Ja nee stoppen nou want ik vond het knusse afzeiken hier net zo leuk dus we gaan niet ineens iets leuk vinden hoor je me.quote:
Eentje geloof ikquote:
En zo te zien wederom een bewijs dat je er van botox alleen maar ouder uit gaat zien!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:52 schreef Momo het volgende:
Nebulossa, de zangeres van de band die zo komt is 56 jaar
Af en toe probeer ik eens iets positiefs te zeggen! Soms erg lastig, maar ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee stoppen nou want ik vond het knusse afzeiken hier net zo leuk dus we gaan niet ineens iets leuk vinden hoor je me.
Ik ken de presentatrice/actrice/zangeres van "El Kiosko" persoonlijk van vroeger ....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
De latere Tokyo van Casa de Papel kende ik ook uit die serieUrsula Corbero.
Heet die club Gaynidorm?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:56 schreef Strani het volgende:
De twee dansers kunnen zo door naar de gay club in Benidorm. Maar wel even een jas aan want dat is toch zeker een kilometer of twee lopen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de presentatrice/actrice/zangeres van "El Kiosko" persoonlijk van vroeger ....
Oh en de Nairobi van la Casa is Alba Flores , de dochter van Antonio en kleindochter van Lola Flores
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |