“Even” bestaat niet. Feli.quote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
Zo voor jullie ook die lamp in de lucht aangezet
Onderweg met wandelen dacht ik, ik bel mijn jarigebroer
ff.
ff is dan ruim een half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lamp stond hier helaas alleen vanochtend vrij vroeg aan. Inmiddels al weer een tijdje grijs. Maar ik mag niet zeuren, want het is in elk geval nog droog. En gefeliciteerd met je broer!quote:Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
Zo voor jullie ook die lamp in de lucht aangezet
Onderweg met wandelen dacht ik, ik bel mijn jarigebroer
ff.
ff is dan ruim een half uur
Geniet er ook van en veel plezierquote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Zometeen voor het eerst sinds 8 oktober weer hockeyen. Eerst 3 weken geen wedstrijd en vorige zondag was ik nog ziek (en trainingen tussendoor ook niet ivm ogen/ziek). Heel benieuwd hoe het gaat, heb sinds ziek zijn niet meer gesport en voel me sinds vrijdag pas weer echt normaal dus zal nog wel niet super denderend zijn met de conditie. Wel zin om er weer even te zijn! En wij zijn met 15 en de tegenstander staat vrij laag, dus hopelijk wordt t niet zo'n zware wedstrijd. Ook benieuwd hoe t met mn ogen is. Laatste keer had ik er best veel last van, zag ik ze ineens weer hele tijd. Maar is natuurlijk paar weken verder alweer, dus dat is dit keer vast al beter!
Gayquote:Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil @:dancingphoebe en @:cat-astrophe gaarne even wijzen op r/feltgoodcomingout.
Ook een om vrolijk van te worden
Ziet er goed uitquote:Op zondag 12 november 2023 14:25 schreef Karzai het volgende:
@:Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Even” bestaat niet. Feli.
@:Lucky_Strike Recept van Kay voor een andere keer dan?
En een overzicht van mijn lievelings recepten, die ik voor de eeuwigheid heb ‘gered’.
Liefhebbers?Die wortels zijn zeker ridiculously goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben wel benieuwd naar haar hachee.Weekendquote:Op zondag 12 november 2023 14:25 schreef Karzai het volgende:
@:Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
[ afbeelding ]
Hierzoquote:Op zondag 12 november 2023 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, geef schouderklop, ben door alle tegenzin heen toch gaan wandelen
Spoilers!
Laat minilot het niet horenquote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef Blues het volgende:
Ik ben tegenwoordig (omdat ik wat vaker kook) fan van leukerecepten.nl iig om inspiratie op te doen en dan maak ik het met een twist van mezelf.
Dat woord heb ik ooit eens uitgeschreven, mocht niet oa van Robin (die ik hier nog steeds mis)quote:Op zondag 12 november 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was Smulweb dat hier niet genoemd mag worden toch?
Ik heb morgenochtend, dinsdagmiddag en vrijdagmiddag sollicitatiesquote:Op zondag 12 november 2023 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tele![]()
Heb je nou morgen die sollicitatie? Succes en beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |