@Lucky_Strike Recept van Kay voor een andere keer dan?
En een overzicht van mijn lievelings recepten, die ik voor de eeuwigheid heb ‘gered’.
Liefhebbers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211271529
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
De lamp stond hier helaas alleen vanochtend vrij vroeg aan. Inmiddels al weer een tijdje grijs. Maar ik mag niet zeuren, want het is in elk geval nog droog. En gefeliciteerd met je broer!

Wel een prima ochtend gehad. Beddengoed in twee delen gewassen en in droger, scrambled eggs gemaakt voor ontbijt/lunch, schaatsen gekeken en een uurtje geslapen op de bank met de katjes als verwarmde verzwaringsdeken.

Zometeen voor het eerst sinds 8 oktober weer hockeyen. Eerst 3 weken geen wedstrijd en vorige zondag was ik nog ziek (en trainingen tussendoor ook niet ivm ogen/ziek). Heel benieuwd hoe het gaat, heb sinds ziek zijn niet meer gesport en voel me sinds vrijdag pas weer echt normaal dus zal nog wel niet super denderend zijn met de conditie. Wel zin om er weer even te zijn! En wij zijn met 15 en de tegenstander staat vrij laag, dus hopelijk wordt t niet zo'n zware wedstrijd. Ook benieuwd hoe t met mn ogen is. Laatste keer had ik er best veel last van, zag ik ze ineens weer hele tijd. Maar is natuurlijk paar weken verder alweer, dus dat is dit keer vast al beter!

@Lonaa hoe bevalt nieuwe matras vooralsnog?
pi_211271535
Ik ben tegenwoordig (omdat ik wat vaker kook) fan van leukerecepten.nl iig om inspiratie op te doen en dan maak ik het met een twist van mezelf.
pi_211271550
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef vlindertje89 het volgende:

Zometeen voor het eerst sinds 8 oktober weer hockeyen. Eerst 3 weken geen wedstrijd en vorige zondag was ik nog ziek (en trainingen tussendoor ook niet ivm ogen/ziek). Heel benieuwd hoe het gaat, heb sinds ziek zijn niet meer gesport en voel me sinds vrijdag pas weer echt normaal dus zal nog wel niet super denderend zijn met de conditie. Wel zin om er weer even te zijn! En wij zijn met 15 en de tegenstander staat vrij laag, dus hopelijk wordt t niet zo'n zware wedstrijd. Ook benieuwd hoe t met mn ogen is. Laatste keer had ik er best veel last van, zag ik ze ineens weer hele tijd. Maar is natuurlijk paar weken verder alweer, dus dat is dit keer vast al beter!

Geniet er ook van en veel plezier :*
pi_211271574
Over broers gesproken, g's broer appte net, zij zijn bij de AWD aan het wandelen.
We hebben nu een spontane date om daar over een uurtje bij die 'blokhut' met hen wat te drinken.
Doen ze goed ^O^
pi_211271816
Ik wil @DancingPhoebe en @Cat-astrophe gaarne even wijzen op r/feltgoodcomingout.
Ook een om vrolijk van te worden O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211271994
@Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
pi_211271995
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil @:dancingphoebe en @:cat-astrophe gaarne even wijzen op r/feltgoodcomingout.
Ook een om vrolijk van te worden O+
Gay
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211272012
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:25 schreef Karzai het volgende:
@:Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit B:)B proost!
pi_211272017
Ok, geef schouderklop, ben door alle tegenzin heen toch gaan wandelen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211272019
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ziet er goed uit B:)B proost!
sante ^O^
pi_211272040
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Even” bestaat niet. Feli.

@:Lucky_Strike Recept van Kay voor een andere keer dan?
En een overzicht van mijn lievelings recepten, die ik voor de eeuwigheid heb ‘gered’.
Liefhebbers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wortels zijn zeker ridiculously good :9

Ik ben wel benieuwd naar haar hachee.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:25 schreef Karzai het volgende:
@:Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
[ afbeelding ]
Weekend O+
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, geef schouderklop, ben door alle tegenzin heen toch gaan wandelen
Hierzo :Y
Spoilers!
pi_211272047
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef Blues het volgende:
Ik ben tegenwoordig (omdat ik wat vaker kook) fan van leukerecepten.nl iig om inspiratie op te doen en dan maak ik het met een twist van mezelf.
Laat minilot het niet horen
pi_211272080
:W

Gister trainersexamen gehad. Gehaald *G*
Ik kneep 'm wel even, want ze gingen super serieus doen over dat m'n ehbo-kit niet op orde was. Het examen was op een andere club en de mensen van die club waren gistermiddag allemaal al naar huis, dus het was überhaupt maar goed dat ik m'n eigen ehbo-spullen mee had, want het materiaalhok was dus dicht. Mijn ehbo-kit is redelijk compleet, maar er zit niet zo'n gouden dekentje in. En dat mag natuurlijk niet. En veiligheid staat op 1 dus dit was wel een tekortkoming van mij als trainer. (Ik vind het vooral heel stom dat er van de club waar de examens waren alle mensen naar huis waren, als mijn club niet-leden op het terrein heeft, blijft er altijd een ehbo'er van ons ook bij)
Maar goed. Ze hebben me streng toegesproken maar ik ben alsnog geslaagd. *G*
pi_211272082
@vlindertje89 hoe ging de hockey?
pi_211272083
@DancingPhoebe schouderklop!! *G*
pi_211272090
Volgens mij ben ik verkouden aan het worden ;(
Of het komt omdat ik niet zo lang geslapen heb.
Bij B gelogeerd O-)
pi_211272100
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Laat minilot het niet horen
Het was Smulweb dat hier niet genoemd mag worden toch?
Spoilers!
pi_211272107
Net iets minder geld uitgegeven dan verwacht op de stoffenmarkt., wanneer de bruiloftskleding klaar is staat een vest op de planning.
Zag wel een paar hele mooie stoffen maar die waren zo ontzettend duur, daar durf ik geen schaar in te zetten en :o

Ziet er goed uit @Karzai

Veel plezier straks @Blues en @golfer

Hier staat, als probeersel, stamppot boerenkool, in de slowcooker. Kijken hoe dat gaat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211272110
Tele *O*

Heb je nou morgen die sollicitatie? Succes en beterschap *O*
Spoilers!
pi_211272118
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was Smulweb dat hier niet genoemd mag worden toch?
Dat woord heb ik ooit eens uitgeschreven, mocht niet oa van Robin (die ik hier nog steeds mis)
We have far more in common than that which devides us..
pi_211272143
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tele *O*

Heb je nou morgen die sollicitatie? Succes en beterschap *O*
Ik heb morgenochtend, dinsdagmiddag en vrijdagmiddag sollicitaties _O-

Ben nu moed aan het verzamelen om dit alles voor te bereiden. Ik moet voor dinsdag een presentatie van 15 minuten en voor vrijdag een presentatie van 5 minuten over een recent project en dan vooral de techniek erachter. Ben bang dat ik door de mand ga vallen dus geen zin om te beginnen :')

Verkoudheid komt vast goed. Het is een wonder dat ik deze herfst nog nergens last van heb gehad. Denk dat ik een kruidenthee zet en aan de slag ga ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 november 2023 @ 14:42:01 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211272148
We hadden net Koffie en Politics op de Grote Markt. Niet alleen flyers uitdelen, maar ook het gesprek aan gaan :+.

Snel omkleden en richting Amsterdam voor IDFA/Copa 71.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')