SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kan zometeen nog.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik had eigenlijk een herfstbokje moeten inschenken (heb overheerlijke Steenbrugge Abdijbock in huis), maar in plaats daarvan zit ik aan de thee. Ik had zin in iets warms
Ik heb het ook koud. Zit tegen de verwarming aan, maar die is ook niet echt warm.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik had eigenlijk een herfstbokje moeten inschenken (heb overheerlijke Steenbrugge Abdijbock in huis), maar in plaats daarvan zit ik aan de thee. Ik had zin in iets warms
Misschien helpt het als je de verwarming aan zet?quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud. Zit tegen de verwarming aan, maar die is ook niet echt warm.
Het is ook raar weer. Ik had het er gisteren nog over met collega's. Het is vrij snel van warm (zacht) naar behoorlijk fris gegaan. Ik had vorige winter de kachel regelmatig op 18, maar nu staat -ie toch echt gewoon op 20.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud. Zit tegen de verwarming aan, maar die is ook niet echt warm.
Ja, ik heb hem net hoger gezet, maar het helpt nog niet echt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je de verwarming aan zet?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Van wie is dit ook alweer... Daydream.
Ik gok The Lovin' Spoonful, maar weet het niet zeker.
Welk concept?quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:52 schreef Melting het volgende:
Nog 3 nummers uit dit mapje, en dan gaan we over op een ander concept.
Is dat een waarschuwing?quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:52 schreef Melting het volgende:
Nog 3 nummers uit dit mapje, en dan gaan we over op een ander concept.
Het concept...... veelalbekendenummersmetafentoeeenonbekendnummerwaarvanzenietallemaalindetop40hebbengestaan.quote:
Ik ben benieuwd hoorquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Het concept...... veelalbekendenummersmetafentoeeenonbekendnummerwaarvanzenietallemaalindetop40hebbengestaan.
Je zal het merendeel van de nummers toch herkennen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoorVan mij hoeven nummers echt niet in de Top 40 te hebben gestaan...
Deze zangeres is al in 1984 overleden.quote:Op zondag 12 november 2023 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer in het Engels. Ik heb ook geen idee wie dit zingt. Anneke Grönloh of zo?
quote:Op zondag 12 november 2023 00:08 schreef livelink het volgende:
UB40 en Chrissy Hynd - I've got you babe
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 november 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik word wat moe en maar niet warm. Dus dan maar naar bed. Wel een mooi nummer voor mij om mee af te sluiten.
Dank je wel, Melting
Trustenquote:Op zondag 12 november 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik word wat moe en maar niet warm. Dus dan maar naar bed. Wel een mooi nummer voor mij om mee af te sluiten.
Dank je wel, Melting
Muziek opnemen op cassette's van de radio..... en maar hopen dat de dj er niet doorheen zat te ouwehoeren.quote:Op zondag 12 november 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Hit omstreeks september 1986.
Staat namelijk op het eerste cassettebandje met liedjes die ik van de radio opnam.
Klopt. Jaren zo gedaan. Pakweg tussen 1986 en 1992, toen ik geleidelijk steeds meer muziek zelf ging aanschaffen op cd. Vervolgens maakte ik daar nog steeds cassettebandjes van, voor in de auto tijdens de zomervakantie.quote:Op zondag 12 november 2023 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Muziek opnemen op cassette's van de radio..... en maar hopen dat de dj er niet doorheen zat te ouwehoeren.
Ik maak nog steeds zelf cd's voor in de auto.quote:Op zondag 12 november 2023 00:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Jaren zo gedaan. Pakweg tussen 1986 en 1992, toen ik geleidelijk steeds meer muziek zelf ging aanschaffen op cd. Vervolgens maakte ik daar nog steeds cassettebandjes van, voor in de auto tijdens de zomervakantie.
Ik maak alleen nog cd's als ik voor iemand een compilatie wil maken. Zelf gebruik ik ze niet. In de auto gebruik ik een memorystick, die ik wekelijks aanvul.quote:Op zondag 12 november 2023 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik maak nog steeds zelf cd's voor in de auto.
Helaas doet Vout dat meer dan ik het doe.
Ik heb een auto van 20 jaar oud. Kunnen nog geen usb sticks in.quote:Op zondag 12 november 2023 00:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik maak alleen nog cd's als ik voor iemand een compilatie wil maken. Zelf gebruik ik ze niet. In de auto gebruik ik een memorystick, die ik wekelijks aanvul.
Ik heb trouwens deze maand wel daadwerkelijk fysiek een paar cd's gekocht; deels nog onderweg. Als ik ze allemaal heb, zal ik wel een fotootje maken. Hint: eentje heb ik in Duitsland gekocht.
Als ik de laatste cd binnen heb - die is nog onderweg - zal ik een foto makenquote:Op zondag 12 november 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een auto van 20 jaar oud. Kunnen nog geen usb sticks in.
Ben benieuwd wat je gekocht hebt.
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zondag 12 november 2023 10:09 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ik zit met een dilemma. Mijn zoon is vanochtend gaan mountainbiken om 08.00 (dat had hij nou eenmaal al staan als afspraak voor hij wist dat een vriend vannacht zou komen slapen). Die jongen ligt nu nog in bed en ik ben bang dat hij niet op durft te staan nu mijn zoon er niet is. Aan de andere kant gingen ze pas om 03.00 naar bed, dus het kan ook zo zijn dat hij gewoon nog slaapt en dan wil ik hem niet wakker maken.
Maar als hij wakker ligt en niet op durft te staan vind ik ook weer zo zielig. Lastig!
Ik ben onder de douche gegaan en toen ik uit de douche kwam was hij opgestaan en zat hij beneden toen ik daar kwam.quote:Op zondag 12 november 2023 10:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Je zou kunnen gaan wandelen en iets meer herrie maken dan normaal. Als hij wakker is, hoort hij dat, en weet hij dat hij 'veilig' op kan staan.
Als hij nog slaapt als je terug komt, dan komt hij er vanzelf uit.
En ook nog een overvolle bus. Verkeerde keuze gemaakt vandaag.quote:Op maandag 13 november 2023 07:44 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Geen goede manier om de dag te beginnen livelink
CD Speler heb je tegenwoordig toch ook niet meer nodig. Heb je er een USB- of Bluetooth connectie voor terug gekregen?quote:Op maandag 13 november 2023 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto is afgeleverd, hij staat mooi wit te zijn. Zit geen cdspeler meer innieuwerwetse fratsen
Volgens mij kun je nu idd iets met usb ofzo inpluggen, ik heb er nog niet echt naar gekeken. Wel dat de radio ook Dab+ heeft, da’s wel heel fijn.quote:Op maandag 13 november 2023 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CD Speler heb je tegenwoordig toch ook niet meer nodig. Heb je er een USB- of Bluetooth connectie voor terug gekregen?
Maar je bent nu waarschijnlijk wel altijd online beschikbaar als je in de auto zit.
Have fun!
Android Auto of Apple Car op je smartphone installeren en gaan met die muziek e.d.quote:Op maandag 13 november 2023 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nu idd iets met usb ofzo inpluggen, ik heb er nog niet echt naar gekeken. Wel dat de radio ook Dab+ heeft, da’s wel heel fijn.
Verder is het hele interieur heel chique zwart
quote:Op maandag 13 november 2023 21:35 schreef livelink het volgende:
Gezellig weer ouderwets zelf liedjes zingen in de auto zonder begeleiding![]()
Over ouderwets gesproken; mijn zoon was gisteren naar zo'n verkiezingsmarkt gegaan in Utrecht. Kwam er iemand van de PVV op hem af met een gulden: "Herken je deze nog? Heb je ook zo'n heimwee naar die tijd?". Dus mijn zoon zegt dat hij nooit anders heeft gekend dan euro's, dus zeker geen heimwee naar de guldentijd heeft. Hoe dom kun je zijn
quote:Op dinsdag 14 november 2023 05:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zal een kort gesprek zijn geweest.
Wel goed dat hij naar zulke dingen gaat. De PVV kent zijn doelgroep duidelijk erg goedquote:Op maandag 13 november 2023 21:35 schreef livelink het volgende:
Gezellig weer ouderwets zelf liedjes zingen in de auto zonder begeleiding![]()
Over ouderwets gesproken; mijn zoon was gisteren naar zo'n verkiezingsmarkt gegaan in Utrecht. Kwam er iemand van de PVV op hem af met een gulden: "Herken je deze nog? Heb je ook zo'n heimwee naar die tijd?". Dus mijn zoon zegt dat hij nooit anders heeft gekend dan euro's, dus zeker geen heimwee naar de guldentijd heeft. Hoe dom kun je zijn
Dat lijkt me dan wel verstandig dan....quote:Op woensdag 15 november 2023 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo hectiek hier.
1 bewoner gevallen met de scooter en naar de dokter. Ambulance voor de tweede ik blijf maar op mijn kamer
Dat is waardeloos....quote:Op donderdag 16 november 2023 07:19 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Onze auto wilde vanochtend niet starten, dus wij zijn nu op de Wegenwacht aan het wachten.
Allang blij dat we tegenwoordig Wegenwacht aan de voordeur hebben. De vorige keer dat onze auto niet wilde starten hadden we dat niet en toen moesten we 300 euro betalen om onze auto door een dieplader naar de garage laten slepenquote:Op donderdag 16 november 2023 07:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is waardeloos....
Goedemorgen
hopen dat het niet de dynamo is, dat zijn dure grappen.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:46 schreef livelink het volgende:
Maar ze zijn er. Ben benieuwd wat het is.
Nee, lijkt de accu te zijn. De aandrijf-accu. De wegenwacht heeft die een boost gegeven en dan moeten we zo naar de garage om die te laten vervangen.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hopen dat het niet de dynamo is, dat zijn dure grappen.
De eerste is ook vandaag weer een cadeautje van mij:quote:Op donderdag 16 november 2023 19:01 schreef Symphonic het volgende:
Orgel Joke - Volgende week ga ik op les
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit klinkt vlotter dan orgel-Joke
Het klonk wel lekker hoor, ik hou daar wel vanquote:Op donderdag 16 november 2023 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij zal blij zijn met dat compliment.
Wat doe jij op dit tijdstip met Frank in het park?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Samen met Frank Boeijen in het Kronenburg Park
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef livelink het volgende:
Ja, ja, ik ben al weg. Je hoeft mij niet te overtuigen, Frank.
Oh, en welkom livelink.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Samen met Frank Boeijen in het Kronenburg Park
Dat vroeg ik me nou ook af. Ik geef jou de schuld.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doe jij op dit tijdstip met Frank in het park?
En versta jij hem?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doe jij op dit tijdstip met Frank in het park?
In een seconde ging het redenen vannaaatquote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook af. Ik geef jou de schuld.
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
In een seconde ging het redenen vannaaat
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de meisjes van Mai Tai, die versta ik ook
Je hebt het net gemist. Maar Kronenburg Park speelde een prominente rol.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat vanavond?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt het net gemist. Maar Kronenburg Park speelde een prominente rol.
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt het net gemist. Maar Kronenburg Park speelde een prominente rol.
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Alison Moyet - That ole devil called love
Wilde ze de buren pesten?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Jeugdsentiment![]()
Mijn moeser zette de radio altijd op standje burenruzie als deze plaat op de radio was
Nee hoor, bij de buren was het niet te horen.quote:
Nee hoor, ik zal je niet vergeten. Maar of je dit jaar iets van Sinterklaas krijgt, is nog een vraag.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Simple Minds - Don't you forget about me
Sinterklaas mag mijn huis wel stilletjes voorbijlopen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal je niet vergeten. Maar of je dit jaar iets van Sinterklaas krijgt, is nog een vraag.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinterklaas mag mijn huis wel stilletjes voorbijlopen.
Met het huidige weer worden de Sinterklaasliedjes ook aangepast.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinterklaas mag mijn huis wel stilletjes voorbijlopen.
Ik wil er vooral niet mee bezig zijn.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met het huidige weer worden de Sinterklaasliedjes ook aangepast.
Het is nu: hoor de Sint waait door de bomen
De Platters Only you
Zachtjes gaan de regendruppels, druppel, druppel, druppel, drup.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met het huidige weer worden de Sinterklaasliedjes ook aangepast.
Het is nu: hoor de Sint waait door de bomen
De Platters Only you
Ik zal er niets meer over zeggen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil er vooral niet mee bezig zijn.
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zachtjes gaan de regendruppels, druppel, druppel, druppel, drup.
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
Morgen naar een crematie van de vrouw van een collega.
Was pas 54. Zondag plotseling overleden.
Ooit zal het wel stoppen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zachtjes gaan de regendruppels, druppel, druppel, druppel, drup.
En dan toch nog een van haar meest bekende hits kennelijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:34 schreef Melting het volgende:
Dit is een onbekende plaat volgens mij.
[ afbeelding ]
Ja, dat klopt. Vond het ook niet vervelend klinken.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan toch nog een van haar meest bekende hits kennelijk.
Mwoah, het maakte weinig indruk.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vond het ook niet vervelend klinken.
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwoah, het maakte weinig indruk.
Dit ken ik wel, maar zou niet weten wie of wat dit speelt.
Ik snap waarom je aan Engelbert denkt.quote:
Ik bestel daar ook wel eens. Maar drop is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Was ff bezig met een bestelling bij Foodello, ik had daar pas Venco choco dr’op besteld, wilde dat altijd al een keer proberen, maar vond het steeds te duur. Het is erg lekker, dus ik bestel maar een grotere hoeveelheid
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen idee welke Belgische artiesten dit zijn, maar ik ken het nummer wel
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Righteous brothers Unchained melody
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
Kiki Dee - I've got the music in me
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wacht, nu daagt het me weer, die Sanne van dat Veel te mooi kwam vorige week nog in het Belgische tvprogramma ‘de jaren 90 voor tieners’ voor, dat ging over haar rol in de musical Sneeuwwitje waarin ze toen de prins niet wilde zoenen
Symph strooit vanavond met hartjes.quote:
In dit geval vind ik live geen verbetering.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:10 schreef Melting het volgende:
Dit is een live versie van zijn hit.
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:16 schreef livelink het volgende:
Boney M - By the rivers of babylon
Dat had hij niet moeten doenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:10 schreef Melting het volgende:
Dit is een live versie van zijn hit.
Ja, maar toen te veel gehoord en dat is dik 40 jaar later nog steeds niet weg.quote:
Overbodige opmerking.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:20 schreef Melting het volgende:
Deze heeft niet in de top 40 gestaan overigens.
Ach, wat jammer.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het concert van Ben Folds in Utrecht waar we over anderhalve week naartoe zouden gaan is afgelast, Ben heeft een blessure
Welkom Fogel....quote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo eenzaam zonder jou Will Tura
Hoi Fogel, we waren zo eenzaam zonder jou.quote:
Ik ben zelfs eenzaam met mezelf, kan je nagaan.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Fogel, we waren zo eenzaam zonder jou.
Nee, Clouseau hadden we zaterdag ook al.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je het Belgische mapje vandaag? Kunnen we Clouseau en Sandra Kim ook nog verwachten?
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben zelfs eenzaam met mezelf, kan je nagaan.
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:37 schreef Fogel het volgende:
Ik hou niet van strand maar kreeg zin in strand…
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:38 schreef Fogel het volgende:
En waarom ken ik dit nummer? Ik kan meezingen…
Ik weet het.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hebt echt het Belgische mapje te pakken
Een beetje.quote:
Dat had ik niet van je verwacht.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:43 schreef livelink het volgende:
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 november 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Toen ik met enige onregelmaat in Belgie was luisterde ik daar naar de radio.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe ken je deze?![]()
[ afbeelding ]
Dan ken je deze vast ook.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ik met enige onregelmaat in Belgie was luisterde ik daar naar de radio.
Kan er niks aan doen dat ik rare dingen onthou.
Nee! Klinkt als een Vlaamse cover van Matthias Reimquote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee! Klinkt als een Vlaamse cover van Matthias Reim
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Lekker Galm alm alm alm alm alm alm alm
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Fogel het volgende:
De Marie Louise zal nooit vergaan![]()
Makkelijke lyrics
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
John Miles - Music was my first love
Vlaams klinkt sowieso wel schattigquote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Fogel het volgende:
Ik vind de uitspraak van ‘nooit’ zo schattig
Ik vond het wel een lekker liedje, maar dat kan ook aan mijn moeheid liggen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo’n artiest die in België heel groot is, maar daarbuiten totaal onbekend
Da’s waar.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vlaams klinkt sowieso wel schattig
Woont Lenny77 hier in de buurt?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da’s waar.
Al helemaal als @:lenny77 het spreekt
Ze is een bloedmooie en super lieve Vlaamse die ten zuiden van je woontquote:Op donderdag 16 november 2023 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Woont Lenny77 hier in de buurt?
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is een bloedmooie en super lieve Vlaamse die ten zuiden van je woont
Ten zuiden van waar?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is een bloedmooie en super lieve Vlaamse die ten zuiden van je woont
Ten zuiden van ongeveer alles behalve een stukje Limburgquote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ten zuiden van ongeveer alles behalve een stukje Limburg
wat gaafquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Ola!
Indien gewenst kom ik binnenkort wel weer wat draaien.
Nieuw speelgoed is onderweg:
[ afbeelding ]
Ik zag de prijzen, echt absurd, ver over mijn grens in elk geval.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:38 schreef brother52 het volgende:
Ik heb kaartjes voor Tool!![]()
![]()
Rib uit mijn lijf maar dat is het absoluut waard.
Ja, eigenlijk is het ook veel te veel. De vorige keer dat ze hier kwamen vond ik het al veel te duur maar een dag voordat de voorverkoop begon toch maar besloten om te gaan en na afloop van het concert meteen gezegd dat we de volgende keer gewoon weer gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag de prijzen, echt absurd, ver over mijn grens in elk geval.
Ons concert van Ben Folds deze maand is helaas afgelast, ik ben benieuwd wanneer dat ooit ingehaald gaat worden
Ik moet die van mij binnenkort ook weer eens afstoffen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:30 schreef MadMaster het volgende:
Ola!
Indien gewenst kom ik binnenkort wel weer wat draaien.
Nieuw speelgoed is onderweg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Even afhankelijk van hoe morgen loopt, ga ik kijken of ik morgenavond voorafgaand aan Melting een uitzending kan doen (mits die uurtjes nog niet waren geclaimd). Ik kan het nog niet beloven, maar ik ga kijken of het lukt. Ik heb zin om weer eens te draaien.
Ik verwacht er niet bij te kunnen zijn. Mijn dochter komt na haar werk hier naar toe, dus dan kan ik niet echt luisteren. Mijn zoon is morgen jarig. Altijd weer een lastige dag. Hij wil niks, maar ik heb toch de neiging iets te geven of er in ieder geval iets aan te doen. Nu was hij continue aan het klagen over de kou en ik heb een warmtekussen voor hem gekocht al een paar weken geleden. En echt vlak nadat ik dat ding had gekocht, besloot hij het roer om te gaan gooien en te leren wennen aan de kou. Dus sindsdien heeft hij op zijn kamer altijd het raam open en nooit meer de verwarming aan. Zijn kamer is verreweg de koudste in het huis nu.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Even afhankelijk van hoe morgen loopt, ga ik kijken of ik morgenavond voorafgaand aan Melting een uitzending kan doen (mits die uurtjes nog niet waren geclaimd). Ik kan het nog niet beloven, maar ik ga kijken of het lukt. Ik heb zin om weer eens te draaien.
Misschien kun je iets voor hem kopen, wat te maken met zijn fietshobby te maken heeft?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet bij te kunnen zijn. Mijn dochter komt na haar werk hier naar toe, dus dan kan ik niet echt luisteren. Mijn zoon is morgen jarig. Altijd weer een lastige dag. Hij wil niks, maar ik heb toch de neiging iets te geven of er in ieder geval iets aan te doen. Nu was hij continue aan het klagen over de kou en ik heb een warmtekussen voor hem gekocht al een paar weken geleden. En echt vlak nadat ik dat ding had gekocht, besloot hij het roer om te gaan gooien en te leren wennen aan de kou. Dus sindsdien heeft hij op zijn kamer altijd het raam open en nooit meer de verwarming aan. Zijn kamer is verreweg de koudste in het huis nu.
Dus nou heb ik eigenlijk niks, wat hij ook het liefste wil. Maar toch....
Dat is meer iets dat hij met vrienden zelf wil kopen. Nee, ik laat het maar gaan denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien kun je iets voor hem kopen, wat te maken met zijn fietshobby te maken heeft?
Een jack of een shirt of iets voor zijn fiets.....
quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is meer iets dat hij met vrienden zelf wil kopen. Nee, ik laat het maar gaan denk ik.
In elk geval alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet bij te kunnen zijn. Mijn dochter komt na haar werk hier naar toe, dus dan kan ik niet echt luisteren. Mijn zoon is morgen jarig. Altijd weer een lastige dag. Hij wil niks, maar ik heb toch de neiging iets te geven of er in ieder geval iets aan te doen. Nu was hij continue aan het klagen over de kou en ik heb een warmtekussen voor hem gekocht al een paar weken geleden. En echt vlak nadat ik dat ding had gekocht, besloot hij het roer om te gaan gooien en te leren wennen aan de kou. Dus sindsdien heeft hij op zijn kamer altijd het raam open en nooit meer de verwarming aan. Zijn kamer is verreweg de koudste in het huis nu.
Dus nou heb ik eigenlijk niks, wat hij ook het liefste wil. Maar toch....
Tijdstip vooraf-track volgt nogquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Intermission
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |