Zo'n tandeloze slecht ruikende pelgrim.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, die meid komt wel iemand tegen op de camino
Ah nee toch nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er niks van.
Even het einde afwachten.
Dit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er niks van.
Even het einde afwachten.
Dat dus.quote:
Of een lieve vrouw die ook voorzichtig en katholiek is opgevoedquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo'n tandeloze slecht ruikende pelgrim.
Zitten we mooi voor niets te kijken elke dag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn maar weinig echte succesverhalen hé.
en dan moet @cherrycoke nog komenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn maar weinig echte succesverhalen hé.
Ik moet dit een tweede keer lezen.quote:Op maandag 13 november 2023 18:48 schreef Gibson88 het volgende:
Effe een spoiler verzoekje, ik heb vorige week Donderdag en vrijdag gemist ?(bewust, want andere dingen )
Of saaie dates, met Ja-ja en dan toch maar niet-jes ? los van de haai haai
Ja, zoiets. Wat ik vooral bedoelde met Ja-Ja, dat de deelnemers Ja tegen elkaar zeiden maar dat je in de aftitelingen teruglas dat de vlam toch niet echt oversloeg.quote:Op maandag 13 november 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dit een tweede keer lezen.
Vraag je nu of je moet terugkijken?
Ik snapte het ook niet!quote:Op maandag 13 november 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dit een tweede keer lezen.
Vraag je nu of je moet terugkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |