Ik wordt genegerdquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:04 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Alles wel, allerknaptste dame van heul Fok?
Gaat wel,met jou dan?quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:04 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Alles wel, allerknaptste dame van heul Fok?
Plantenfilter alle planten kort knippen, schoonmakenquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
Maar fijn dat de vijver winterklaar is.
Al zie ik nu bevroren visstickjes zwemmen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plantenfilter alle planten kort knippen, schoonmaken
Blad eruit
Vissen zitten al lekker onderin
Te snoozen
Waarom wil je perse dat lijstje doen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:54 schreef HappyCharly het volgende:
Pakt lijstje, ziet wat anders, gaat rommelen, foon weg, ohja lijstje, foon erbij, ziet wat anders..
Jepquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik heb geen flauw idee, gaan vissen in n soort winterslaap?
Hahaquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom wil je perse dat lijstje doen?
Als je brein blijkbaar zegt
No way HC
Klein lijstje maken op papier.quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha
Omdat mijn hoofd anders te vol zit
Het is meer om alle dingen die nog moeten ergens te noteren..quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Klein lijstje maken op papier.
Foon weg.
Lijstje afwerken.
Lijstje afstrepen.
Koffie/lunch/beloning.
Deze vrouw weet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Klein lijstje maken op papier.
Foon weg.
Lijstje afwerken.
Lijstje afstrepen.
Koffie/lunch/beloning.
quote:
Succesquote:Angel number 1 is said to represent new beginnings, and the 1111 angel number meaning is one of spiritual awakening.
Nice!quote:
Maar moet het vandaag?quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha
Omdat mijn hoofd anders te vol zit
Ga dan eten en drinken.quote:
Bezig met ontbijt! En oliebolquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga dan eten en drinken.
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:13 schreef Lovely het volgende:
Late ontbijt![]()
Heb de eerste oliebol ook op
Oooh een oliebolquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bezig met ontbijt! En oliebol
Gewoon gekochtquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:31 schreef Lovely het volgende:
Kon je gratis proeven, nou daar zeg ik geen nee tegen
Ik niet, volgende keer haal ik daar wel een zak wegquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon gekocht
Nog steeds geen nee
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, volgende keer haal ik daar wel een zak weg
Goed planquote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vindt je met rozijnen en krenten ook lekker?
Ik las kom gratis proevenquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:31 schreef Lovely het volgende:
Kon je gratis proeven, nou daar zeg ik geen nee tegen
Stond wel op het bordjequote:Op zaterdag 11 november 2023 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las kom gratis proeven
Ik maak een big Macquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las kom gratis proeven
Je MAAKT m?quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak een big Mac
Mag je wel komen proeven
Oh dat weet ik niet of dit de allerleukste sc isquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt dit de allerleukste slowchat?
Ik kraak altijd iedereen af, dus niet echt een plek voor mij dusquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet of dit de allerleukste sc is
Maar er zitten wel leuke en lieve users hier
quote:
Nou als dat jou opluchtquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kraak altijd iedereen af, dus niet echt een plek voor mij dus
Why would you do thatquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kraak altijd iedereen af, dus niet echt een plek voor mij dus
Heb even moment nodig dat ik mij even verheven voel boven de ander.quote:
Ehhhquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb even moment nodig dat ik mij even verheven voel boven de ander.
Nee hoor, wat voor zin heeft het om over iemand te roddelen en cynisch te doen.
Dan had je het nodig?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:38 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Goed! Stiekem in slaap gevallen vanmiddag
Mooizo.. Lekker toch, gisteren laat gaan slapen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:38 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:38 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee, was gisteren een beetje brak van het sjouwen, lekker vroeg naar bed maar slecht geslapen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo.. Lekker toch, gisteren laat gaan slapen?
Hoe is t met de badkamer?
Hopelijk slaap je vannacht beterquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:55 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee, was gisteren een beetje brak van het sjouwen, lekker vroeg naar bed maar slecht geslapen.
De spullen van de badkamer staan nu in huis, woensdag gaan ze beginnen
Onderweg!quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak een big Mac
Mag je wel komen proeven
Jaaaaaa heeey jij daar !quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allerliefste
Leukste
Mooooooooooonnnn n![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee 1 Bijna 2quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:21 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa![]()
jou inmiddels niet meer pup is ook niet zo oud toch
Aaah Semquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 1 Bijna 2
Jake is 6
En. Sem is 15
Jepquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Doof
Dement
Incontinent
Maar verder werkt hij nog
Als z'n karakter nog steeds hetzelfde is...quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Doof
Dement
Incontinent
Maar verder werkt hij nog
Hij zeurt enormquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als zn karakter nog steeds hetzelfde is...
Een extra knuffel kan nooit kwaad...quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zeurt enorm
Maar ja
Hij is oud
Dus ja
Zolang hij geen pijn heeft enzoquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een extra knuffel kan nooit kwaad...
Precies. Als 'ie pijn krijgt dat begroot je zo dan. Die van ons kreeg het aan z'n heupen, en doof... Nou dan wordt het wel een keer een keuze maken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang hij geen pijn heeft enzo
Mag hij zo oud worden als hij wil
Vorig jaar dachten we dat hij dood zou gaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Als 'ie pijn krijgt dat begroot je zo dan. Die van ons kreeg het aan z'n heupen, en doof... Nou dan wordt het wel een keer een keuze maken.
Ons ammaalquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt dit de allerleukste slowchat?
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
15 jaar is echt een serieuze leeftijd. Tof dat hij al zo lang bij jullie is.
Ja, en dat is altijd heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Onze eerste gezinshond werd maar 9
Veel te vroeg afscheid moeten nemen
Ja was van het 1 op het andere moment helemaal misquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat is altijd heel pijnlijk.
Ja. Het beste voor het dier, maar echt heel sneu.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja was van het 1 op het andere moment helemaal mis
En dus gekozen voor inslapen
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Het beste voor het dier, maar echt heel sneu.
En wat dan ook wel voorbij komt, zo'n opmerking van 'het is maar een hond'. Alsof je daar niet van kunt houden....
Wat n grappige namen v hondenquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 1 Bijna 2
Jake is 6
En. Sem is 15
Oud opahondjequote:Op zaterdag 11 november 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zeurt enorm
Maar ja
Hij is oud
Dus ja
Morguhquote:
Heyquote:
Morguh Sally,quote:Op zondag 12 november 2023 09:00 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Vandaag vriendin bezoeken. Rijdt er daar geen bus op zondagen... dan maar vanaf het dichtstbijzijnde treinstation wandelen (ca. 35 minuten zegt Maps).....
Een combi van gezellig doen en bewegenquote:Op zondag 12 november 2023 09:06 schreef Sally het volgende:
Inderdaad!
Doen we nog eens wat nuttigs dit weekend![]()
Gezellig bewegenquote:Op zondag 12 november 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een combi van gezellig doen en bewegen
Oeh.quote:
quote:
Daar heb jij vast wat anders bij voor ogen dan wandelenquote:
quote:Op zondag 12 november 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb jij vast wat anders bij voor ogen dan wandelen
quote:
Zal je wel DM'enquote:Op zondag 12 november 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
V
[..]
Vertel wat heb je daarvoor nodig
MAIIIILLLLLSSSSSYYYYYYYYYquote:Op zondag 12 november 2023 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
HHOOOIIIIII GGGGGRRRRRREEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Hey Lovelyquote:
Maar goed ook want je mag DM's niet openbarenquote:Op zondag 12 november 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een beetje opgeknapt?quote:
O dat is balen, lekker met een dekentje op de bank en je rust nemen dan maar.quote:
Ga ik ook doenquote:Op zondag 12 november 2023 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, lekker met een dekentje op de bank en je rust nemen dan maar.
Knufquote:
Ja het zonnetje schijnt hier wel. Misschien een klein blokje gaan lopen, bij de een doet het goed bij de ander niet. Je weet zelf wel wat het bij jou doet?quote:Op zondag 12 november 2023 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga ik ook doenHet is wel zonnige weer vandaag
Is misschien geen slecht ideequote:Op zondag 12 november 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zonnetje schijnt hier wel. Misschien een klein blokje gaan lopen, bij de een doet het goed bij de ander niet. Je weet zelf wel wat het bij jou doet?
Eet smakelijk voor zoquote:Op zondag 12 november 2023 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is misschien geen slecht idee
Eerst maar ff wat lunchen
O klinkt als lekkerquote:Op zondag 12 november 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
Dat was een lekker kaiserbroodje met roomkaas, ijsberg sla en zalm snippers
Ja dat geloof ik gelijk. ALles is zo duur geworden. Van de week een bak kibbeling 13 euroquote:Op zondag 12 november 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zekers,wel prijzig een bakje zalm snippers
Van de markt?quote:Op zondag 12 november 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gelijk. ALles is zo duur geworden. Van de week een bak kibbeling 13 euro
Plakje zalm is goedkoper.quote:Op zondag 12 november 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zekers,wel prijzig een bakje zalm snippers
Kan dat ook met papierversnipperaar? Ik zat te denken of dat werkt voor pulled chicken en zo.quote:Op zondag 12 november 2023 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Plakje zalm is goedkoper.
Ff met 2 vorken snipperen en klaar.
Ja op de markt. Schrok me een hoedjequote:
Bedankt voor de tip, volgende keer maar halenquote:Op zondag 12 november 2023 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Plakje zalm is goedkoper.
Ff met 2 vorken snipperen en klaar.
Dan is wel prijzig, hier een klein bakje 6, 50 en een grote 8 euro geloof ikquote:Op zondag 12 november 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op de markt. Schrok me een hoedje
Tuurlijk kan datquote:Op zondag 12 november 2023 12:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kan dat ook met papierversnipperaar? Ik zat te denken of dat werkt voor pulled chicken en zo.
Max had het gehaald, ik ga woensdag wel eens even kijkenquote:Op zondag 12 november 2023 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is wel prijzig, hier een klein bakje 6, 50 en een grote 8 euro geloof ik
Was je ook nog wezen kijken voor een keuken het weekend?quote:Op zondag 12 november 2023 13:34 schreef 2xHenk het volgende:
Zo, badkamer leeggeruimd, ik ben goed productief vandaag
Wow!quote:Op zondag 12 november 2023 13:34 schreef 2xHenk het volgende:
Zo, badkamer leeggeruimd, ik ben goed productief vandaag
Erwtensoepquote:Op zondag 12 november 2023 14:13 schreef 2xHenk het volgende:
man man man wat is mijn soep goed
En ja, dat mag ik gewoon zeggen over mijn eigen soep
Barbaarquote:
Volg die serie ook, vind het wel een leuke seriequote:
ik ben matig enthousiastquote:Op zondag 12 november 2023 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volg die serie ook, vind het wel een leuke serie
Wordt het misschien nog welquote:Op zondag 12 november 2023 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben matig enthousiast
had veel toffer kunnen zijn
ik bingewatch toch maar ff
Wil je vechten ofzo?!quote:
HANKYYquote:
Wat voor soep?quote:Op zondag 12 november 2023 14:13 schreef 2xHenk het volgende:
man man man wat is mijn soep goed
En ja, dat mag ik gewoon zeggen over mijn eigen soep
quote:Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dubbele spank voor dubbele Henk
Zal jou eens gevochtenquote:
Somsquote:
Wowquote:Op zondag 12 november 2023 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens gevochten
[..]
Soms
Dan geniet ie er teveel vanquote:Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dubbele spank voor dubbele Henk
KOM DANquote:Op zondag 12 november 2023 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens gevochten
[..]
Soms
Verwarming aan of dekentje pakken of iets warms drinkenquote:
Kan je alle drie doenquote:Op zondag 12 november 2023 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming aan of dekentje pakken of iets warms drinken
Dan hoef je ook geen verwarming aan te doen dan is een dekentje alleen wel lekker lijkt mijquote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan inderdaad
Heb het zelf niet koud
Dekentje zit in de wasquote:Op zondag 12 november 2023 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming aan of dekentje pakken of iets warms drinken
Maar Charly had het koudquote:Op zondag 12 november 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen verwarming aan te doen dan is een dekentje alleen wel lekker lijkt mij
Altijd zorgen dat je extra dekentje hebtquote:Op zondag 12 november 2023 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dekentje zit in de was
Ohja verwarming aan
Thee is koud geworden
Ook in de wasquote:Op zondag 12 november 2023 16:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je extra dekentje hebt
Die zit ook in de wasquote:Op zondag 12 november 2023 16:28 schreef 2xHenk het volgende:
Altijd zorgen dat je een extra extra dekentje hebt
Oeh goed ideequote:Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je een extra extra extra dekentje hebt
O ik dacht jij , niet goed gelezenquote:
Zal het vanavond wel weer koud hebbenquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht jij , niet goed gelezen
Lekker de verwarming aan of een deken.quote:Op zondag 12 november 2023 16:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal het vanavond wel weer koud hebben
Tijd voor alcoholquote:Op zondag 12 november 2023 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
Jakoud
En geen zin in werken
En moe
Te druk v powendape vanmiddag
Misschien nu?
Doe een deken, denk om het milieu!quote:Op zondag 12 november 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker de verwarming aan of een deken.
Helloquote:Op zondag 12 november 2023 17:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doe een deken, denk om het milieu!
Hoi, ja af en toe wel, maar voor de kou hoeft het nog niet voor mijquote:Op zondag 12 november 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello![]()
Ben ook niet van snel de verwarming aan zetten, maar af en toe moet je wel voor het vocht in huis
Ik red het vaak ook nog wel met een dik vest en een dekentje
Nee, zo koud is het nog niet in huis. En ook aan kou kan je wennen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi, ja af en toe wel, maar voor de kou hoeft het nog niet voor mij
quote:Op zondag 12 november 2023 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor een boswandeling![]()
En een bakkie tom kha kai
Ja ik zit hier niet hoger dan 17,5 dan is 20 echt warmquote:Op zondag 12 november 2023 17:10 schreef Lovely het volgende:
20 is niet warm, maar als je dat niet gewend bent
Is dat als snel te warm
21 in huis..quote:Op zondag 12 november 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit hier niet hoger dan 17,5 dan is 20 echt warm
O echt en dat zonder verwarming?quote:
Ja hier is het ook 17 nuquote:Op zondag 12 november 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je dan dichter bij de zon ofzo?quote:Op zondag 12 november 2023 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, tenminste dat geeft de weerstation aan
quote:Op zondag 12 november 2023 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit je dan dichter bij de zon ofzo?
Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 12 november 2023 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, tenminste dat geeft de weerstation aan
Zon staat hier aan de voorkant als die schijntquote:Op zondag 12 november 2023 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit je dan dichter bij de zon ofzo?
Nee zit op de hoekquote:Op zondag 12 november 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
ZIt je een appartement tussen in ?
Hier ook de hele dag zon, maar er zit niet zoveel kracht meer op dat die mijn huis verwarmtquote:Op zondag 12 november 2023 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zon staat hier aan de voorkant als die schijnt
De meeste mensen zullen dat te koud vinden voor in huis inderdaadquote:Op zondag 12 november 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het dat ook nietquote:
Klopt merk je idd wel dat ie minder sterk is..quote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag zon, maar er zit niet zoveel kracht meer op dat die mijn huis verwarmt
Ja dat merk je zekerquote:Op zondag 12 november 2023 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt merk je idd wel dat ie minder sterk is..
Eet je toch gewoon een boterham.quote:Op zondag 12 november 2023 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Koud nog steeds
En geen zin in koken
Weekend gaat echt veeeeeeel te snel
Is dat zo? Weet niet wat jij met de pindakaas doet?quote:Op zondag 12 november 2023 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van genoeg pindakaas krijg je het ook wel warm
isolatielaagje smeren natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2023 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Weet niet wat jij met de pindakaas doet?
Ja was ook een grap natuurlijk, vind het ook veel te zonde, maar vet werkt wel goed in de winter.quote:
Vaseline zou beter zijn denk ikquote:Op zondag 12 november 2023 17:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja was ook een grap natuurlijk, vind het ook veel te zonde, maar vet werkt wel goed in de winter.
En dan buiten gaan staanquote:Op zondag 12 november 2023 17:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is veel te glad, pindakaas met stukjes zorgt nog een beetje voor wat grip
Beide dan maar voor een extra laagquote:Op zondag 12 november 2023 17:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is veel te glad, pindakaas met stukjes zorgt nog een beetje voor wat grip
Kraaien die op je afkomen of meeuwenquote:Op zondag 12 november 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan buiten gaan staan
Fijn vd vogeltjes
Ja het is nog leuk met de koolmeesjes, maar als het zware geschut komt...quote:Op zondag 12 november 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kraaien die op je afkomen of meeuwen
quote:Op zondag 12 november 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kraaien die op je afkomen of meeuwen
Liever niet nee, die kwamen hier ook weer op op mijn nieuwe vetbolhouderquote:Op zondag 12 november 2023 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja het is nog leuk met de koolmeesjes, maar als het zware geschut komt...
Ik heb hier rond mijn huis heel veel ganzen, die zijn wel heel leuk, maar meeuwen zijn gewoon vliegende ratten inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Liever niet nee, die kwamen hier ook weer op op mijn nieuwe vetbolhouder
Vloertje leggenquote:Op zondag 12 november 2023 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Weet niet wat jij met de pindakaas doet?
Ganzen vliegen wel eens over wat een lawaaiquote:Op zondag 12 november 2023 18:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb hier rond mijn huis heel veel ganzen, die zijn wel heel leuk, maar meeuwen zijn gewoon vliegende ratten inderdaad.
Dat overvliegen vind ik wel.gaafquote:Op zondag 12 november 2023 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ganzen vliegen wel eens over wat een lawaai
En dan?quote:Op zondag 12 november 2023 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Vloertje leggen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pindakaasvloer
Ja de stoep wordt hier heel vaak schoon gemaakt door de gemeentequote:Op zondag 12 november 2023 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat overvliegen vind ik wel.gaaf![]()
Maar het wandelen en overal schijten
Ja ze laten veel poep achter..quote:Op zondag 12 november 2023 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Dat overvliegen vind ik wel.gaaf![]()
Maar het wandelen en overal schijten
quote:Op zondag 12 november 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen maar even veel potten pindakaas halen
Pas op met vloerverwarming, dan wil het nog wel eens vloeibaar wordenquote:Op zondag 12 november 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen maar even veel potten pindakaas halen
Heb ik nietquote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met vloerverwarming, dan wil het nog wel eens vloeibaar worden
Kom jij die geven?quote:Op zondag 12 november 2023 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Cursusje angermanagement een optie?
quote:
Ik blijkbaarquote:
Dan lijkt het net of je vergeten bent om je gezicht masker af te halenquote:
Maar lachen is gezondquote:Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van lachen ook
Dan maar emotieloos
Boos zijn ookquote:
quote:Op zondag 12 november 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan lijkt het net of je vergeten bent om je gezicht masker af te halen
Truequote:Op zondag 12 november 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Boos zijn ook
Emotie uiten is goed voor je
Forum Opties | |