Met eruit halen bedoel ik dat ik geen tandarts verzekering neem. 200 euro betalen voor max 250 vergoeding is niet gunstigquote:Op donderdag 7 december 2023 19:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wacht even, staat hier nou dat je ws niet over de 100 uitgeeft en dat wel wil verzekeren en daar 200 voor gaat betalen?
Net aangevraagd.. inclusief gratis nieuwe tandenborstelquote:Op maandag 4 december 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat ik ga overstappen van Just naar Zorg & Zekerheid. Iets lagere premie en ziekenhuizen in de buurt gecontracteerd. Verder maximaal eigen risico en jaarbetaling
Voor mij telt mee dat m'n werkgever bij 1 bepaalde, 300 meebetaalt.quote:Op zondag 17 december 2023 22:32 schreef Piger het volgende:
Waar gaan de premie jagers heen (met volledig eigen risico)?
Ik ga altijd voor de allergoedkoopste of bijna goedkoopste indien het weinig per jaar scheelt maar betere voorwaarden heeft.
Voorgaande jaren was het vrij duidelijk wat dan de logische keuze was. Dit jaar is het moeilijker en liggen de premies van de goedkope erg dicht op elkaar.
Puur voor een basisverzekering?quote:Op zondag 17 december 2023 22:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Voor mij telt mee dat m'n werkgever bij 1 bepaalde, 300 meebetaalt.
quote:Op maandag 18 december 2023 04:10 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Puur voor een basisverzekering?
Wat is het voordeel voor de werkgever om bij die specifieke verzekeraar een vergoeding te geven?quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 08:33 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor de werkgever om bij die specifieke verzekeraar een vergoeding te geven?
mag zeker. Snap alleen het voordeel niet dat de vergoeding alleen gegeven wordt bij 1 specifieke verzekeraar omdat de inhoud van de basisverzekering voor iedereen gelijk is.quote:Op maandag 18 december 2023 09:40 schreef blomke het volgende:
[..]ik niet weten. Dacht dat een werkgever altijd belastingvrij een douceurtje mocht geven?
Ik vind deze uit je lijstje redelijk duur. FBTO wordt in 2024 ¤131,95 per maand.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:48 schreef JtodaX het volgende:
Het is weer zover! De zorgpolissen voor 2024 zijn weer bekend!
Basisverzekering van de vier grootste verzekeraars
[ code verwijderd ]
https://nos.nl/artikel/24(...)an-het-kabinet-dacht
Zoals ieder jaar is het weer tijd om te bediscussiëren wat de beste deal is.
Linkjes:
• Info van Rijksoverheid
• Medicijnkosten
Bekende vergelijkingssites
• Independer
• Zorgkiezer
• PriceWise
• Geld
• Poliswijzer
• Zorgpremiekorting
Gezien de grote verzekeraars nog geen enkel contract hebben met alle ziekenhuizen binnen 100km radius bij mij wacht ik nog af.quote:Op zondag 17 december 2023 22:32 schreef Piger het volgende:
Waar gaan de premie jagers heen (met volledig eigen risico)?
Ik ga altijd voor de allergoedkoopste of bijna goedkoopste indien het weinig per jaar scheelt maar betere voorwaarden heeft.
Voorgaande jaren was het vrij duidelijk wat dan de logische keuze was. Dit jaar is het moeilijker en liggen de premies van de goedkope erg dicht op elkaar.
FBTOquote:Op maandag 18 december 2023 11:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gezien de grote verzekeraars nog geen enkel contract hebben met alle ziekenhuizen binnen 100km radius bij mij wacht ik nog af.
Dat zijn de zgt en mst ziekenhuizen.
quote:We hebben goed nieuws voor u als het gaat om ziekenhuiszorg in 2024!
In 2024 naar alle ziekenhuizen
Óók in 2024 kunt u naar alle 76 ziekenhuizen in Nederland.
U hoeft niet te wachten
Sommige ziekenhuizen staan in de FBTO Zorgzoeker nog op ‘in gesprek over een contract’. Met deze ziekenhuizen zijn we nog in gesprek. We moeten veel afspraken maken. Bijvoorbeeld over de kwaliteit van de zorg. Maar ook over de prijs en de wachttijden in een ziekenhuis. Gelukkig hoeft u daar niet op te wachten. U kunt gewoon naar alle ziekenhuizen.
die valt onder achmea, is dit dan voor alle achmea merken?quote:
Verwacht dat bij de meeste verzekeraars het met zo goed als alle ziekenhuizen rond komt.quote:Op maandag 18 december 2023 18:31 schreef Rene het volgende:
Just heeft wel UMCG maar geen Martiniziekenhuis. Irritant!
Ook voor de FBTO basisverzekering gekozenquote:Op donderdag 21 december 2023 15:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Gewacht met overstappen van Zilveren Kruis naar FBTO tot laatstgenoemde een contract had met Martini ziekenhuis. Scheelt voor 2 personen 370 euro per jaar.
Heb ik genomen. Werkt niet met DigiD, dat is wel suf.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Aevitae lijkt het voordeligste te zijn dit jaar.
ik had fbto maar ik heb nooit zorg nodig dus ik heb geen ervaringen met hun. Nu overgestapt naar vgz via independer en mijn partner is overgestapt naar fbto via independer.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:04 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ook voor de FBTO basisverzekering gekozen
Prima ervaringen mee.
Dat is inderdaad wel suf, maar het scheelt wel +/- 80 euro met de nr2 op de lijst.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb ik genomen. Werkt niet met DigiD, dat is wel suf.
Heeft nog geen contract met een ziekenhuis in Amsterdam dus wellicht zeg ik het toch nog op.
Ik vind FBTO prima, maar wel een stukje duurder geworden. Dus ik ben nog aan het zoeken waar we naar overstappen.quote:Op zondag 24 december 2023 13:27 schreef exode het volgende:
Goede ervaringen met FBTO, in uitbetaling en zorgbemiddeling. Dus we blijven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |