quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:47 schreef Document1 het volgende:
Ik woon net niet op de route raak mij aan.
Yasssquote:
Precies.quote:Op maandag 13 november 2023 20:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier in Fryslân zeggen we ook GEWOON puuuuuzulll
Blijft een lekker wijfquote:
Leuk dat dat dan wel blijft.quote:
Slechtweervandaagquote:Op maandag 13 november 2023 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ik verlang terug naar Dag Sinterklaas van de Belgische tv
Goede Tijden, Slechte Tijden (Villa van Ludo Sanders)? Of Harry Mens met business class, das ook in een of ander fancy gebouw toch? 😂quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Heel Holland Bakt
Het Familie Diner
Wat volgt?
Inderdaad! Veel knusser dan kerst. Misschien heb ik het mis, maar ik heb wel het idee dat er weer wat meer sinterklaascommercials en dergelijke op televisie zijn. Nu het grootste gezeik rond piet is gaan liggen is het weer 'done' om Sinterklaas te vieren. En gelukkig maar. De mooiste traditie die we hier in Nederland hebbenquote:Op woensdag 15 november 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat dat dan wel blijft.
Ik mis het sinterklaas gebeuren in de winkels. Vond het altijd een gezellig tijd
Ja vond ik ook altijd. Vanmorgen hoorde ik zowaar bij AH sinterklaas muziek, en dat terwijl de goede man nog niet eens in het land is.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:53 schreef Japepk het volgende:
[..]
Inderdaad! Veel knusser dan kerst. Misschien heb ik het mis, maar ik heb wel het idee dat er weer wat meer sinterklaascommercials en dergelijke op televisie zijn. Nu het grootste gezeik rond piet is gaan liggen is het weer 'done' om Sinterklaas te vieren. En gelukkig maar. De mooiste traditie die we hier in Nederland hebben
Ik was vandaag bij een Jumbo in een dorpje en daar hingen pietjes door de hele winkel en er stond een Sinterklaas pop. Echt heel leuk!!quote:Op woensdag 15 november 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook altijd. Vanmorgen hoorde ik zowaar bij AH sinterklaas muziek, en dat terwijl de goede man nog niet eens in het land is.
De winkels zijn niet echt meer SInterklaas feestelijk ingericht. De etalage van de winkel is ook niet echt meer sint.
En ik zag ze gisteren op tv ik kan er niet aan wennen die nieue hulpjes van Sinterklaas.
Ja dat is leuk he, dat zag je vroeger overal HIer bij de bakker stond altijd best een grote sinterklaas te zwaaienquote:Op woensdag 15 november 2023 19:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij een Jumbo in een dorpje en daar hingen pietjes door de hele winkel en er stond een Sinterklaas pop. Echt heel leuk!!
Zwarte Pieten zijn nog te zien in etalages van winkels die voor volwassenen bedoeld zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is leuk he, dat zag je vroeger overal HIer bij de bakker stond altijd best een grote sinterklaas te zwaaien
Die mag wel wat zwarter in de afleveringen. Zijn personage werd op een gegeven moment in de verhaallijn als enige onder de naam Zwarte Piet genoemd terwijl zijn personage niet eens veel zwarter is dan de rest van de Zwarte Pieten.quote:
We zijn er bijna !quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Heel Holland Bakt
Het Familie Diner
Wat volgt?
En kopen zonder kijken!quote:
Slot Loevestein staat dus leeg dit weekend...quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:01 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
En kopen zonder kijken!
Ook Sinterklaas heeft last van de huizencrisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat ze ergens anders aanmeren om een elektrische ''stoom''boot op te pikken. Had zoiets gelezen ergens, dat de beste man met een elektrische boot zou aankomen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:36 schreef TLC het volgende:
Sinterklaas komt dus helemaal niet aan in Gorkum Gorinchem
Gewoon Gorkum vs. Gorinchem neem ik aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:05 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ergens anders aanmeren om een elektrische ''stoom''boot op te pikken. Had zoiets gelezen ergens, dat de beste man met een elektrische boot zou aankomen.
Wij zitten er om 12.00 klaar voor
Dat is wel héél simpel bedacht, ik neem aan dat Sinterklaas slimmer is dan datquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon Gorkum vs. Gorinchem neem ik aan.
Sinterklaas is heul geen vluchtelingquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:28 schreef GereDathan het volgende:
Het is weer genieten dit jaar, geweldig om te zien dat bij elk huis waar Jeroen langsgaat een TV programma opgenomen wordt. Geweldig gevonden.
De sneer van het jaar, rondom de huizen, is volgens mij tweeledig. Enerzijds de woningcrisis waar we in zitten en anderzijds het feit dat veel gemeentes weigeren om mensen op de vlucht op te vangen.
Sinterklaas is ook niet echt, wat doet het er toe?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:44 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Sinterklaas is heul geen vluchteling
Nou ja, vluchtelingen zijn wél echt enzo..quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook niet echt, wat doet het er toe?
Ja, en de woningcrisis ook. Maar daar heeft de Sint ook geen last van, want ik verwacht dat Stefan ergens een huis heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nou ja, vluchtelingen zijn wél echt enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |