Dat de brug dicht zit en er geen brugwachter is lijkt die kant wel op te gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 18:22 schreef Aberkullie het volgende:
Zou me niks verbazen als de Pieten dit jaar het land niet in kunnen omdat het arbeidsmigranten zijn
Het was een item op Speculasiesquote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb jij jezelf even voor Piet gezet
Daarvan was al vastgesteld dat het een roddel was. Daarna beweerde jij het heel stellig. Wat dus onzin bleek, gelukkig.quote:
Grenscontroles op de Lekquote:Op maandag 11 november 2024 18:22 schreef Aberkullie het volgende:
Zou me niks verbazen als de Pieten dit jaar het land niet in kunnen omdat het arbeidsmigranten zijn
Oa jarenlang RtlNieuwsquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft die Merel hiervoor gedaan ? Volgens mij ken ik haar niet.
Lijkt me niet dat die bruggen in Nederland zijn, want hier is het nu donker en op de beelden in de controlekamer is het licht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:25 schreef Jason22 het volgende:
Dus de stoomboot vaart al ergens door Nederland? Wanneer zijn ze dan vertrokken uit Spanje?
Dat was zo briljant gedaan. Leuk met Acda en de Munnik.quote:
Ik denk dat het uiteindelijk long covid wordt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Zijn ze nou aan het voorsorteren op het helemaal stoppen met (nationale) sinterklaasviering, met deze verhaallijn over te oud zijn?
Nee, ze nemen Pietertje Omzicht op de hak.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Zijn ze nou aan het voorsorteren op het helemaal stoppen met (nationale) sinterklaasviering, met deze verhaallijn over te oud zijn?
Het zal nooit kunnen tippen aan Dag Sinterklaas met Bart Peeters en Jan Decleir als Sint. Wat was dat fantastisch en fascinerend om naar te kijken als kind.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:09 schreef whY... het volgende:
Ik ben een beetje aan het wippen met een mening die ik heb. Door bol.com is Wilbert nu al lange tijd meer in beeld met betere verhaallijnen. Dat maakt dat ik nu, en met name dit seizoen, van Stefan erg vind tegenvallen. In tv minuten is hij nauwelijks in beeld. Zijn tekst voegt weinig toe, en het is wederom voor het zoveelste jaar in de grijze (onder/in de) boot gefilmd.
Het is dat ze de jaarlijkse intocht nog hebben bij de NTR, maar de club van Sinterklaas doet het wel beter. Hoewel ik daar ook wat karakters wel kan schieten (super piet ofzo, wat is dat dan?).
Wel zijn de stukjes van Rachel en Jeroen leuk, als ze dat wat meer naar Sinterklaas kunnen trekken dan zou dat voor mij weer mooie tv opleveren.
Hoezo heeft Bol.com verhaallijnen?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:09 schreef whY... het volgende:
Ik ben een beetje aan het wippen met een mening die ik heb. Door bol.com is Wilbert nu al lange tijd meer in beeld met betere verhaallijnen. Dat maakt dat ik nu, en met name dit seizoen, van Stefan erg vind tegenvallen. In tv minuten is hij nauwelijks in beeld. Zijn tekst voegt weinig toe, en het is wederom voor het zoveelste jaar in de grijze (onder/in de) boot gefilmd.
Het is dat ze de jaarlijkse intocht nog hebben bij de NTR, maar de club van Sinterklaas doet het wel beter. Hoewel ik daar ook wat karakters wel kan schieten (super piet ofzo, wat is dat dan?).
Wel zijn de stukjes van Rachel en Jeroen leuk, als ze dat wat meer naar Sinterklaas kunnen trekken dan zou dat voor mij weer mooie tv opleveren.
Die zijn de hoofdsponsor van de Club van Sinterklaas.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:48 schreef Writersright het volgende:
[..]
Hoezo heeft Bol.com verhaallijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |