Komt omdat jij ze een beetje spannend vind.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die vakantie reclames met Leo Alkemade en zijn irritante grut "Zinnen in".
Ik heb zowel dat nummer als zingende kinderen altijd al vervelend gevonden, dus dit is een combinatie uit de hel. Met hun "woom without a woof"quote:Op zondag 11 februari 2024 08:20 schreef Charmian het volgende:
Happy incl. clip van Pharrell is leuk, Happy in Dispicable Me was ook leuk. Happy in een commercial van kindersuprise 'gezongen' door een plaatselijk kinderkoortje is
Welke Angela?quote:Op zondag 11 februari 2024 08:41 schreef Eightyone het volgende:
Ondanks alle goede bedoelingen, klinkt de reclame van Jeugdzorg wel érg weeïg.
Net als alles waar Angela haar stem aan leent, eigenlijk
En dan drie keer per kwartier. Dat iemand de rest van haar tandjes uit haar bek slaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die vakantie reclames met Leo Alkemade en zijn irritante grut "Zinnen in".
Dat is wel een lief meisje.quote:
Wat ook erg is dat overal kinder voor wordt gezet. Zodat die keinder er om gaan zeuren. Kinder Bueno, kinder chocola, kinder drop.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:20 schreef Charmian het volgende:
Happy incl. clip van Pharrell is leuk, Happy in Dispicable Me was ook leuk. Happy in een commercial van kindersuprise 'gezongen' door een plaatselijk kinderkoortje is
Is dat van Dijk uit Schiedam ?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:05 schreef schommelstoel het volgende:
De nieuwe reclame van Hello Fresh op youtube.
En deze komt hier veel voorbij op de Youtubez
Ik dacht dat je een grap maakte dus ik google even waar Virgil van Dijk is geboren, Bredaquote:
Niks mis met Klazienaveen.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte dus ik google even waar Virgil van Dijk is geboren, Breda![]()
Maar deze van Dijk komt uit Klazienaveen, niet dat ik daar woon.
Klazinaveen wil je ook niet gevonden worden.
Kleine impressie uit Klazinaveen.
Dat stemmetje van dat irritante kutkindquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt omdat jij ze een beetje spannend vind.
En nooit op de maat van de muziek eh?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
De invasie van de Lidl Safari mini's is weer begonnen![]()
![]()
Wat een walgelijke ellendige spotjes maakt Lidl altijd van die kut mini's
Ze gebruiken er steeds van die deuntjes voor die vroeger al iets meligs hadden. Laat staan een paar decennia later en met die beelden en stemmetjes erbij.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Die was toch met Frits Lambrechts?quote:
Ja, en een negerin. Nu met een andere blanke bejaarde man.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was toch met Frits Lambrechts?
Tja, dat kan al niks zijn. Blij dat ik het nog niet heb gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, en een negerin. Nu met een andere blanke bejaarde man.
Vanochtend ff bij de Lidl geweest, die kutmensen die in je nek zitten te hijgen om je zegeltjes voor die lelijke mini's af te troggelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Wel 10x liever dit dan STAMPPOTquote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |