Zo heb je nog wat aan je middag.quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:46 schreef Sked het volgende:
Voor de vierde keer in vijf speelrondes op zaterdagavond 21:00. Wat een aids.
LOL, het is niet eens een regio derby.quote:
Hallo maat.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Eagles. Weg met FC Fietsenstalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Heb je nou echt niets beters te doen dan naar dit gedrocht te kijken?Ik ga er niet naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
LOL, het is niet eens een regio derby.
We laten het analyseren door Leonnequote:Op zaterdag 11 november 2023 19:47 schreef hhh38 het volgende:
Tellen uitdoelpunten eigenlijk dubbel bij RKC - Go Ahead?
Die zegt dan dat dat ervan afhangt of er lucht of zand in de bal zit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
We laten het analyseren door Leonne
Maakt het wat uit denk je? Bijna moordenaar Brobbey loopt overigens nog vrij rond en scoort er lustig op los. Heel raar.quote:Op zaterdag 11 november 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel mooi dat Vaessen weer op het veld staat.
quote:
De wedstrijd duurt nog drie kwartier.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ENSCHEDEEEE
Suiker? Melk?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of NEC had iets in de thee zitten
Dat kun je nu wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Twente is het TOTAAL kwijt
En een koekje erbijquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:24 schreef Zorro het volgende:
Ik denk zelfs dat het suiker EN melk was
Dan kan Twente het wel helemaal schudden.quote:
Ik heb nooit haast.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer had jij voor het laatst haast?
Maandag dus weer langs komen bij HRM.quote:
Denk aan ziekmelden maat.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maandag dus weer langs komen bij HRM.
Zal wel moeten want een VAR mag niet voor geel ingrijpen.quote:
Commentator bedoelde blijkbaar dat ie al geel had.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal wel moeten want een VAR mag niet voor geel ingrijpen.
Dat had niemand verwacht nee.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben nu in het Gelredome. Dit is een wanvertoning aan alle kanten
Zo erg als dit had ik zelf niet verwacht.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat had niemand verwacht nee.
Ben je samen mer Sked?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo erg als dit had ik zelf niet verwacht.
Zo erg als dit had ik zelf niet verwacht.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat had niemand verwacht nee.
Nee, maar die is hier hoogstwaarschijnlijk wel ergensquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je samen mer Sked?
Voelt een beetje als modereren, het is kut en het blijf kut.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:41 schreef Zorro het volgende:
Schattig dat de Vitessesupporters schijnen te geloven dat de spelers er met een andere trainer ineens wel wat van kunnen.
Is Phillip al weggestuurd?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:41 schreef Zorro het volgende:
Schattig dat de Vitessesupporters schijnen te geloven dat de spelers er met een andere trainer ineens wel wat van kunnen.
Ik ook. Wat wil je met dit zooitje ongeregeld.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Cocu is dan ook ooit begonnen aan een mission impossible. Heb wel medelijden met hem eigenlijk.
Jep.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cocu is al opgestapt begrijp ik?
Totaal onhoudbare positie, zeker na zo'n blamage.quote:Op zondag 12 november 2023 00:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wel netjes dat hij zelf opstapt.
Als een trainer zelf opstapt hoeft een club hem niet meer door te betalen, toch?quote:Op zondag 12 november 2023 00:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Totaal onhoudbare positie, zeker na zo'n blamage.
Geen idee wat in zijn contract staat maar in de normale wereld werkt het wel zo.quote:Op zondag 12 november 2023 00:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als een trainer zelf opstapt hoeft een club hem niet meer door te betalen, toch?
Noem jij het een derby?quote:Op zondag 12 november 2023 09:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users die het geen derby willen noemen.
Ik noem het de lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 12 november 2023 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Noem jij het een derby?
De bankrekening van Cocu merkt het verschil toch niet dus het is wel makkelijk opstappen. Aan de andere kant is Cocu natuurlijk wel een echte Vitesseman.quote:Op zondag 12 november 2023 00:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als een trainer zelf opstapt hoeft een club hem niet meer door te betalen, toch?
6 punten duel in de krochten van het betaald voetbal.quote:Op zondag 12 november 2023 09:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem het de lamme tegen de blinde.
Hup Zwolle en Almere.quote:Op zondag 12 november 2023 09:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem het de lamme tegen de blinde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 12 november 2023 10:11 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel een mooie wedstrijd voor hem zijn om mee te beginnen dan over 2 weken.quote:Op zondag 12 november 2023 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Steijn naar Vitesse, kan hij lekker vecht voetbal spelen.
Het is al zo'n armoe, je kan er een hekel aan hebben maar ik vind het zonde dat clubs als Groningen, Vitesse, WillemII niet in de eredivisie spelen of blijven.quote:Op zondag 12 november 2023 10:58 schreef Cupfighter het volgende:
Vitesse uit de eredivisie zou gerechtigheid zijn
Dit ja.quote:Op zondag 12 november 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al zo'n armoe, je kan er een hekel aan hebben maar ik vind het zonde dat clubs als Groningen, Vitesse, WillemII niet in de eredivisie spelen of blijven.
Helemaal eens. Een Excelsior, RKC en Volendam voegen veel minder toe aan de Eredivisie.quote:Op zondag 12 november 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al zo'n armoe, je kan er een hekel aan hebben maar ik vind het zonde dat clubs als Groningen, Vitesse, WillemII niet in de eredivisie spelen of blijven.
Bizar ja er blijft op deze manier geen fatsoenlijke subtop meer over.quote:Op zondag 12 november 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens. Als Ajax zich handhaaft hebben we al teveel kleintjes in de eredivisie.quote:Op zondag 12 november 2023 11:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst Excelsior, Almere en Volendam opruimen.
Het is vooral de manier waarop Vitesse zich financieel op de been heeft gehouden, erg dubieus allemaal, schuld van 154 miljoen aan die Rus die plots kwijt word gescholden alsof het een fooi van 5 euro is, het is ook terecht dat de KNVB die nieuwe geldschieter grondig onderzoekt voordat daar weer dubieus geld ingepompt gaat wordenquote:Op zondag 12 november 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vitesse is in principe niet veel groter, er is veel dubieus geld in gestoken zodat het meer lijkt nu het geld er niet meer is zien we wat er gebeurdquote:Op zondag 12 november 2023 11:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst Excelsior, Almere en Volendam opruimen.
Dat er geen reet van klopt daar en het geen toeval is dat het instort sinds Abramovic in de problemen is gekomen en Chelsea ook heeft moeten dumpen is duidelijk, maar dat neemt niet weg dat het een club is die eigenlijk in de eredivisie hoort op basis van het verleden.quote:Op zondag 12 november 2023 11:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is vooral de manier waarop Vitesse zich financieel op de been heeft gehouden, erg dubieus allemaal, schuld van 154 miljoen aan die Rus die plots kwijt word gescholden alsof het een fooi van 5 euro is, het is ook terecht dat de KNVB die nieuwe geldschieter grondig onderzoekt voordat daar weer dubieus geld ingepompt gaat worden
Ze doen er eigenlijk al sinds Karel Aalbers aan luchtfietserij.quote:Op zondag 12 november 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er geen reet van klopt daar en het geen toeval is dat het instort sinds Abramovic in de problemen is gekomen en Chelsea ook heeft moeten dumpen is duidelijk, maar dat neemt niet weg dat het een club is die eigenlijk in de eredivisie hoort op basis van het verleden.
Klopt ja, maar sinds Karel hebben we Dirk en Joop gehad en misschien vergeet ik nog wel een luchtfietser, dat is toch wel een beetje inherent aan die clubs die zonder groot achterland denken de top te kunnen bereiken.quote:Op zondag 12 november 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen er eigenlijk al sinds Karel Aalbers aan luchtfietserij.
Financieel, maar wat trekt die club qua bezoekers gemiddeld 15k ? Als je dat dan vergelijkt met zo'n troosteloze bende als Excelsior of Almere.quote:Op zondag 12 november 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen er eigenlijk al sinds Karel Aalbers aan luchtfietserij.
Het probleem van Vitesse is dat het stadion veel te groot is. Die hadden gewoon een stadion moeten hebben met de capaciteit van een NEC of Willem II of zo.quote:Op zondag 12 november 2023 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Financieel, maar wat trekt die club qua bezoekers gemiddeld 15k ? Als je dat dan vergelijkt met zo'n troosteloze bende als Excelsior of Almere.
Je dekt jezelf toch niet in?quote:Op zondag 12 november 2023 12:13 schreef PSVCL het volgende:
Wat een debiel tijdstip, slaat nergens op
Welk verleden, Vitesse heeft niet echt een groot verleden zonder een eerder genoemde Karel Aalbers is de club nooit eerder een stabiele eredivisie club geweest, het is niet groter dan buurman NEC behalve dat Vitesse een groter en ook leger stadion heeft en met al dat geld een beker heeft gewonnenquote:Op zondag 12 november 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er geen reet van klopt daar en het geen toeval is dat het instort sinds Abramovic in de problemen is gekomen en Chelsea ook heeft moeten dumpen is duidelijk, maar dat neemt niet weg dat het een club is die eigenlijk in de eredivisie hoort op basis van het verleden.
PSV en 12:15 wedstrijden gaat bijna nooit goedquote:Op zondag 12 november 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je dekt jezelf toch niet in?
dames gaan voorquote:Op zondag 12 november 2023 12:13 schreef PSVCL het volgende:
Wat een debiel tijdstip, slaat nergens op
Eens ja maar het is een vrij megalomaan geleid clubje. Geen idee of het aan het begin wel vol zat eigenlijk, toen ze nog CL speelden.quote:Op zondag 12 november 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het probleem van Vitesse is dat het stadion veel te groot is. Die hadden gewoon een stadion moeten hebben met de capaciteit van een NEC of Willem II of zo.
Die krijgen het straks wel zwaarder, kan Bosz weer classic choken in de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 12 november 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt gewoon weer een walk-over.
Wat een pretprogramma heeft dat PSV zeg
classic?quote:Op zondag 12 november 2023 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die krijgen het straks wel zwaarder, kan Bosz weer classic choken in de tweede seizoenshelft.
Vitesse in de CLquote:Op zondag 12 november 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens ja maar het is een vrij megalomaan geleid clubje. Geen idee of het aan het begin wel vol zat eigenlijk, toen ze nog CL speelden.
Vitesse heeft nooit CL gespeeldquote:Op zondag 12 november 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens ja maar het is een vrij megalomaan geleid clubje. Geen idee of het aan het begin wel vol zat eigenlijk, toen ze nog CL speelden.
Hij lijkt wel wat bijgeleerd te hebben ook gezien z'n tactiek tegen Lens, al had dat nog net zo goed een gelijkspel kunnen zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 12:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
classic?
Alleen bij dortmund
dit psv is veel te sterk om te choken
Varken.quote:Op zondag 12 november 2023 12:21 schreef Buitendam het volgende:
En de meer dan verdiende 1-0 ligt erin.
Klopt. een paar jaar coachen in buitenland heeft hem blijkbaar goed gedaanquote:Op zondag 12 november 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat bijgeleerd te hebben ook gezien z'n tactiek tegen Lens, al had dat nog net zo goed een gelijkspel kunnen zijn.
Het niveauverschil tussen PSV en de rest in de eredivisie is zo enorm dat het eigenlijk niet meer leuk is om naar te kijken…quote:
Meer thuiswedstrijden dan de rest. Niet eerlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV speelt iedere week thuis tegen een soort PEC
PSV is het Bayern van Nederlandquote:Op zondag 12 november 2023 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het niveauverschil tussen PSV en de rest in de eredivisie is zo enorm dat het eigenlijk niet meer leuk is om naar te kijken…
De onvermijdelijke dip zal ook nog wel een keer toeslaan, maar op dit moment zijn ze wel duidelijk het beste elftal.quote:Op zondag 12 november 2023 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het niveauverschil tussen PSV en de rest in de eredivisie is zo enorm dat het eigenlijk niet meer leuk is om naar te kijken…
Voorlopig zie ik vooral progressie.quote:Op zondag 12 november 2023 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De onvermijdelijke dip zal ook nog wel een keer toeslaan, maar op dit moment zijn ze wel duidelijk het beste elftal.
Een beetje meer respect voor de scheidsrechter he!quote:
Exact.quote:Op zondag 12 november 2023 12:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de scheidsrechter he!
Welnee, raakt hem nauwelijks.quote:
De gebroeders Karel en Kees Anker?quote:
En de laatste in de rij met Twente uit op komst lijkt me.quote:Op zondag 12 november 2023 13:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is de 11e wedstrijd op rij met 3 doelpunten van PSV…
Ja, de rest ook.quote:Op zondag 12 november 2023 13:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is de 11e wedstrijd op rij met 3 doelpunten van PSV…
Verkeerde topicquote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
Om 15:00 de ontknoping in de Allsvenskan. Malmo en Elfsborg gaan in een rechtstreeks duel uitmaken wie kampioen wordt.
Ok.quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
Om 15:00 de ontknoping in de Allsvenskan. Malmo en Elfsborg gaan in een rechtstreeks duel uitmaken wie kampioen wordt.
Uh, okequote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
Twente kreeg er gisteren drie om de oren tegen NECquote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de laatste in de rij met Twente uit op komst lijkt me.
???quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
Daar is dan weer niets tegen in te brengen.quote:Op zondag 12 november 2023 13:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Twente kreeg er gisteren drie om de oren tegen NEC
Laatste waarschuwing.quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
4-0quote:Op zondag 12 november 2023 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Zweedse VAR schets .
87/88 17x PSVquote:Op zondag 12 november 2023 13:48 schreef DobbyDob het volgende:
Wat is het record qua overwinningen op rij vanaf speelronde 1?
Hmm dat is wel lastig te verbreken.quote:Op zondag 12 november 2023 13:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
87/88 17x PSV
71/72 19x ajax maar niet vanaf het begin
33. De Lakers.quote:Op zondag 12 november 2023 13:48 schreef DobbyDob het volgende:
Wat is het record qua overwinningen op rij vanaf speelronde 1?
Een type Lek van PECquote:
Gelachen.quote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de laatste in de rij met Twente uit op komst lijkt me.
Geen vertrekpremie inderdaad voor Cocu. Hij zag zelf in dat blijven bij Vitesse alleen maar slecht is voor zijn reputatie en carrière.quote:Op zondag 12 november 2023 00:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
quote:Cocu, die afzag van een vertrekvergoeding, zei zelf bij zijn vertrek dat hij het in het belang van de club achtte om op te stappen. "Ik voelde dat het team verandering nodig had en daarom heb ik besloten om een stap terug te doen. Het belang van het team staat immers altijd boven het belang van het individu.
Om te handhaven, moet je natuurlijk wel tegen de kleintjes, zoals ajax, winnen…quote:Op zondag 12 november 2023 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pastoor gaat Van 't Schip tactisch afbluffen.
We kijken tot de 0-1quote:Op zondag 12 november 2023 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pastoor gaat Van 't Schip tactisch afbluffen.
Sowquote:Op zondag 12 november 2023 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is buitenspel onnozele gek
Goeie genadequote:Op zondag 12 november 2023 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is buitenspel onnozele gek
Goed je slurfje wassenquote:Op zondag 12 november 2023 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor een warme douche.
Maar het is al 0-1quote:
Sparta is niet blij met deze opmerking.quote:Op zondag 12 november 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valse tussenstand. De volgende keer zullen we ongenadig hard in moeten grijpen.
Allebei?quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Die ultra's van Almere zijn mokerhard.
Autootje niet parkeren achter dat vak hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Die ultra's van Almere zijn mokerhard.
Ik heb ook een wit shirt aan.quote:Op zondag 12 november 2023 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat in een real madrid tenue spelen
denken ze dat nog een topclub kunnen zijn....fakenews
Je stelt hier dus telkens mee dat ze het hiervoor wel wisten.quote:
je hoort in het 020 topic thuis dat wisten we alquote:Op zondag 12 november 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een wit shirt aan.
Dit viel forumgebruiker @Zipportal ook al op jaquote:Op zondag 12 november 2023 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je hoort in het 020 topic thuis dat wisten we al
Witte Leeuwen-genot.quote:Op zondag 12 november 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een wit shirt aan.
dat witte wibra shirtje van jouw s pas goedkoopquote:
Nijhuis moet lekker in Twente blijven.quote:Op zondag 12 november 2023 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk om naar de grote Bas Nijhuis show te kijken, en fijn dat Ajax ook mee mag doen
Nog altijd meer waard dan je moeder.quote:Op zondag 12 november 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat witte wibra shirtje van jouw s pas goedkoop
lijkt me sterkquote:Op zondag 12 november 2023 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog altijd meer waard dan je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |