Nou ja, geil betekent in het Duits ook heel wat anders dan in het Nederlands, dus het kan geen kwaad!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
Bla Bla Bla hebben we denk ik geen vertaling voor nodig?
Ja ik vond het al wat vreemd dat toen men mij in Berlijn een geile abend aanbood we uiteindelijk de hele avond rummikub hebben gespeeld. Maar ja je hebt dan dus al betaald...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, geil betekent in het Duits ook heel wat anders dan in het Nederlands, dus het kan geen kwaad!
Dat Spanjaarden een volk van vuur en passie zijn is ook echt een misconceptie. Mensen zijn dan in de war met latinos en Italianen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
Tot nu toe zijn veel nummers een slappe hap, die Spanjaarden hebben wat peper in de reet nodig.
Net de videoclip bekeken en kan er nog steeds niks mee. En dat terwijl ik altijd wel groot fan ben van de ingetogen Portugese liedjesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk echt oprecht dat het een moment kan worden in Malmö tussen een aantal hele drukke inzendingen en dan een top 10.
Zo na Joost of 5Miinuust zeg maar St. Pedro erop knallen. Heerlijk
Het beeld dat het luie varkens zijn is correct, maak ik hieruit op?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat Spanjaarden een volk van vuur en passie zijn is ook echt een misconceptie. Mensen zijn dan in de war met latinos en Italianen.
Voor mij is het ook geen liefde op het eerste gezicht. Maar goed, laat hem maar naar Malmų gaan, dan heeft het tijd om te groeienquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:38 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Net de videoclip bekeken en kan er nog steeds niks mee. En dat terwijl ik altijd wel groot fan ben van de ingetogen Portugese liedjes
Dįt heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het beeld dat het luie varkens zijn is correct, maak ik hieruit op?
Nog niet bij de eerste denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:40 schreef H_T het volgende:
Bij de hoeveelste inzendig zou San Remo nu zijn?
Laatste is denk ik de favoriet want meeste streams/views van alle Benidorm Fest nummers en juist relatief onbekende artiest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:40 schreef aarontje112 het volgende:
Komt er vanavond nog iets bijzonders of kan ik gaan slapen
Ja ik bedoel als ze vanavond wel een uitzending zouden hebbenquote:
Ook dan niet H_T, ook dan nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik bedoel als ze vanavond wel een uitzending zouden hebben
Daar zijn ze dan nu nog het publiek welkom aan het heten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:40 schreef H_T het volgende:
Bij de hoeveelste inzendig zou San Remo nu zijn?
Die eerste avond gaat wat worden, meteen alle nummers eerste avond.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan nu nog het publiek welkom aan het heten.
En nog ergens een toespraak met tranen en veel applaus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Belachelijk veel zin in!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Die eerste avond gaat wat worden, meteen alle nummers eerste avond.
Daar beginnen ze tenminste om 21.00 uur. Weliswaar met 1000 intervalacts maar het programma begint om 21.00 uur.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Die eerste avond gaat wat worden, meteen alle nummers eerste avond.
Ben benieuwd wat die Almįcor doet, dat nummer doet het ook goed in de charts, maar daar zit zoveel autotune op.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:44 schreef Greys het volgende:
Als ze in Spanje zo doorgaan wint St. Pedro het zaterdag met dos dedos en la nariz.
Die kwam me al bekend voorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:44 schreef Strani het volgende:
Angy Fernandez kende ik trouwens al. Die speelde een jaar of 15 geleden in een Spaanse high school-serie waar ik ook naar keek.
Ze is tevens 1.52 lang.
Elke gast langs gaan met een handje en 3 zoenen. *smak *smak* welkom *smak*quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker met een skelter naar de Kinder Bueno-stage rijden en 40 minuten later pas de volgende deelnemerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar beginnen ze tenminste om 21.00 uur. Weliswaar met 1000 intervalacts maar het programma begint om 21.00 uur.
De groene Fernandes was opquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker met een skelter naar de Kinder Bueno-stage rijden en 40 minuten later pas de volgende deelnemer
Ik ben benieuwd wie dit jaar de bloemen 'verzorgt'.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker met een skelter naar de Kinder Bueno-stage rijden en 40 minuten later pas de volgende deelnemer
quote:
Wel beter ja. Nog steeds niet mijn ding.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
Nu het iets harder gaat, heeft het wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |